Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezky napsáno. Bouchnutí dveřmi bych ale přeci jen ještě zvážil. Možná bude stačit jenom pauzička. Já také, když mi to tu začne přerůstat přes hlavu, tak si dám třeba měsíc pauzu a pak zase naskočím a jedu dál, třeba trochu jinak... ;-) Každopádně karma za identický názor na celou tu nechutnou záležitost kolem blogu paní Provazníkové... R^

0 0
možnosti
Foto

Takže ještě něco jako PS. Můj odchod není frustrace. Je to spíše únava a taky trochu znechucení. Někdo zde v diskusi napsal o odchodu slabších kusů, jenže já nechápu blogy jako boj o nebo za něco. Vždy jsem k psaní přistupoval jako k sdělení informací. Takových, které nejsou pro každého správné ale je schopen o nich diskutovat a na základě takové diskuse pak dojít k jakémusi společnému závěru. Bohužel se z blogu stává kolbiště, ve kterém se blogeři dělí na ty silné kusy, kteří se snaží vyřvat svou pravdu a na ty slabé, kteří stojí v pozadí. Nejsem ani jedno. A nechci být součástí boje. A dávka naprosté upřímnosti na závěr. Hnusí se mi být tam, kde největšího ocenění se dostává těm, co adorují normalizační dobu, kdo teskně volají po časech kdy vládli komunisté, kteří jsou celí říční z Putina. Je mi proti srsti být tam, kde bojem proti islamizaci je míněna šikana obyčejných lidí, kteří věří v něco, co pro nás je nepřípustné. Děkuju všem za podporu a asi se sejdeme v diskusích.

2 0
možnosti

A66d26a25m 17P27o37c16h92e

3. 12. 2016 13:52

Nevěděl jsem, že jde napsat tak dlouhý nářek nad většinovým názorem.

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, kdyby se takové nářky objevily například v Německu ve 30. letech, nemuselo 6 milionu lidí proletět komínem.

2 0
možnosti

Zajímavé, napřed jste sám napsal dva články na téma R.Banga a najednou se vám v hlavě rozsvítilo, že už toho tématu na blog.idnes máte dost (to je ode mne jen takový přátelský štulec na rozloučenou). :-)

1 0
možnosti

Obávám se, že jste neprozřel. Spíše působíte zmateně. Servilně děkovat cenzorovi za dobrou práci je asi jen tou třešničkou na dortu. :-)

5 0
možnosti

Pane Braune, řeknu Vám to takto:

Zapomeňte na to, že se ostatní budou chovat podle Vašich představ. Nebudou. Každý má představy a přesvědčení o životě trochu jiné, ale to je přeci na tom zajímavé, ne? Proč by mi mělo jakožto blogerovi vadit, že ostatní leckdy vidí věci jinak než já? Vždyť přeci s tím jsem do toho blogování šel, nebo ne? Nerozumím, proč bych měl svou přítomnost na blogu podmiňovat souhlasným pokyvováním hlav většiny zdějšího osazenstva. Proč bych se měl zabývat něčím, co je mimo moje reálné možnosti to ovlivnit?

Konkrétně já osobně píšu blog proto, abych sdílel své myšlenky, nikoliv proto, abych někoho o něčem přesvědčoval (a pak byl mrzutý z toho, že se mi to nepodařilo). A je výsostným právem čtenáře, co si z těchto myšlenek vezme a co ne.

Co se týče adminů, tak já osobně jsem s nimi zatím moc meče nezkřížil. Myslím, že na zdejším blogu existuje určitá názorová pluralita, i když bych si osobně dovedl představit větší. Admin (kdekoliv) by měl být především vysoce racionální osobnost s určitou chladnokrevností, která by se neměla nechat rozviklat emocemi. Což se podle mne konkrétně v případu blogerky Provazníkové nepodařilo (a upřímně řečeno, z logiky věci těžko mohlo podařit).

No, ať už s tím psaním zde na blogu seknete nebo ne, v každém případě hodně zdaru :-)

6 0
možnosti

Je nam lito, ale z textu vyvera typicky soucasny (demokrat), zklamany z toho, ze lide a svet nejsou podle jeho predstav. Komuniste tez vicemene uspesne pretavovali lidske zelezo v novou spolecenskou ocel. Tam by se staronova inspirace do dalsi tvorby dala najit. Navic dnesni technologie umozni ridit tavbu i z velinu umisteneho v kavarne a mit prehled o vsech parametrech tavby.

6 0
možnosti
Foto

J70a87k48u97b 49R30o50t82h

3. 12. 2016 8:45

Pane kolego, Vám karma a dík za Vaše psaní. Já jsem před cca rokem skončil z podobných důvodů. Ale, soudím podle mne samého, pořád budete cítit cukání u některých témat, touhu se opět vyjádřit... Snad se ještě někdy potkáme (a jistě na sebe nebudeme prskat ohledně Boha a víry :-)). R^

3 0
možnosti
Foto

Slabší kusy vždy odpadnou,tak to je a tak to bylo,to ostatní jsou jen výhovorky..mě vaše psaní nechybí,ani vaše rétorika vůči vašim názorovým oponentům..jinak nic proti vám...hezký víkend přeju..

0 0
možnosti

Tedy se nezdá, že by došlo k nějakému prozření či nějaké změně. Když něco vypadá jako exkrement a zapáchá jako exkrement, tak to asi exkrement bude. A jsem si jist, že když do něj šlápnete, ta propříště si budete na všechno, co jako exkrement vypadá a i taky tak páchne, dávat velký pozor.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS