Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Tak jsem si konečně pustila pár písniček a jsem docela příjemně překvapená - mnohem lepší, než jsem čekala :-D Škoda, že nemá hlubší hlas :-)

A ceny... nepřeceňujme je. Banga udělal co musel, jiní mají pocit, že je dobré takový styl postojů povzbuzovat. V pořádku, ni? :-)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si, jak se po revoluci odsuzovala všechna vyznamenání a najednou je jich tu jako hub po dešti.

Na Chartu mám svůj vlastní názor, hlavně po výpovědi některých jejich členů, kteří nám otevřeli oči. Je mi tedy jedno, komu dají ocenění. Vadí mi však, když se do skupiny oceněných, v které je po zásluze Karel Kryl, dostane někdo, kdo svými vulgárními texty pobuřuje veřejnost.

Róm nebo Čech, národnost není důležitá, ale to co zní na koncertech, kterých se zúčastňuje většinou mládež, by mělo míti jinou úrověň.

Když chce někdo interpreta vyhodnotit za odvahu, tak v tomto případě, jedině za odvážný repertoár, protože zpívat takové prasárničky, které si navíc můžete vyhledat všude na internetu, je opravdu odvážný krok proti morálce.Rv

1 0
možnosti
MS

Karma.Kdyby nebylo maškarády kolem ocenění,tak by nebyl důvod psát podobné blogy.Proč cenu nedostane třeba David Minařík?Bývalý bezdomovec,který přišel o nohu,ale kvůli nemocné holčičce se vydal na cestu po vzoru Teryho Foxe a výtěžek chtěl věnovat na její léčbu.

viz:http://svobodamichal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=549791

0 0
možnosti
Foto

No nic, co jsem chtěl k tématu i mimo téma napsat, je čas oběda a ten si nenechám ujít. Takže mějte se tu jak chcete, perte se a žerte se, nebo milujte se a množte se / netýká se komunistů / a já se zase někdy ozvu s jiným blogem. Zatím páček a shledáček

3 1
možnosti
MK

Kriegl se musí v hrobě obracet!

6 1
možnosti
Foto

To ano, když se na něho odolávají takoví lidé jako Petřík a Hermánek :-/

2 1
možnosti
Foto

Za pár let bude cena komunisty Františka Kriegla, který budoval v roce 1948 LM a podílel se na komunistickém převratu, mít stejný význam jako dnes cena K. Gottwalda.

10 0
možnosti
Foto

Naprosto s Vámi souhlasím.

Jen nevím, proč mi pan Braun podobné příspěvky maže.

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

DK

Chtěl jsem citovat z tvorby pana Bangy a GIPSY CZ, ovšem stalo se toto:

Váš příspěvek nebyl uložen.

Redakce iDNES.cz si nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s pravidly pro diskutování na tomto serveru. Děkujeme za pochopení. Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 84117415.

14 0
možnosti
Foto

R^ Nakonec, není to o ,,nějakém" Bangovi, či Ortelu. Je to ,,poněkud hlubší". A nejen o postojích, ale i o pózách:-(

7 0
možnosti
BK

Cenu Radkovi přeji.Ortel hraje na strunu lidských pudů- a byl rázem oslavován. Líbilo se mi, že Radek nemlčel. Vnímám jeho postoj jako všeobecné vyjádření- vztahující se k celé nadčasové rasové otázce.

0 10
možnosti
Foto

Na strunu lidských pudů hraje každá skupina, každý zpěvák či zpěvačka nebo orchestr. O to totiž v umění jde. Oslovit lidské pudy.

8 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy