Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K75a14r31e82l 75B23o69č27e80k

21. 5. 2017 19:21

Starý vtip - 300 vajec a hučí to jak Niagára, co je to? Alexandrovci.

0 0
možnosti

Je zajímavé, že nato s jakou pompou media oznamovala "super" akci "ulička hanby" tak se kromě Parlamentních už nedozvíme jak neslavně dopadla.

Ani ne 20 hambářů v čele s Peczynským a posílením exhicionistou z Holanska, Ukrajinkou, Syrčankou a bůhví ještě jakými "zástupci" dalších národů to měla být slibovaná ulička hanby?

Není divu, že se o tomto zjevném debaklu media nešíří.

O nepochybné frustraci hambářů svědčí i jejich reakce na kameramena, který jejich uličku hamby natáčel, Pesczynsky se šarmem sobě vlastním se lakonicky vyjádřil:

" JDI DO PR....." a o výzvu k slavnému pochodu do Prčic skutečně nešlo

0 0
možnosti
Foto

No tak jsem se jestr ujistil a o zadne pompe nemuze byt ani reci. Moc se o one ulicce nepsalo. Nejobsahlejsi clanek napsal prave na blogu pan Petrik. Jinak celkem ticho. Kdo by se taky blamoval Peszynskim

0 0
možnosti
Foto

Kazdy kdo cte moje blogy vi, ze casto volim sarkasticky, ironicky nebo zlehcujici ton. Jako dnes zde. Pouzil jsem vyraz kutalka jako ironicke vyjadreni me nechuti k one particce. Nikterak jsem nezlehcoval a ani to nemam v planu technicke umeni cirkusu Alexandrov. Jsou to machri a svou praci opravdu umi. Ja ale nehodlam podporovat cokoliv spojeneho s rudou armadou ale nikomu neupiram pravo mit chlapce a holky od Alexandrova rad. Proto vsechno povazuju akce proti nom, vcetne te ulicky, jako vyplod mdleho rozumu a stejne tak tyto drnkalisty povazuju za kutalku. A protoze je to muj blog, Mam na nem and pravo sirit svoje nazory. Jen nechapu, kolik lidi zaujal jeden termin a unikla jim podstata o cem jsem psal. Takze kdo chcete jdete na ne adobre se bavte. Komu lezou na nervy zustante doma a lustre si treba Oonagh

2 0
možnosti

J50a56r68a 96R84a89n62k

21. 5. 2017 5:20

Diky, Martine! Ten prispevek je zkraceny blog, karma za oboji.

Pises urcite za vetsinu z nasR^R^

0 0
možnosti

Vždyť ten Jaromír, chce jen jaro a mír, jak sovětský komandír.;-D

7 1
možnosti

A samozřejmě Váňa, jak říkala Šámalovic Máňa.:-)

3 0
možnosti
Foto

Zkusím si procvičit fráninu:

Dans l'intervention de l'OTAN au Kosovo, je pense qu'il y a un élément que nul ne peut contester: les raids, les bombes, ne sont pas provoqués par un intérêt matériel. Leur caractère est exclusivement humanitaire: ce qui est en jeu ici, ce sont les principes, les droits de l'homme auxquels est accordée une priorité qui passe même avant la souveraineté des Etats. Voilà ce qui rend légitime d'attaquer la Fédération yougoslave, même sans le mandat des Nations unies...

Zdroj: http://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=605175

... ty útoky, ty bomby nejsou vyprovokovány materiálním zájmem, ale jejich charakter je čistě humanitární...

Já jazyky, jako pan Falbr, neučím.

Ale jestli napíši, že moje činnost má čistě erotický charakter, pak prostě jde o erotickou činnost a když napíší, že bombardování má čistě humanitární charakter, tak to prostě je humanitární bombardování.

1 8
možnosti
Foto

Prekonal jste sam sebe a vytrval. Vas komentar ma misto v top 5 vasich nesmyslu. A k prekladani ze zapotrebi predevsim pochopit vyznam slov a nejen otrocky prekladacem vytahnout cestinu. A s tou erotikou jste slapl opravdu do velkeeeeho...

7 0
možnosti

A proč Petříka otevíráte? To je podobné, jako otevírat Hermanka!!

10 1
možnosti
Foto

Vy mne přece, pane Hejno otevíráte též. Odkazy na Vaše příspěvky v mých diskusích sem mohu dát.

A pan Vodvářka se na moje blogy přímo třese, když ví o čem píši, že na základě toho mi potom stanovuje diagnózy.

Bez přečtení mých článků by mi přece nemohl stanovit diagnózu.

1 4
možnosti

Pussy Riot - "hudba" a "myšlenka"? Ach jo.

9 2
možnosti
Foto

Martine, karma.

Jen drobnou poznámku. Ze zásady neotvírám blog pana Petříka / a ještě 2-3 dalších/. Jde o to, že jsou zoufale monotematičtí už dle názvu. Z jejich diskusních náletů /příspěvky to nejsou, spíše plošné bombardování/, lze vyčíst jejich zaměření. Pan Petřík mi kdysi sdělil, že miluji pouze souhlasné příspěvky a pokud nebudu chtít ty jeho "kritické", tak přestane. Vydržel to pouhopouhý jeden blog a začal znovu.

Takže jsem odvážně postuloval příznaky obsedantně kompulsivní neurosy a byl jsem sprdnut a napadán, cože si to dovoluji pálit diagnosy na dálku /což dělával třeba koryfej medicíny prof. Thomayer a byl za to veleben/.

Takže už a/ nediagnostikuji choroby na dálku b/ nečtu a nediskutuji s jmenovanými c/ trpně snáším jejich intervence.

Pěknou sobotu..

15 1
možnosti

Zase jste si to u mne zkazil. (Zdržte se, prosím,alespoň odpovědi, že vám to nevadí, naopak.)

0 1
možnosti
Foto

Alexandrovci - kutálka, dovádějící smečka, ...? 8-oTo jsou profíci na nejvyšší úrovni, mám ten dojem, a nejenom já...;-)

11 1
možnosti
Foto

Moravanka, to byli také profíci. Ale pro někoho to navždy bude "kutálka" :-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy