Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alexandrovci - kutálka, dovádějící smečka, ...? 8-oTo jsou profíci na nejvyšší úrovni, mám ten dojem, a nejenom já...;-)

11 1
možnosti
Foto

Moravanka, to byli také profíci. Ale pro někoho to navždy bude "kutálka" :-)

3 2
možnosti

To ale není dobrý příměr...

4 0
možnosti
Foto

Naopak, myslim ze je. Protoze to vse je jen o osobnim vkusu. Takze ani ja tou kutalkou nemel na mysli zadnou urazku.

2 1
možnosti

To ale nemá s osobním vkusem nic společného. Je to jako říct, že jsou Alexandrovci dobrá bluesová kapela.

Otázka vkusu je, jestli se líbí či nelíbí.

1 0
možnosti
Foto

Ale jak uz tady nekdo napsal slovo kutalka neni omezeno jen na dechovku. Ma sirsi vyznam a s nadsazkou jak jsem to udelal ja, je mozne vyuziti pro jakekoliv hudebni teleso. To uziti se pak odviji od osobniho vkusu, protoze se prece nejedna o oficialni odbornou definici.

1 2
možnosti

"Pochodující dechová kapela, zpravidla vojenská; přeneseně nevelká dechová hudba horší úrovně vůbec."

Toto je definice.

3 1
možnosti
Foto

Neni. Existuji I dalsi. Napriklad...od Viteslava Nezvala nebo ta kterou jste odmitla nize.

1 0
možnosti
Foto

No ona je to jedna z definic. Další jsem napsala já někde níže. Bohužel jsem tam zapomněla uvést zdroj. Pokusím se to napravit. :-)

0 0
možnosti
JR

J72a38r94a 83R43a34n55k

21. 5. 2017 5:27

Dobre, trvate na tom....nelibiRv

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy