Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

R^, hezký osvěžující blog:-). Jak já bych si přála, aby tady ti lidé mohli dostat šanci na život, ale přitom by se jednoznačně nastavilo, že se budou respektovat pravidla země, kam přijeli. To by byl ideál.

Jinak: už dlouho přemýšlím o blogu na téma nahoty. Viz senioři na Braníku- a la nuda pláž. Téma máme vcelku podobné, až na tu politickou podstatu vaše dnešního blogu;-).

4 0
možnosti
OU

U n á s to tak zatím naštěstí je.

0 0
možnosti
JS

Jsem pro. Kdybych byl holka, šel bych do toho.

3 0
možnosti
MP

Já bych ty burkiny rozhodně nezakazovala u moře. Dokonce bych si je ráda sama koupila a určitě i pro malou vnučku, a to z důvodu ochrany proti intenzivnímu slunečnímu záření. Možná by mi to nevadilo ani v bazénu, jsou přece šité z plavkoviny. Určitě by neměl být problém se sprchováním, ale já bych zrovna tak jak ty muslimky uvítala větší soukromí ve sprchách.

Mně to halasení proti burkinám přijde jako zástupné. Jsou jiné problémy a tam se k řešení nikdo nemá.

Nahotou nevyřešíme zhola nic.

3 7
možnosti
Foto

jak to že nevyřešíme. Nahota je základ.

4 0
možnosti
JZ

Naše děvčata se mohou také koupat v burkinach, stejně jako naší chlapci. Zatím jsem neslyšel jediný důvod, proč bychom si to měli zakazovat. Byl by to jen další nesmyslný zákaz a omezování svobody.

3 8
možnosti
Foto

Kdysi mně zaměstnavatel přechodně ubytoval v komplexu, kde 70 procent nájemníků tvořili muslimové. Protože proti ním nic nemám, nevadilo mi to, ovšem jen do okamžiku, kdy jsme s manželkou a dcerou vyrazili na bazén a tam jsem byl několika zamračenými týpky upozorněn, že se obě mají jít vhodně obléci. Bazén byl plný mumií v pytlích. Samozřejmě jsem jej poslal tam kde záda přicházejí o slušný název ale stejně jsme po pár minutách odešli a za pár dní si našli jiné bydlení. Ano, Česko není USA a tak věřím že se zde nějaká hromadná invaze nenastane, nicméně mi vadí dvojí metr a riziko, že se u vody nebudete mít nač kouknout.

12 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy