Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Originál se mě líbí slyšela jsem ji tu poprvé, také už jsem mimo " dění"..ale jsou tam hezcí lidé, žhavá atmosféra ...a je to písnička k tanci s pěkným rytmem...R^ Naše verze RvRv hrůza..

1 0
možnosti

R94a86d31e13k 31J67a74r73o86š

16. 8. 2017 11:07

Já to teď slyšel poprvé, páč hudební radio stanice neposlouchám a telku skoro nepouštím. No, má to tedy hodně vlezlou melodii a navíc je to strašně dlouhé...

0 0
možnosti
Foto

P37e89t17r 88O26m75e21l39k78a

16. 8. 2017 10:49

Je vidět, že svět na tom není tak špatně, když ještě někdo ztrácí čas parodováním bezvýznamných songů ;-D

0 0
možnosti

Y nosotros los pobres borachos.

Nadien no quieren cojer.

Nuestro corazon no es tan malo,

Pero no tenemos mujer.

1 0
možnosti

To je teprve parodie,ZZ TOP.

Ale zmizelo to z internetu.Půl království za koně kdo to pro mne objeví

Que lastima, to je teprve odrhovačka.

Ale ta parodie ZZ TOP je vyníkající:

My chudí opilci

Nikdo s námi nechce spát

naše srdce není špatné

Ale nemáme ženy

P.S.Doufám, že se tady neobjeví ten nechutný moralizátor a vševěd Vodvářka

;-D;-D;-D

0 2
možnosti

Zelená je barva oblíbeného likéru.Je ho ale třeba proložit pivem.

Pro vás a jiné abstinenty je to barva islámu.:-P

0 0
možnosti
Foto

J13a79k98u57b 36R59o37t73h

16. 8. 2017 9:20

Karma, pane kolego, jak říká můj kamarád na takové "hudební" počiny: "A kvůli takovejm srajdám jsem musel založil vostře bigbošovou kapelu!" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Je to letní hit, prázdniny-pláž-nic jiného od toho člověk nemůže čekat. Otravnou píseň z toho vždy udělají rádia, protože to slyšíte 20x denně.:-)

A už jsem slyšela horší odrhovačky, Despacito je ještě dobrý.:-)

5 0
možnosti
Foto

Česká parodie mi přijde hodně nepovedená, ty ostatní jsem ani neslyšela. A Despacito se mi pořád líbí;-D

3 0
možnosti
Foto

J26a14k60u16b 68R46o26t96h

16. 8. 2017 9:21

Co má stupidní odrhovačka společného s věkem? 8-o8-o8-o

1 0
možnosti

R^R^:-).

je vidět, že už jsem totálně mimo dění, protože já tuhle písničku neznám. Ale jak víte, pro Latinskou Ameriku mám obrovskou slabost, takže mě tam okamžitě chytla za srdce ta atmosféra na ulici:-). Úplně se dokážu vžít do toho, jak to zahýbalo s mladými lidmi teď v létě. Nebyla bych jiná:-). ( My měli tehdy slavnou Lambááááádu);-D.

Ty parodie jsou ale fakt výbornýR^.

Další dvě nahrávky: z hudby vnímám temnotu. Snad možná proto, že tenhle styl dobře neznám, je pro mě příliš temný a proto si ho nepouštím.........( Ale možná z člověka mluví neznalost věci).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS