Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Komunisté jsou tolerováni asi proto, že pokud odmítnou násilné nastolení jejich vlády, vyjádří respekt k demokratickému systému, tak jsou v souladu s demokracii podobně jako katolíci, monarchisté, ranní, dnes tržně fanatičtí kapitalisté s jejich dřívějšími a dnes zamlčovanými zrůdnostmi. Strašení komunisty je dnes podle mě úplně nesmyslné. Lidé se podle mě dostatečně přesvědčili o utopii jejich myšlenek provázené lidskými obětmi, takže jsou voliči spíš používáni jako protestní, sociální hlas. Otázkou spíš podle mě teda je, proč jsou používáni ke strašení, a můj závěr ohledně toho není moc příznivý pro ty, co nimi straší (nemyslím vás)... V mírumilovné, lidské společnosti se podle mě vítězství komunistů není potřeba obávat, a straší nimi podle mě právě ti, kteří s lidmi moc mírumilovně a lidsky zacházet nechtějí... (zase... nemám na mysli vás... u vás mi to spíš přijde jako otázka, proč jsou dovoleny i nedemokratické směry u komunistů... podle vás jsou snad komunisté z podstaty nedemokratičtí...)

1 0
možnosti
PB

Jste dobrej !

Já dal jen pět minut.

1 0
možnosti
NM

...za poslední asi tři roky mají ty nejstřízlivější názory na dění v politice...nebo se vám líbí názory npř.Kalouska...promiňte to jsou slova zkrachovalce a jenom zoufalci mu pořád naslouchají....!!

1 4
možnosti
Foto

Na České politické scéně jsou jen komunisté a Kalousek? No to jste na tom ještě hůře než jsem čekal

2 0
možnosti
Foto

Televize buhužel není nestranná, kdyby byla, nepořádala by diskusní přesilovky 1:3 nebo dokonce 1:4. Lze se domnívat, že při vyrovnaných silách a s nestranných redaktorem (já vím, je to nereálná fikce) by stoupoenci NATO pohořeli, ale zatím jsme si takovéto měření sil za 28 let fungování ČTv ještě nikdy nemohli ověřit v praxi.

2 1
možnosti
Foto

Děsivé je to, že je pouhopouhých 28 let po revoluci a lid si je vyžádal zpět.

Co chtějí Češi ? Zase komunismus ? Zase StB ?

Je mi z toho na zvracení.

9 3
možnosti
JV
MC

KarmaR^.Komunisté jsou jedna kolektivistická faleš dobrozdání. Komunisté se chovají jako utlumená pára zla v Havlovo hrnci, která dnes vesele uniká a mlží obzor nové generaci, která neprožila jejich krásnou vizi.

6 0
možnosti
Foto

Pára zla? To je nějaká nová báseň od Baudlaira?

0 1
možnosti
MB

Uplynulých 28 let prokazuje, že nejsme schopni - ochotni, se s minulostí vypořádat. Již nemá smysl komunisty zakazovat - problém je, co s jejich dědictvím odkazu ? Chybí viditelná, morální autorita, se svou jasnou linkou sdělení do společnosti. Především to má být Hrad - neděje se ! Já se Kováčikovi zootechnikovi, Filipovi podnikovímu právníkovi, ideologu Skálovi nedivím - Nikdo je nepronásleduje, nabyli neočekávanou životní úroveň, o které se jim ani nesnilo ! Točíme se v kruhu - Pokud dojde k propojení Zemana a Babiše, vše se jenom upevní ! Je to můra a plivanec do tváří poctivců, režimem poškozených - Navíc se mládežníkům nedává absolutně žádný příklad moráního iumperativu. Ti se zase většinově o politiku nezajímají - tedy je to asi evoluční nutnost vymření a nástupu nových generací ... :-)

8 0
možnosti
Foto

Ano, samet byla chyba. Stejně jako heslo: nejsme jako oni. Já bych uplatnil hesla jiná: na hrubý pytel hrubá záplata. Nebo oko za oko, zub za zub. Ale jsem optimista. Nikdy není pozdě.

11 2
možnosti

Pokud si dobře vzpomínáte, tak tam byl jeden aparátčik jménem Marián Čalfa. Při prvních polistopadových jednáních seděl po boku Adamce, pár týdnů nato už vedle V.Havla. To že tam komunisti, včetně těchto vysoce postavených kádrů, zůstali, jistě není náhodou, ona ta skupina kolem OF neměla o řízení a chodu státního aparátu ani ponětí. O dalších důvodech je lepší raději nespekulovat...

9 0
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi, že sledování debatních nebo talk show programů v ČT je marná a zbytečná záležitost, nic se z nich nedozvíte, protože tam nikdo nikoho nenechá dokončit jedinou větu. Jediná vyjímka je pořad Na plovárně, který moderuje Marek Eben, ale tam se zase neprobírá politika.

7 0
možnosti
Foto

No jo plovárna, to je prostě ukázka toho, že ještě, alespoň někteří umíme být na výši.

2 0
možnosti
KS

Včera jsem se díval na zahajovací schůzi Sněmovny a pan Filip tam tvrdil, že akce Ruska na Krymu byla naprosto podle zákona, protože odtrhnutí od Ukrajiny schválili v demokratickém referendu. Žádní zelení mužíčci a ukrajinská armáda obklíčená na základnách nebyli. A to tvrdil se zcela vážnou tváří.

12 0
možnosti
SS

A vy se divite? Vzdyt je to komunista a byvaly udavac ...

8 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy