Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Mám rád konkrétní příklady a časovou osu. Když někdo postaví raketové odpalovací zařízení v nejhustěji obydlené čtvrti a odtud útočí na Izrael, není se divit, že umírají civilisté včetně dětí.

5 0
možnosti
Foto

A já jen dodávám to důležité. Na obou stranách.

3 0
možnosti

Vždyť i my Čechoslováci máme krev Izraelců na rukou! Podporovali jsme teroristu Jásira Arafata, na vojenských fakultách cvičily teroristy z Lybie.

2 0
možnosti

Instalovat stát Izrael, nevymezit mu nepřekročitelné hranice a nevyřešit jasně Palestinu, byl ďábelský počin. Za "Svaté město" ;-D se bijí ti nejotrlejší ateisté Rv. Dokud si lidstvo nevyřeší trojjedinnost Jahveho, Boha a Alláha, je to v pytli

1 0
možnosti
Foto

A to je jeden z důvodů, proč nechápu, že Stát Izrael neuzná Stát Palestina, protože na ten by bylo možné vyvinout tlak, aby musel dodržovat mezinárodní právo, tedy jistá pravidla boje. A likvidovat všechny partyzánské skupiny, které tak nečiní.

0 7
možnosti
Foto

Problém je, zda něco jako Stát Palestina existuje, aby to bylo možné uznat. Možnost tu byla, lež nevyužita. Pane Jiří, a jakou vládu byste tam nastolil?

Přitom dost Palestinců tiše proklíná své vůdce, že kvůli nim ztratili práci v Izraeli. Škoda, že jen tiše.

Kdyby se pátralo do hloubky, možná bychom narazili na to, že odpor Palestinců proti Izraeli někdo rozdmychává a že Palestinci jsou jen kanónenfutr. Jmesnovat nebudu.

Karma! R^

2 0
možnosti
Foto

Zdravím, Martine. Slibovala jsem , že dík, tak díky. Nezdůrazňuji věci červeně a můj článek si přečte jen hrstka lidí. Zarazilo mne slovo ve Vašem blogu - neviňátka. Věřím, že to není o dětech. Ten vyšší level , o němž píšu, je právě o tom, že i to dítě, které se už bohužel chová jako dospělý - je zkrátka obětí. Nikdy nebudu tak plamenná , jako Vy, protože to je přesně ta věc, kterou se od nás děti obecně všude na Zemi nešťastně učí. V celém tomto mi jde opravdu o to cítit tuhle dimenzi. Ta knížka je prostě dokonalá . A to proto, že hrdiny příběhu téhle pentalogie jsou děti - právě jako ten nepopsaný list a zhola jedno, jakého vyznání a to nezatížené v nich se projevuje otázkami. Pokud jste viděl Mináčův dokument o siru Wintonovi, v úplném závěru se nacházejí videa dětí, děvčat z obou stran konfliktu, snaží se spolu vařit, pochopit se. Neříkejte mi, Martine, že téhle cestě, která vede přes nezatížené dítě, kterou já tu propaguji, nerozumíte. Já hodně věřím, že ano. Hezký den:-).

3 3
možnosti
Foto

Obávám se, že nezatížené dítě bude ve věku max. 6 až 10 let a i to jsem hodně optimista. Když vezmete, v jakém prostředí vyrůstají a jak jsou "vychovávány".....

1 0
možnosti
Foto

Media na celém světě třeba ukázala, jak Palestnici nesou mrtvé dítě, anebo dosplého muže, ženu které měli zabít zlí Židé. Svět byl rozhořčen nad brutalitou Židů. Několikrát bylo už prokázáno, pomocí fotek, že ti mrtví byli za několik dní zachyceni na fotografiích, jak hází kameny, anebo protestují. Palestinci ví dobře, co na veřejné mínění působí a když je třeba umí pro veřejné mínění sehrát divadlo, protože ví, že v mnoha lidech je zakořeněn antisemitismus. R^R^R^

19 0
možnosti
Foto

Martine, čtu Vás rád, stejně jako blog Radky. Její blog pod fotografií arabského kluka s boxerem jsem četl a pochopil tak, že Radka nijak neadoruje jednu či druhou stranu, ale stejně jako mně ji vadí tahání dětí do konfliktů dospělých. Ta fotka - ať chceme či ne a ať stojíme na kterékoliv straně - má na druhé straně jistou výpovědní hodnotu o naší době.

Máte naprostou pravdu v tom, že ten, kdo posílá rakety kamkoliv na území jiného státu s úmyslem zabít co možná největší počet lidí, kdo se opásá amonálem a vyhodí se uprostřed autobusu či kdo učí od mala děti, že je správné nenávidět jiné jen proto, že vyznávají jinou víru, toto všechno je špatné.

Nemyslím si, že Radka má v těchto věcech nepořádek.

Oběma Vám přeji, ať píšete dále pěkné blogy.

Šalom.

9 0
možnosti

Chápu, že jste chtěl nějak zareagovat a ještě vysvětlit svoje stanovisko, ale v některých případech to máte na 100% marné;-). Tam by byla něco platná jedině léčba realitou - tj. kdyby tam dotyční coby Evropané delší dobu žili. Oni by se poučili, koho a čeho se tam musí bát.

I já jsem projevila naivitu tohot druhu před asi 15lety. V jednom německém lázeňském městě jsem se i skolegy setkala se starším manželským párem z Tel Avivu, jinak též emigranry z ČR. Pozvali nás na jeden večer, aby si promluvili česky, že jim to občas chybí. Povyprávěli nám, jak se jim tam žije a co se tam za smutné věci občas stává. Já jsem samozřejmě spíš na té židovské straně, ale nějak během řeči jsem vzpomenula, že mi až bylo líto, jak nepustili Jásira Arafata do Betléma na vánoční bohoslužbu, kam občas chodíval. To mi přišlo jako silný trest, že by se jako mohl třeba polepšit, že by ten pokoj lidem dobré vůle přešel i na něj. Ti lidé se na mně usmáli a řekli - to jste pěkně důvěřivá a naivní, to jsou od něj jen gesta, měl by udělat spíš nějaké jiné gesto a projevit tu dobrou vůli jinde a jinak, příležitostí měl. Takže to jsou takové naivní evropské pohledy z bezpečí našeho domova:-)

12 0
možnosti

Pěkné pokrytectví od Goldy Meier - na tak mistrovskou drzost by se ani Orwell nezmohl - a ten tu šílenost "moderní" doby jenom popisoval.

1 19
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy