Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den, to je záslužný počin od Vás, takže děkuji, ačkoli není z článku příliš patrné, že aktivní odkazy na jména politiků nabízejí právě přepisy jejich projevů. Kdyby jste to doplnil? Moc prosím :-)

Jinak, co se týká stažení mých blogů, panu adminovi, ač jsem vše doplnila se nelíbí fotky v perexu a to, že to není můj text. Pro vaši informovanost kopíruji část své odpovědi panu adminovi:

Přečetla jsem si podrobně znova kodex blogera a k tomuto uvádím. Dva články, které jsem publikovala jsem psala sama včetně úvodníku, oba texty jsem několik hodin přepisovala dle videozáznamu z konference a nikde v kodexu nestojí, že není možné zveřejňovat přepisy projevů. Dále, co se týká fotografií v perexu. Ať se dívám, jak se dívám, tak většina blogerů přidává do perexu tématicky vhodné fotografie, např. teď je tam blog o Václavu Klausovi doplněný jeho fotkou na perexu a tak bych mohla pokračovat. Je to úplně běžná praxe zde a hlavně, já jsem k fotkám v článku uvedla zdroj, tedy twitter menf a doplnila, že jsou tyto fotografie v perexu.

Osobně si myslím, že nejde tak o to, co říká kodex blegera, ale že jste prostě viděl, že hlavně projev Le Pen má velkou čtenost a právě proto, že se jedná o Le Pen a Wilderse, tak jste to jednoduše stáhnul jen na moji osobní stránku. Body z kodexu jsou tak obsáhlé, obecné a široké, že se dají prakticky použít na cokoli, co se Vám prostě nelíbí.

Požaduji tedy, aby byly okamžitě staženy všechny blogy autorů, kteří mají v perexu jakýkoli obrázek jiný, než vlastní, tzn. všechny kočičky, pejsky, vánoční stromečky a ozdoby, přírodu, fota politiků, osobností a dějů tématicky vhodných pro konkrétní články.

10 0
možnosti
Foto

Dobrý den, patrné to podle mně je podle názvu mého blogu, Doplňovat už zde nic nemohu, protože bych taky mohl dopadnout tak jako vy. A taky by to už asi nemělo smysl, protože podobně jako ostatní blogy, i tento už patří na propadliště dějin a jen málokdo se k němu vrátí. Zaujalo mně ale zdůvodnění, že nějakému adminovi vadil perex. To považuji za špatný vtip, protože na tomto blogu bylo vždy zvykem, že blogeři si perex upravovali podle toho, o čem psali. Jestliže to najednou začalo někomu vadit, tak je to opravdu trapné. K samotnému textu jen dodávám co jsem už napsal...mohla jste předpokládat, že to tak dopadne a upřímně řečeno, já to věděl už asi pět minut poté, co se váš první blog, tedy ten o Geertu Wildersovi objevil. Dokonce jsem vám začal psát komentář ale nedokončil jsem jej, protože jsem doufal, že možná si vašeho "prohřešku" nikdo zimperlich nevšimne. Prostě je to tak, že v podobných případech je nutno vždy postupovat chytře. Bohužel, protože přestože moje postoje jsou jiné, a vy to asi víte, zastávám názor, že veřejnost má právo znát vše, co není vysloveně v rozporu se zákony. A pokud sdělovací prostředky této země hrají s občany špinavou hru, pak je vhodné aby alespoň blogy byly jakýmsi svobodným prostředím. Bohužel se zdá, že my blogeři jsme některými mocnými poměřování podle pravidel oficiální žurnalistiky a to je jen těžko akceptovatelné.

2 0
možnosti
Foto

Čistě technicky mi připadá jednodušší bránit společnou evropskou hranici před nelegální migrací, než hranice každého jednotlivého člena EU, které jsou nutně x násobně delší.

Všichni za jednoho, jeden za všechny.

4 0
možnosti
Foto

Právě že technicky je to v současné době neřešitelné, protože EU není schopná tento technický problém řešit. I když zde s vámi kupodivu souhlasím, protože váše myšlenka má logiku.

3 0
možnosti

J69a29n 78B81u54r20d84a

19. 12. 2017 15:39

Hehe. Wilders beroucí si do úst Masaryka, aby obhajoval respekt k tradicím, lidu, hodnotám atp., je buď skvěle vymyšlený vtip nebo příšerný fail Wildersova týmu, který ten projev psal, v pochopení toho, kdo vlastně TGM ve své době byl.

0 1
možnosti

Podle některých křiklounů přece vůbec nezáleží na obsahu jejich projevů, ale na tom, že "oni se opovažují promluvit"

11 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS