Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si přesto všechno myslím, že vzniknuvší stát Izrael a před tím Británie se k arabským rolníkům nezachovaly spravedlivě. Myslím, že i pár masakrů, tj. cílené vyvraždění původního civilního obyvatelstva bylo a proto arabové začali utíkat.

Nic není jednoznačné. Na druhé straně, to, že okolní arabské státy tyto uprchlíky zadržely a nepomohly jim rozptýlit se na jejich území, dané situaci rozhodně nepomohlo.

1 0
možnosti

J34a61n 71B93u33r81d44a

16. 1. 2018 0:03

Nejsem si úplně jistý, jestli nejlepším způsobem kontrování domnělého hanopisu na Izrael je napsat, jak je to hrozně sluníčková a mírumilovná země. Pokud toto napíšete o zemi, jejíž některé praktiky jsou z hlediska mezinárodního práva veřejného eufemisticky řečeno kontroverzní, a která schytává jeden pohlavek od OSN za druhým, ubližujete své pozici.

1 2
možnosti

Muzete jmenovat ty "praktiky"? A OSN tady snad (krome rezjira) nebere uz vazne ...

4 0
možnosti
Foto

Lidi podobného zaměření nemá smysl číst ani komentovat. R^

2 0
možnosti
Foto

Já toho autora neznal. Zaujala mě izraelská vlajka a název.

1 0
možnosti

Kdybyste někdy zkusil diskutovat pod blogy p. Fikáčka o tématech filosofie fyziky ( vědecky se nevěnoval ani jednomu ), tak byste se mazání ani tykačce vůbec nedivil. Pod blogem o Izraeli se choval ještě nad svůj vlastní standard. Pan Fikáček nenávidí cokoliv duchovního a tudíž asi nenávidí i Izrael. Chcete-li být šokováni ještě víc, přečtěte si jeho blog s názvem Antisemitismus ? http://www.fikacek.cz/text.html

Sám se trochu za svůj příspěvek ad hominem stydím. Kéž by se trochu zastyděla i osoba, o které je řeč.

8 0
možnosti

No ten jeho clanek (Antisemitismus?) by drive jiste mohl byt na titulce Der Stuermer ...

1 0
možnosti
Foto

I26v13a38n 56M14a44r75e49k

15. 1. 2018 21:02

Karma p.Braune. R^

2 0
možnosti

"Kolega" z Mensy se ukazal byti stejnym zbabelcem jako "rozvedcik" StB a maze nazory se kterymi neni schopen argumentovat. Ukazal tak svou nizkost a ubohost.

3 0
možnosti
Foto

Co k tomu dodat? Jak jsem napsal v jednom smazaném komentáři, vyzval jsem pana autora k tomu, aby mě umlátil argumenty, s tím že jako vzdělaný a nadprůměrně inteligentní člověk to nebude mít až tak složité. Reakcí bylo smáznutí a následné tykání. Když jsem se udivil, jestli se známe že mi začal tykat, tak mě pro jistotu smazal znovu. Já jen pro doplnění: jsem otevřený každé slušné a věcné diskusi, která klidně může Izrael a její politiku rozcupovat na prvočinitele. Jenže takováto diskuse nemůže probíhat po palestinsku. Tedy pomocí lží.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS