Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Nemam tuseni jak dalece jste tam za vodou informovan o deni v Evrope. Doufam, ze ne jen z ceskych medii.

ALE:

Clovek neznaly jazyka hodne tezko hleda sam zamestnani, k tomu mu musi nekdo pomoct. A to se aspon v Nemecku deje.

Vzpominam si, jak jsem byl u kamarada v Calw a jen mi najednou povida: pojd pujdeme se podivat na brachu do lagru.

Divil jsem se proc ma brachu v lagru, kdyz mel k dispozici cele tamnejsi nadrazi. Odpoved byla jen at to pozna.

A v tom lagru bylo jeste nekolik ceskoslovenskejch rodin. Zadnej az na par vyjimek neumel nemecky. Nekteri navstevovali kursy nemciny, jini ne. Deti chodily do skoly a zu rodicum vypomahyly pri tlumoceni.

Ale co mi utkvelo v pameti, ze kdyz jedna z tech rodin si koupila televizi, jina si musela koupit okamzite vetsi.

Vsichni meli nejaka auta. Tenhle bracha si s kamaradovym prispenim koupil stareho Opla Rekorda.

Druhy Cech, vlastne Moravak si koupil Forda Capri a ten treti, cisnik z Brna je vsechny trumfnul, kdyz si koupil zu hodne ojete BMW 750. Na benzin sice nemel, ale mel nejvetsi auto z nich.

A ac mam lagr pro zadatele o azyl temer za humny, tak tohoto jsem si tam nevsim.

A byvala kolegyne chodi do jineho lagru pomahat detem asylantu s ucenim, jeji manzel zase tem rodicum s nemcinou.

0 1
možnosti
Foto

Já bych si vám dovolil nasypat trochu písku do vaší argumentace. Viděl jsem na HBO kousek madarského film, jak se zcela integrovaný, maďarštiny znalý, do pracovního procesu zapojený uprchlík odněkud z Afriky, kde v jeho zemí řádí diktatura, což měl zakusit na vlastním těle, naráží jednak na svou neznalost maďarských reálií, jednak na předsudky svého okolí.

Co s tím? Jinak řečeno, nepaušalizoval bych.

2 0
možnosti
OF

Jirko, vždyť on tě pomlouvá.:-P

3 2
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy