Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Tak do té redakce napiště. Já jsem odpověď dostal a dokonce byl příspěvek vrácen (pravda: z hlediska času s křížkem po funuse, ale vše nějakou dobu trvá).

0 0
možnosti
VV

A koukam, ze clanek byl presunut ze strankykde si ho muze kazdy precist tam, kde ho musime hlaedat.

1 0
možnosti
Foto

Ani ne, je stale na svem miste. Mozna mate stejny problem jako ja u pani Holotove.

0 0
možnosti
OF

Jaká první pomoc? Dýchal určitě spontanně a volně /alkohol tlumí dýchací centrum/

Stačilo ho uložit do stabilizované polohy, aby se neudusil zvratky.

Opít se do bezvědomí na společenské akci vetšinou znamená těžší alkoholovou závislost.Jednoznačná indikace k psychiatrickému vyšetření. A tu rychlou by si měl zaplatit a pokud byl hospitalizován, tak i hospitalizaci.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
BV

Za obzvláště nebezpečnou považují kritiku faktických chyb autorů ve článcích prokázanou ověřitelnými čísly. To pak mažou s odůvodněním že jde o trolling.

Konkrétní příklad v článku Peníze na prezidentské kampaně - miliony z byznysu i drobné od přátel dodnes uvádí že Zeman má na účtu 40 tisíc. Smazána kritika chyby autorů , která uvádí snadno ověřitelný údaj, že Zeman měl v té době na účtu 450 tisíc.

5 0
možnosti
JH

Vzpomínám s uznáním na poslední vzkaz, v cimrmanovském stylu - admina s arabským jménem:

Odcházím, po mně ale přijde úplně jinéj, vostrej frajer, ten se s tím nebude tak párat jako já... (Janků) :-)

3 1
možnosti
Foto

Jo, jo. Myslím, že to byl Adam al Char nebo tak nějak.

1 2
možnosti
PV

Jo, obcas mi neco smazou, cloveku to muze ujet, kolikrat nechtene. Nejvic me ale pobavilo, kdyz mi smazali citaci z mistniho clanku s vysvetlenim, ze takove prispevky do slusne diskuze nepatri ;-D.

2 0
možnosti
Foto

I to se může stát. Nevím zdali jste uvedl zdroj, ale, zase věc především adminů.

0 0
možnosti
Foto

Tak, ony by se o tom daly psát ságy. Ale některé smazané příspěvky jsou již smazané. Tedy ty, které byly jaksi "odpuštěny".

Někdy je to smazání zcela nesmyslné. Protože jsem kdysi psal do LN zeptal jsem se jednoho diskutéra, jestli se neznáme z LN. Jeho jméno mi bylo povědomé. A už z toho byl "trolling", univerzální to nástroj mazání.

Ale zcela nedávno jsem si to smazání užil. Sdělil jsem jednomu urážejícímu, že mu nakopu místa, kde záda ztrácejí své slušné místo a opravdu byl ten příspěvek velmi rychle smazán. To se mi líbilo.

Ale, Martine, ten opilec v žádném ohrožení života nebyl. Byl pouze "vožralej jako pytel" a na to pódium ho složili taky docela citlivě.

To já jsem jednou se svým kamarádem Jirkou musel udělat totéž a za pár hodin se z toho vyspal. Ta historka by ale byla na celý článek a dnes ten kamarád už asi 20 let pije jen kolu. Bál se zubaté.

1 0
možnosti
Foto

...nikoli slušné místo, ale slušné jméno (záda)...

0 0
možnosti
VV

A doporucuji zeprat se pana Tomase Ventury jak se na to diva on. Pan Bangy se ptat povazuji za zbytecne. Ten take nevi ze je slusnost odpovedet na dotaz.

1 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím. S panem Bangou jsem konzultoval všechny své problémy a vždy mi odpověděl. Pan Banga je prakticky jediný z administrace, který odpovídá a je schopen komunikovat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy