Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak Martine Je teprve úterý krátce po poledni a na celé stránce blogu, na té první, která je otevřená, žádný článek o Hutkovi nevidím. Jak rychle vylétl tak i rychle zapadl.

0 0
možnosti
Foto

To i ty nešťastné utopené děti vydržely déle.

0 0
možnosti

Pana Hutku jsem nikdy nemusel. Ten jeho poslední výtvor považuji za křečovitou snahu zalíbit se alespoň pražské kavárně. Je mi toho pána upřímně líto.

0 1
možnosti

Mě osobně Jarda Hutka tím "songem" hodně zklamal...

Já byl vždycky jeho velký fanda. Jeho společná vystoupení s Radimem Hladíkem např. v Balbínce byla vynikající. Viděl jsem i několik jeho samostatných koncertů, kde se mi líbila sveřepost, s jakou čelil odmítavému postoji našich vydavatelství, takže raději sám doma vypaloval CDéčka, ke kterým vytvářel vlastní obaly a doplňoval to i kamínky a sklíčky, čímž vznikaly/vznikají zajímavé hudební artefakty...

Měl by se raději držet jen témat, kterému mnohem více jdou - Haleluja tramvaje, Slunečnice, Morava, Náměšť...

1 1
možnosti

Ano, netřeba z toho šílet, ten škvár je jen Hutkova vizitka.

Toho Havla ovšem do textu autor implantoval hodně křečovitě. Když už tedy psal v těchto souvislostech o nenávisti, měl by zmínit i to masové mediální falešné zbožnování, které u slabších jedinců vyvolávalo nepřiměřené reakce. To nebyla hlavně chyba Havla, ale těch veřejnoprávních propagandistů.

0 1
možnosti

Pro mě byl nejdůležitější Hutka v srpnu 1968, když s Kalandrou jezdil v jeepu po Praze a zpěvem burcoval[>-]

0 0
možnosti

Dovoluji si nesouhlasit s prvním odstavcem. Alespoň minimální znalost páně Hutkovy tvorby mám a z toho co jsem slyšel, tato píseň nikterak výrazně nevybočuje. On byl slabý vždycky.

2 0
možnosti

No, to víte, jako Eva + Vašek to není...

0 0
možnosti

R^

Píseň jsem neslyšel. Ale někdy si říkám, že bez některých lidí by bylo v Česku líp...

!!

1 0
možnosti

Možná jste k panu Hutkovi příliš přísný.

0 0
možnosti
Foto

Píseň je debilní. Howgh. R^

8 0
možnosti
Foto

Je. Ale nic více v tom netřeba hledat. NIchts wahr?

4 0
možnosti

On uz nervoval i jine Quislingy, tak proc ne zrovna Milouse?

2 1
možnosti

Je fakt, že jde o prd.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS