Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

líbí se mi "Měl by to být člověk, který je nevydíratelný." ;-D;-D;-D;-D;-D

Kolik % takových odhadujete, že je druhou sezonu v parlamentu ?

0 0
možnosti
Foto

Já nevím. Proto jsem napsal "měl by být"

0 0
možnosti
Foto

Já nechápu, proč někdo řeší, jakým způsobem redaktoři udělali onen rozhovor. Přece nikdo nemůže čekat, že se předem ohlásí a pošlou mu mailem otázky, na které se budou ptát.8-o?:-)

1 2
možnosti
ZJ

.... R^ i já přidávám karmu! R^

2 0
možnosti
JZ

J81a37n 60Z65i14e32g47l41e16r

14. 11. 2018 16:07

Zasloužená karma. R^:-)

3 0
možnosti

Mohu chápat Vaše postoje ve všem, jakkoli s Vámi mohu souhlasit jen v tom, že Sionková a Kubík vykonali svou práci dle svého svědomí a nic nenormálního na jejich postupu nevidím. S etikou už je to horší, ale to pro mne není tak důležité. Oba novináři jsou také jen lidé a jejich domněnku veřejného zájmu jim nehodlám vymlouvat. Bylo by to zbytečné.

V tom ostatní mám hodně rozdílné názory. Normálka.

Nicméně zkuste se zamyslet nad tím, zda tato Vaše věta (níže zkopírovaná) nesvědčí o tom, že se zřejmě považujete za vyvoleného vidět nějaké absolutní pravdy. Znovu, mohu Vaše postoje chápat a porozumět jim, jakkoli mám názory absolutně jiné. Ten Váš výrok obsahuje ať chcete či ne vlastně pohrdání nad těmi nezpůsobilými Čechy mající jiné názory. Myslím, že snad takový nejste a že jste ujel - hodně ujel.

A hodně se mě dotýká, že ani skoro 30 let od revolučních změn, nejsou občané schopní rozhodovat o svých záležitostech s rozvahou a že je pro ně měřítkem kobliha, kuřata a třešničky.

6 0
možnosti
JH

J43a11n 50H31a58r55v19a27n

14. 11. 2018 10:39

Pane Braune, pro mne patříte k těm slušným Čechům v zahraničí. A třeba pan Stryczek je přímo moje "krevní skupina".;-D Ono je dost i takových, kteří sice píší bezchybně česky, ale ve svých příspěvcích na "čecháčky" plivou, protože oni jsou cosi jiného, daleko lepšího.

Ale pohled z ciziny je často úplně jiný, než to vidí lidi doma. Když jsem mluvil s mojí známou žijící v USA, tak byla šokovaná informací, že na konci prezidentování byl Havel neoblíben (tehdy mu právě v Kongresu odhalovali sochu). Naposledy byl zvolen jen proto, že na den voleb nechal zavřít poslance Sládka o němž věděl, že je proti a právě jen o tento jediný hlas to až ve 3. kole prošlo. Další den Sládka propustili. Nebo že se tahal s milenkou, když mu manželka Olga umírala ... Nebo když jsem jí, Židovce, říkal co jsou zač na Ukrajině oslavovaní banderovci (sochy, pojmenování ulic), jak vraždili ještě po válce v Československu Židy (v obci Kolbasov). Nevěříc si to ihned na internetu vyhledala - a zůstala s otevřenou pusou.

Mějte se pěkně R^

10 1
možnosti
Foto

Nevím jak vaše známá ale obecně platí ze místo pobytu dnes nehraje žádnou roli v chápání reality. Jsem v Cesku často. Dokonce častěji než hokejisté hrající v nhl. O situaci se aktivně zajímám. Mam zde příbuzné a známé. Proto mi nic nebrání být informován. Přeji vám hezký den

6 1
možnosti
Foto

Cituji:

"samozřejmě nesmyslné výkřiky jako že Babiš zatím nebyl odsouzen a je tedy nevinen." Zdroj: https://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=687594

Ano, Babiš je vinen a je již odsouzený, ale odstoupit nechce.

Proto byste měl z USA přijet a pomoci některým Pražákům v antibabišovském řevu na Václaváku. A možná se dostane i na Zemana.

Ukrajincům se též povedlo svrhnout Janukovyče a pomohli si k občanské válce.

6 8
možnosti
Foto

Návod je vinen a odsouzen? No vidite. Tak to víte vice nez ja. Alespoň v něčem.Gratuluji pane Petříku. Ja dosud myslel ze je jen trestně stíhán

4 1
možnosti
Foto

Hračka .......no nevím. Myslím, že hravý je spíše pan Babiš:-)

0 1
možnosti
JK

Souhlasím s vámi. Karma.

1 1
možnosti
JK

Určitě se s Vámi dá v hodně věcech souhlasit. Ale vezměte v úvahu všechny ty Topolánky, Dalíky, Grose, Nečasy, růst zadlužení v dobách vlád ČSSD, ODS. Postoj ČSSD k vyplacení Altnera. A další aféry...Koho z těch co se nabízí volit ?? Já jsem ho sice nevolil ale věřte mi, těm co ho volili, těm se nedivím.:-(

4 3
možnosti
JK

Vy jste komik, buď nevolíte vůbec, pak si nestěžujte, nebo jste volil někoho jiného než AB a přesto horujete, že není koho volit.

Tenhle argument proč volit AB se objevuje pořád dokola, vy jste ale do toho zamotal ještě druhou věc co se často objevuje a to rčení "já ho nevolil, ale". Tohle se vám nepovedlo, obhajovat absurdní věci produkuje absurdity.

5 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy