Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bezvadnej blog a hudba... asi jsem špatnej katolík, ale často doma sjíždím polské Vader, sice trochu jiná hudba, ale live asi nejvíc z hodně ostrých kapel co jsem slyšel... svého času koncerty s Krabathor, to bývala lahůdka... ale to už je dávno ....

0 0
možnosti
Foto

Jooo krabathor. Tak to jsme naladění na stejnou vlnu. Já poslouchal i Kryptor - Pípa to byl tehdy objev. Vadery mám rád ostatně, polská hudba je taky moje krevní skupina, když vzpomenu na Turbo, Kat ale třeba i Maanam nebo Perfect.

1 0
možnosti
JZ

J26a56n 78Z41í24m89a

23. 2. 2019 14:15

A mimochodem Martine, je škoda to pustit na blog v pátek večer, kdy všichni zdrhli do hospody. V týdnu v 18 večer by to četlo dvakrát tolik lidí. A abych nezapomněl, v redakčním systému jsem nechal zprávu.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Jane, máte pravdu, asi jsem mohl počkat. Jenže, já mám trochu problém s časovačem pro blogy. Když píši z google chrome, tak mi nejde spustit a když z Mozilly, tak zase nemůžu vkládat fotky a videa. Nicméně to rozhodně není poslední článek, kterým se věnuji hudbě, kultuře a životu v Izraeli. Myslím si, že je čas přiblížit lidem i běžný život v této zemi, nejen hrůzy, které přináší terror, kterému jsou obyvatelé této nádherné země vystaveni.

Děkuji za fotky, ten Tel Aviv je opravdu pohlcující. Ale nejen Tel Aviv.

0 0
možnosti
JZ

J79a61n 75Z98í74m64a

23. 2. 2019 13:34

Díky za hezký článek. Jen je škoda že jsem ten Kostelec nenašel v předprodeji už nyní. Posílám karmu.R^

1 0
možnosti
BK

Ve metalu jsem došla pouze je skupině Halloween. Zpěváka Kiske -( jestli to píšu správně) jsem byla schopna poslouchat a trochu se orientovat.

0 0
možnosti
BK

oprava. v metalu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy