Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zabíjet děti je barbarské kdekoli na světě. A je stejně odsouzeníhodné, jestli tak činí islamističtí teroristé nebo váleční zločinci pocházející ze států ctihodné západní demokratické provenience. Půl milionu mrtvých dětí za to stojí, aby američtí boys nemuseli do války Tak zněla slova pronesená roku 1996 tehdejší ministryní zahraničí USA Madeleine Albrightovou na otázku moderátorky americké CBS, stálo-li embargo uvalené Spojenými státy na Irák po válce v Zálivu za půl milionu mrtvých iráckých dětí, . jež se staly obětí sankcí

0 0
možnosti
Foto

Paní Palková: Včera jsme uzavřeli nějakou dohodu. Jste jí ochotná dodržovat nebo to z vaší strany byla opět snaha o odlehčení. Já nemám žádný problém nechodit na nediskutovat pod vašími blogy. Po tom všem co jste pod těmi mými nažvanila, jste ochotná a schopná udělat totéž. Byla jste to vy, kdo jste mně požádala, abych na vaše blogy nelezl. Já s tím souhlasil pod podmínkou že to bude oboustranné. Stejně jako vy nechcete mé komentáře, já nestojím o to vidět u sebe vás. Tak co bude?

0 0
možnosti
Foto

Ano...proto vloni vyhrála ta fotka palestinského kluka na ramenou dospělých...co oslavují. Právě proto...pro nic jiného. Velká část lidí to vůbec nepobrala, a byl kvůli tomu humbuk. Napsala jsem blog, Vy další jako reakci. Ano děti jsou oběťmi manipulace. A to padni , komu padni, na všech světových stranách. A nejjednodušší mechanismus pro udržení kola v roztočení.

0 0
možnosti
Foto

Tak to bych prosil o dovysvětlení. Nikde váš blog nevidím a tento můj blog není rozhodně reakcí na to co jste napsala. Můžete být konkrétnější?

0 0
možnosti

R^

Dík za neustálou diskusi!. Je to nezbytné! A dík za neutuchající naději!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Pane Šimku já jsem těžký oříšek k umlčení, když jde o spravedlnost. A mám radost, když přivádím fanatiky k šílenství, jako dnes, když jsem byl, asi z čirého zoufalství vyzván ať na jistý blog do diskusí nechodím. To mi dělá obzvláště radost. Protože tady nejde o podporu Izraele, pro nebo proti. Budu se opakovat ale Golda Meier kdysi řekla, že Izrael může Palestincům odpustit, že zabíjí jeho děti ale nikdy jím neodpustí, že jej nutí zabíjet jejích děti. Je to mrazivá věta, ve které je ukryto veškeré zoufalství, které musí Židé v Izraeli prožívat, když pohřbívají své děti a současně vědí, že při nutné obraně své země, budou umírat i nevinné děti nepřítele. A je smutným paradoxem, že zde jsem se shodl s jedním kovaným náckem na Slovensku, který tuto mou argumentaci uznal, přestože Židy a Izrael z duše nenávidí. Ale neshodnu se s těmi, kteří hází na všechny strany slova o lidských právech o trpících Palestincích a podobně.Tito lidé nejsou ochotni připustit, že veškeré toto utrpení má jméno Hamas, Hezballah a nenávist.

4 0
možnosti
Foto

Vždycky mne nepřestane udivovat, že v čele protestujících nejsou ti hlavouni z Hamásu, ta parta dědků, jejichž životním krédem je posílat mladé zblblé kluky a holky na smrt. Že by tak nebyli úplně přesvědčeni, že po smrti budou deflorovat?

Karma

7 0
možnosti
PB

P67e24t49r 98B92u46r86i55a26n

22. 3. 2019 17:27

Karma, je to otřesné. A k posledním videím: dospělí, kteří se schovávají za děti, jsou ti nejubožejší zbabělci z posledních. Otřesné také je, jak si takto nebezpečné scény, kdy děti otevřeně provokují ozbrojenou hlídku na na citlivém místě, ještě v klidu natáčejí. A řekl bych, že mezi nimi budou právě i aktivisté a senzachtiví novináři píšící prolhané bláboly o lidskosti míru a ukřivděných palestincích.

11 0
možnosti
Foto

To natáčení provádějí hlavně novináři z Francie. Bohužel už nemohu na youtube najít video, kde jeden z takových reportérů provokoval vojáky IDF a ti jej chytli a zatáhli do auta aby zjistili jeho totožnost. A on celou cestu naříkal a prosil ať mu neubližují. Bylo vidět jak si jej ti kluci vychutnávají. Samozřejmě mu nic neudělali.

5 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy