Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J66o55s69e24f 74B41á11r51t37a

13. 4. 2019 11:55

Minulou sobotu byl na ČT 2 uveden americký film: Raz, dva, tři z roku 1961. Režie Billy Wilder, doporučuji.

0 0
možnosti

L13u75k86a74s 78F33i78k15r

12. 4. 2019 5:21

Co polska Sexmise ... slepici tribunal, co to delas vzdyt ja jsem funkcionarka, pripadam si jako kdyby me vylucovali z pionyra.

2 0
možnosti
Foto

Sexmise občas v televizi běží. A jsem rád že nikoho v Čt nenapadlo jí předabovat jak je to v poslední době zvykem.

0 0
možnosti

Ja rad vzpominam na Nova strasidla ... na Lidovy roman mam taky fajn vzpominku, prvne jsem film videl ve druhem rocniku prumky na skolnim vylete, kdy nase kantorky evidentne podcenily nevinny nazev, zrejme cekaly neco podobneho Babicce ...

0 0
možnosti

Díky za připomenutí "Spessartu".

Znám všechny 3 díly, nejlepší byl samozřejmě ten první. Spoustě špílců už dnešní generace asi nebude rozumět - kupř. kněz pronášející kletbu maskovaný jako kancléř Adenauer. O politických narážkách nemluvě. Písničku Liselotte Pulver "Táhni zpátky do pouště" by dnes kvůli africkým migrantům nejspíše vystřihli. Na druhé straně scénka "Státní návštěva" o mezistátní smlouvě o finanční půjčce zůstává dodnes skvostná. Pomalu jako setkání Miloše Zemana s Číňany.

V 90. letech jsem často jezdil po německé A3 a z nostalgických důvodů jsem vždy stavěl v motorestu "Spessart-sever". Je to cca 30 km před Aschaffenburgem. Tam totiž stála překrásná, stylová "Hospoda ve Spessartu", ve které měli i vzpomínkovou expozici fotek, memorabilií a rekvizit z natáčení. Kolem roku 2004 to však všechno zbourali megalomanští developeři a postavili tam tento hnus https://de.foursquare.com/v/rastst%C3%A4tte-spessart-nord/4b8cf351f964a52000e232e3

1 0
možnosti
Foto

První díl se jmenoval Hospoda ve Spessartu a odehrával se ještě předtím, než se z hlavních hrdínů stali duchové. Jestli se nepletu někdy ve 16. století. Ten Adenauer byl až v posledním díle, který se jmenoval Zlaté časy ve Spessartu a hrdinové cestují časem

0 0
možnosti

"Jak jsem rozpoutal druhou světovou válku" a "Osamělá vlčice" se dají na internetu volně najít ( parně v češtině nebo s titulky ). Patrně i nějaká ta strašidla.

0 0
možnosti
Foto

Nenapsal jsem že ne. Jen nejsou v české verzi. Osamělá vlcice měla krásný dabing s paní Svormovou. A jak jsem rozpoutal válku s Krampolem. Ale polský originál je samozřejmě lepší

0 0
možnosti
Foto

Dobrý výběr. Z Italské provenience doby na kterou vzpomínáte vzešla také dvojice filmů "Moji přátelé" a pokračování "Moji přátelé 2". O partičce důchodců, kteří v sobě probudili ještě na sklonku života malé kluky a konec života si užívají až pubertálním blbnutím. U těch filmů jsem se skutečně bavil, v televizi je sice uvedli, ale pokud vím, tak jen jednou a pak se nad nimi zavřela voda. Škoda, je to nadčasové téma, bavilo by určitě i dnes.

1 0
možnosti
Foto

Moji přátelé měli skvělou fackovaci scénu na nádraží.

2 0
možnosti
Foto

Osamělou vlčici jsem právě našel na ulozto.cz - díky za tip. Dá se tam najít leccos zajímavého. R^

1 0
možnosti

P33e27t68r 83U34h49e41r

11. 4. 2019 8:39

Díky za tip na dobré filmy, podívám se na ně. S programem v televizi máte naprostou pravdu. Nedávno jsem si počítal mnou průměrně strávený čas u TV. Vyšly mi cca 3 hodiny týdně. Prostě není na co koukat.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS