Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cením si u každého rozumu i nadhledu. Ode mne karma.

3 0
možnosti

Karma R^ dobře napsané .

4 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím s nadpisem. Rozhodně není Bohem a nevidím jediný důvod, aby se teď stal nepřítelem. Možná tak leda fachidiotem, který si neuvědomuje širší konsekvence svého konání...ale ani to si nemyslím.

1 3
možnosti
Foto

Když nesouhlasíte s nadpisem, asi jste si nevšiml otazníku na jeho konci

0 0
možnosti
Foto

Martine, děkuji Vám za sepsaný článek. Vidím to stejně. Přeji hezký prvomájový denR^R^R^

7 0
možnosti

R^!!V;-D mávátko k vlastním narozeninám mám v koutě

0 0
možnosti
Foto

A proto i práci čest, a rukám klid;-D

0 0
možnosti

Pane Braune,

nevím kde a z jakého prostředí čerpáte informace, že se Jágr se stal nepřítelem. Já jsem ve svém okolí nic takového nezaznamenal a sám si ho pro jeho, nejen hokejové kvality, vážím.

U pana Nohavici je všechno poněkud zásadně úplně jinak.

1 6
možnosti
Foto

I14v41a42n 30M45a21r93e51k

1. 5. 2019 15:24

P.Mudro, máte pravdu, že obyčehjným lidem není jednání J.Jágra "proti srsti! Napsal to i p.Braun, že to vadí jen určité "části obyvatel" , ale ti, jako vždy to dávají až velmi hlasitě najevo, a navíc též (jako vždy) dokazují , že je to mínění naprosté vetšiny obyvatel této země.

No mně třeba nevadí jednání J.Jágra, stejně tak jako mi nevadí minulost J.Nohavici. Ten už to svým působením a prožitým životem odčinil x-krát.

Nyní mi ale vadí zcela jiní, kdo? To si domyslete sám, ale, to co se dělo tehdy, se dnes děje znovu, jen se vyměnila sestava. Rv

1 1
možnosti

No nevím, jsem jen obyčejný člověk, ale pozorně si vybírám, od koho přijmu pozvání, dar, uznání či pochvalu, takže nějaká kobliha, Puškin nebo panda to má u mě marný.

3 3
možnosti

Pokud to má u Vas Puskin marný tak to je mi líto především Vas......

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS