Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J60o96s98e91f 26N32i43k59l

8. 6. 2019 11:03

...tak krásný článek zkazíte hned nadpisem....

2 0
možnosti
LH

Někdo má rád vdolky jinej zase holjy - zaplať pánbůh za tu barevnost světa......

3 0
možnosti
JH

Otázka je, kdo je tady vlastně prudič:-)

Ale popravdě, kdyby pro mne byli někteří politici osinou ve vlastním zadku, asi bych taky tak prudil a taky bych je cpal úplně do všeho....

Hlavně, aby to svědění z vašeho zadku nepřešlo do mozku, ačkoliv....:-)

5 5
možnosti
BK

;-DR^, pane Havránku, já to jen trošku osvětlím: ten závěr věnoval pan Braun mně. Stejně, jako se mi včera - dokonce dvěma blogy, věnoval pan Bárta:-), tak stejně tak i pan Braun nemůže vydejchat moje preference - jak už hudební, tak politické - a tak to "originálně" zabalil do tohoto svého psaníčka. Je milé vědět, jak na mě pánové intenzivně myslí a pak se to odráží v jejich "tvorbě". Těší mě lidi inspirovat;-).

Mějte se fajn, pane Havránku - a díky za vaše trefné příspěvkyR^.

4 7
možnosti
MB

Omrznul jsem ve Století páry! Led Zeppelin, Deep Purple. Žasl jsem nad

Carlosem Santanou, Jimi Hendrixem aj. - Už, na Hudebním festivalu Woodstock. Říkal jsem si, jak to, že už tehdy byli tak dobří? Na privátě v Brně jsme jako studenti žili rovněž zcela Non - Stop! Objev i Janis Joplin, se kterou jsme halasně pozpěvovali i v nočních hodinách. Měli jsme posluchače i úspěch! Dveře se rozrazily - Rychlé Kroky, zcela dožraného bytného! - Stopku nám skutečně vystavil! Tak jsme šli bydlet jinam - Ta studia, to byl úplný Disco - příběh ! Jó, jo - Chtěli jsme = Žít, tak jak se má - To každopádně .. :-)

2 0
možnosti
Foto

To co popisujete byla a je i moje hudba. Dnes je skoro všechno co jde přes media na tři akordy a nedá se to poslouchat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy