Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem se opět přesvědčil, že reagovat na komentáře pomocí telefonu může dopadnout špatně. Takže pro upřesnění: Moje odpověď panu Kuthanovi se objevila jako samostatné vlákno, načež moje doplňující informace, že se jedná o odpověď panu Kuthanovi se zjevila pod nelogickým výkřikem pana Karase. Mojí odpověď na milý komentář paní Beaty Krusic zatím mohu vidět jen v časové lince, takže netuším kde se objeví. Ale snad bude na správném místě. Asi tak.

A ještě k tomu překlepu v článku. Samozřejmě že tam patřilo že : Waters namísto aby budoval mosty, tak je bourá. Děkuji panu Kuthanovi za upozornění. Jen ještě pár slov k Davidu Dreimanovi, zpěvákovi Disturbed. On v těch rozhovorech řekl naprostou pravdu. Veškeré snahy o bojkot Izraele nevedou k ničemu dobrému a nikomu nepomohou. A nejedná se jen o umění. Před časem se objevily pokusy o bojkot produktů, ovoce, zeleniny a podobně, vyrobených pod značkou Made in Izrael. Faktem je, že podobný bojkot nejvíce postihne tisíce arabských dělníků a pracovníků, kteří se na výrobě podílejí a kterým tato práce přináší potřebnou obživu, kterou jím palestínské úřady nejsou schopny a hlavně ochotny poskytnout. A s koncerty a uměním je to podobné. Na koncerty hudebních hvězd chodí i arabští fanoušci jenže je nevidíte. Víte proč? Protože v tom davu, jsme všichni stejní. A poskakující kluk nebo holka vedle vás se neptá jestli jste muslim nebo žid nebo křesťan nebo nevěřící. Neptá se vás na národnostní nebo etnický původ. Ty dvě hodiny jsme prostě jeden dav. A to by právě Roger Waters měl vědět. Protože, a to není fráze, na podobných akcích vznikají mnohá přátelství i lásky a kontakty a co je nejlepší cestou k míru a porozumění? Když lidi najdou společnou řeč.

Bohužel, senilní stařík Waters sází spíše na tu konfrontaci.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D no jo i pánbůh se někdy utne a tak i ja to zmastil. Děkuji za upozornění. Ale opravovat to nebudu. Snad každý kdo chce pochopí

0 0
možnosti
RK

Pink Floyd znám, ale o nějakých Disturbed jsem v životě neslyšel.

0 0
možnosti
Foto

To patřilo k panu Kuthanovi

0 0
možnosti
JK

"Waters a jeho nazi soudruzi budují mosty namísto aby je bourali..."

Nějak mi to nedává smysl. Nemá to tam s těmi mosty a s tím bouráním a budováním být opačně?

3 0
možnosti
BK

Moc Vás zdravím, pane Braune a děkuji za blog plný písniček. Ještě, než si je ale pustím, tak se musím reagovat na vaši zmínku o zdraví.

Doufám, že jste ok a že se vše zadařilo - myslím operace a tak. Držím moc palce a pište - už mi tu chyběl ten váš energický, někdy bouřlivý, jindy malounko;-) konfrontační,ale vesměs vřelý a srdečný styl:-). Držte se, MartineV.

PS. A teď jdu na ten poslech:-).

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za starost paní Beato. No doktoři usoudili, že se musí v mém srdci pohrabat, aby jej přiměli k poslušnosti. Ale to u mně celkově je problém, s tou poslušností. Tentokrát ale byla proti mně přesila a tak jsem šel pod kudlu. Snad už je vše v pořádku, změnil se jen fakt, že už nejsem torpedo ale zadýchané torpédo.

Doufám že jste v těch klipech našla momenty které vás zaujaly. Váš šálek čaje to asi není, chápu. Přeji hezký den a těším se na další vaše články s hudební tematikou.

1 0
možnosti
Foto

A komu jde snad o to srazit Izrael na kolena?

1 0
možnosti
PK

Dobrá ochutnávka, ale já se probouzím a usínám s AC/DC a dnes tomu nebylo jinak. Tak pěknej den;-D

0 0
možnosti
Foto

Mám za to, že i výborný rocker může ke stáru úplně zblbnout. R^

4 0
možnosti
RK

Koukám, že ve vás komunistické myšlení zůstalo zakořeněno, kdo nejde s námi, musí být blázen, že?;-)

2 1
možnosti
RC

Oprava:

...budete opet...dejte mi nejak...

Jinak samozrejme karma za clanek.

0 0
možnosti
RC

Martine, az budete open v Izraeli, deste mi nejak vedet. Moc rad bych se s vami osobne setkal.

2 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy