Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Igor mne mile překvapil...tak jsem mu popřála všechno nejlepší k jeho dnešnímu svátku a Vám děkuji za šíření jeho videa....R^

3 0
možnosti
Foto

Ten najlepší skutok, ktorý môžete pre moslimov urobiť, je presvedčiť ich, že Mohamed bol falošný prorok a odvrátiť ich od islamu, ako to robí tento muž https://www.youtube.com/user/Acts17Apologetics

1 0
možnosti

Jako jo, ale tu pevnost v názorech??? Léčba Klause......

0 0
možnosti

Poslechl jsem si a stopro souhlasím a souzním. Možná by se měl podívat i pan Horner, aby pochopil....R^R^R^

7 0
možnosti

Video jsem viděl poprvé před několika dny a překvapilo mne podobně jako Vás. O to více, že Chauna z jeho tvorby znám coby notorického esoterika a sluníčkáře. Tady bych řekl - konečně se setkal s realitou. Mám snad jen připomínku k závěru a jeho zmínce o politicích a "pevnosti v sobě". "Pevnost v sobě" je hezká věc, ale až bude pozdě a půjde o krk, tak nějaká "pevnost v sobě" nám už bude houby platná. Takový Jan Hus byl taky "pevný v sobě" a prostě natáhl bačkory... Zákony a mantinely pro různé pochybné existence (zde agresivní Muslimy) dělají politici, ať se nám to líbí, nebo ne. Takže "pevnost v sobě" je jedna věc, ale patřičný tlak na politiky a na zákony (a hlavně jejich vymahatelnost) je praktická cesta, abychom nedopadli špatně...

6 0
možnosti
Foto

To video je moc pěkné. Řekl to dobře, není třeba nenávidět ani se bát, je jen třeba nastavit jasné hranice. Takhle vypadá správná asertivita. R^

Igora Chauna jsem neznal. Podíval jsem se na jeho dvě jiná videa a líbí se mi tohle:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=vFu5oz3RDDY

Má pěkný, klidný a vyrovnaný hlas. Jeho webové stránky jsou zde

https://www.facebook.com/igor.chaun

Pro mne je zajímavé i to, že jeho facebookové stránky sleduje přes 18 000 lidí a mezi nimi jsou dva z mých přátel, které považuji za rozumné, moudré a dobré lidi. To jistě není náhoda.

Díky za tento článeček. R^V

6 0
možnosti

L27u89d11ě38k 76T48o60n38d47r

30. 9. 2019 23:50

Děkuji, že jste to sem dal. Povídání Igora Chauna je velmi citlivé, rozumné, nikoho neurážející a přesto ve své jednoduchosti nesmírně silné a logické.

( Igor Chaun je filmový režisér - https://cs.wikipedia.org/wiki/Igor_Chaun )

9 0
možnosti
Foto

Díky za ten odkaz. Dostal bludný balvan za ezoteriku. Už to říká, že by mohl být dobrý, vymykající se současné oficiální vědě. R^

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS