Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
3 3
možnosti
Foto

Pokud se bude vracet, tak to bude dobře, ale kvůli Vám, který jí psal nepřátelské vzkazy, to jistě nebude!

0 0
možnosti

Pokud se nemýlím, není to první odchod paní Beaty z blog.idnes. Takže až se sejde dost podobných textů, jako ten váš, nejspíš se zase vrátí. A vadit mi to nebude, také se rád nad jejími názory vytáčím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Můj vzkaz. Beo, o Tobě jsem si vždy myslela, že máš koule na to, ustát všechno.

Tvůj odchod mě mrzí. Tak to ještě zvaž. Přece neuděláš radost svým oponentům tím že to tu zabalíš.;-)

2 1
možnosti

Přesně tak. Radost by udělala pouze těm různým Jankovičům, Ševčíkům, Kornům, Růžkům nebo Černým.

1 2
možnosti
Foto

Dovolil jsem si případ jak paní Beaty, tak pana Petříka, i pana Nováka , rozebrat trochu v Hyde parku, Snad se, pane Braune, nebudete zlobit, když sem dám na něj odkaz, konec konců souvisí s Vaším článkemR^

https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=739570

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za odkaz. Rád jsem si váš blog přečetl, a docela s ním souhlasím, i když v případě paní Krusic mám trochu odlišné vidění. Napsal jsem to už ale ještě to pro jistotu zopakuji. Přestože s ní zásadně nesouhlasím, velice oceňuji a respektuji, že své názory říká tak, jak to cítí. Srdcem nebo pro pragmatiky mozkem. V jejím psaní nebyl, na rozdíl od jiných - nejmenovaných, ani náznak kalkulu a touhy po ocenění. Ona sama moc dobře věděla, co jí v diskusích čeká, když napíše ódu na Ratha, Che Guevaru nebo Zemana. Přesto si stála a stojí za svým a...přiznejme si to, kdo z nás dokáže takto pevně svůj názor hájit? K panu Petříkovi se už vyjadřovat nechci, protože je to marné, je to marné...je to marné. To víme oba. A pan Novák? Toho jsem zaregistroval, protože byl zmíněn zde v diskusi a nad jeho blogy jsem se zasmál. Do jisté míry mi svou dotčeností připomíná jiného blogera..."cestovatele" Hrušku. Ten taky nesnese ani náznak odporu. Prostě takoví tu jsou a budou. Je ale škoda, že jejích činnost má takový vliv na ty, kteří by psát mohli a měli. A to znovu opakuji a trvám si na svém, že paní Beata Krusic by zde zůstat měla. Já se v jejím případě naučil, až na výjimky ignorovat její politické blogy. A ty jiné, já je pro sebe nazývám lidskými, ty patří k tomu nejlepšímu co zde na blogu kdo kdy napsal. Proto jsem z jejího rozhodnutí rozlícen, rozmrzen, naštván a nespokojen. Nic více než napsat tento blog jsem ale udělat nemohl.

3 1
možnosti
Foto

J91a84n62a 53M61a31j66o42v52á

17. 12. 2019 10:37

Beata neotevřela pod svým blogem diskusi. Sledovala jsem její články, v nichž psala o sobě a synovi s pocitem, že je to takové pavučinové krajkoví - nic lehkého, nic viditelného, ale nic to nemění na jisté síle (asi nutné).

A cenila si, že v diskusích na mne vždycky reagovala slušně, což zdaleka každý nedokáže.

Co si budeme povídat, blog není celý svět a čas jde trávit mnoha jinými způsoby. Tak jí přeji hodně radost a třeba se zas někdy v nějaké vášnivé diskusi slušně potkáme.

2 0
možnosti

J69o33s14e39f 88N15i62k50l

17. 12. 2019 10:08

Paní Beato, rád čtu vaše články, ve kterých odrážíte sebe samu, se svoji lidskou slušností a emocemi, které se z naší společnosti prostě vytrácejí..jednodduchou a prostou pravdu někteří diskutující a autoři prostě neunesou a chovají se tak jak se chovají... Děkuji Vám a pište dál, přece jim to tady "nenecháme"...V

0 1
možnosti
Foto

Asi nejlepší názor, který jsem kdy o diskusích na sítích slyšel, je ten od dnes už bývalého šéfa pražské mordparty, Josefa Mareše. Ten má názor, že proč by si měl dělat hlavu z nějakého příspěvku někde v diskusi, od naprosto cizího člověka, když v případě, že by stejnou osobu potkal někde na ulici, tak by se ani na vteřinu nezastavil, aby si vyslechl od té osoby, co si o něm zrovna ona myslí... A o tom to je, pokud někdo nedokáže rozeznat rozdíl, mezi světem reálným a tím virtuálním, pokud oběma přikládá stejnou váhu, nebo pokud dokonce přikládá větší váhu tomu virtuálnímu, pak není vše v pořádku.

14 1
možnosti
Foto

Možná byste měl, pane Nikle, trochu rozvést důvod Vašeho mínusu pod tímto mým příspěvkem, neb tápu, čeho konkrétně se ten Váš mínus týká. Děkuji předem.

0 0
možnosti

Já jen pevně doufám, že paní B. konečně doplní na české wiki tu až zoufale chybějící pasáž o svém vzoru Che Guevarovi. Pak bych jí odpustil, že nás opouští.

4 2
možnosti
Foto

P75e54t29r 79O17m50e22l47k22a

17. 12. 2019 7:05

Tady je to fakt ... sranda na tom "iDnesu". Deset článků neřekne o člověku tolik, co dva podařené diskuzní příspěvky.R^:-)

2 1
možnosti
Foto

V první řadě Vám poděkuju za zprostředkování. Že můžu paní Beatě popřát štěstí a že vážně věřím tomu, že se neztratí. Má sociální cítění, nevypočítavou duši a v ní solidaritu a všímá si věcí bez blbých signálů fištrónu, co by za něčím mohlo asi tak být, nebo co za něčím stoprocentně je. Prostě věci nezkoumá a nekalkuluje a neni opatrná. Je pro mne člověk. Já to tak mám ráda. Je dobrá. Bez ohledu na to, že jsme každá někde trochu jinde.

A v té druhé řadě marně čtu dokola a marné hledat to, co hledám. neni...

Takže, pokud jste Beatě udělal radost, je to paráda.R^R^

Pro mě tyjátr. Protože mám ráda věci ucelené.

Takže za mě - Bylo by od vás hezké - omlouvám se Vám, protože jsem si vědom, že jsem se do vás paní Beato s chutí pouštěl a často pouštěl...a užil si vás. No a ted je mi to trochu líto...

Ta omluva chlapa...ta tam neni... nebo mě nějak nasměrujte, pane Braune, a já ráda vezmu zpátečku. Ráda a omluvím se...

Víte, můžu si dovolit i chybu, myslím si. Můžu. Beata dobře ví jedno, nedělalo mi nejmenší potíž se jí zastat a bylo mi fakt jedno, jeslti obhajuje neobhajitelné. A přiznám se, vadilo mi, že jste na ni tady mnozí s vervou pořádali hon.Zatlačili do kouta, užili si její výkřik na hraně a dali jí ten výkřik ještě sežrat... Dohonili jste. A ted to docvakne co? Škoda...A jestli to je kvůli panu Petříkovi? já chápu i tohle, i když admini neudělali naprosoto nic zle, prostě pravidla... Mně je taky líto, když se na někoho slítnou vosy až moc... někde je už pak jen a jen přisazování. Takže já ji chápu. Pěkný večer.

4 0
možnosti
Foto

Četla jste dobře. To co jste hledala zde není a nevidím nejmenší důvod, proč bych se měl paní Beatě omlouvat. Snad neprozradím žádné tajemství, ale vztah mezi mnou a ní, jak jsem to cítil já, byl založen na tom, že jsme si šli vzájemně po krku. Přeneseně řečeno samozřejmě. Ona tak dlouhé prsty za oceán nemá. Takže já jí cosi napsal, ona mi to vrátila a často na mně nenechala nit suchou. Já se zasmál a s pocitem dobře vykonané práce šel spát. Nebo tak nějak. Nikdy jsem po ní žádnou omluvu nechtěl, nepotřeboval a nemyslím si, že by jí chtěla ona po mně. Není k ní totiž žádný důvod. Nehledě na to, že omluva ne známkou slabosti.

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS