Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J49a89n 19Z94í11m34a

19. 8. 2020 16:04

Tak jedmoduche to neni. charlie hebdo oslavovali 140 lidi z toho iranci sestreleneho letadla tak hnusnou karikaturou az jsem se i ja stydel....

0 0
možnosti
EH

Chápu, že milujete Izrael, ale je třeba uvažovat střízlivě a ne dělat z každého příslušníka milovaného národa světce. Těžko jste četl všechny komentáře na všech platformách, abyste viděl pouze lítost a nabídky pomoci. Češi nejsou o nic horší národ než židé. Někteří se povznesou nad příslušnost k etniku nebo národu a jiní se holt radují z neštěstí nepřátel.

4 0
možnosti
Foto

Paní Hasníková, asi jste mě nepochopila. Sám jsem napsal, že je skupina těch, kteří mají z tragedie v Libanonu radost nebo pocit zadostiučinění. Tato skupina je ale opravdu v Izraeli minimální. Nechtěl jsem vůbec srovnávat, protože to není ani možné. Faktem je, že Izrael má všechna práva být vůči obyvatelům Libanonu ostražitý. Ovšem v okamžiku tak velké tragedie lidé spíše vnímají to, že ne každý Libanonec je členem Hezballahu a nenávidí Izrael a Židy. To se ostatně ukázalo na včerejší demonstraci v Bejrútu, kde mezi demonstranty vlála Izraelská vlajka. Ten záběr jsem si pouštěl několikrát, protože ještě před pár dny, bylo něco podobného nemyslitelné.

Já ale to srovnání použil jako ilustraci, protože, a prosím přestaňme si všichni lhát do vlastní kapsy, každý z nás má nějakou tu špatnou zkušenost s Romy. Ať už přímou nebo zprostředkovanou. Přesto jsou to ale záležitosti, které jsou, při troše dobré vůle z obou stran řešitelné bez nenávisti. A tak bych očekával, že se nebude primárně řešit, jestli ty oběti byly takové nebo makové. A když už se to řeší, jestli v domě hlučeli či ne. Už hlučet nebudou. A jako nevhodné považuji i dementní žertování na adresu mrtvých a zraněných a zlehčování celého neštěstí.

1 0
možnosti
JR

J76a80n 59R88á55ž

10. 8. 2020 12:52

Nedá mi abych se svěřil: V jednom autentickém videu byly zřetelně slyšet hrůzostrašné výkřiky lidí uvězněných v tom hořícím bytu. Najednou mi naskočila představa, že v tom bytě jsou i děti a stejně tak bolestí křičí i když jejich las byl slabý a tak nebyl slyšet. Nepamatuji, že bych někdy v životě zažil podobný otřes, tedy něco, co by se mnou tak mohutně zamávalo.

Podotýkám, že jsem ve svém dobrodružně prožívaném životě zažil dost lidských tragédií.

PS. Teď se mne manželka ptala, proč mám slzy v očích. Při psaní mi v mysli resonoval zpětně ten křik.

5 0
možnosti
EH

Mě spíš děsí, jak někdo má nervy to natáčet, aby se jiní mohli kochat autentickými záběry. Když nemůžu pomoct, alespoň nepřekážím nebo se nekrmím cizím neštěstím.

4 0
možnosti
JU

J71o30s57e66f 16U84l83m37a47n

10. 8. 2020 12:16

Principáalně souhlas, ale ono to tak úplně není...Ani s tím Izraelem. Pamatuju si, jak před asi 10 lety jsel autobus, ve kterém jely děti, ze srázu někde na izraelsko-palestinském území...V diskuzi se objevovaly příspěvky typu "bože můj, dej, aby to byli Palestinci". Já samozřejmě neumím hebrejsky, takže čerpám z podobného článku, jaký zde píšete vy, který byl psán anglicky a kde se blogger pozastavoval nad nenávistnými příspěvky Izraelců...

Co se týče článku, o kterém píšete, tak ten samozřejmě JE hnusný. Přesně takový, jaký jeho autor. Já sám jsem kdysi přispěl do diskuze, kterou moderoval pan Velička a byl jsem ihned zabanován. To není jen stránka o rasismu, to je prostě absolutní žumpa, kde je třeba anketa, jakým způsobem by měl být ideálně popraven Babiš. Je to koncentrát nenávisti. Ten člověk dříve či později skončí za mřížemi. Ale není to typický vzorek české společnosti, je to její spodní část.

0 0
možnosti
Foto

Pane Ulmane, píši o tom v článku i v odpovědi paní Hasníkové. Primitivové samozřejmě existují. Jde jen o to, jaký je jím dán prostor. Jestliže takový gigant jako je idnes ve svém článku uvede celou adresu na ten šílený server, tak si říkám, jestli se autor, či v tomto případě autorka náhodou nepomátli na rozumu, dělat jím takto ještě reklamu. A podle toho také vypadá následná diskuse. Ani se nechce věřit, že někdo něco podobného je schopen napsat. Pana Veličku vůbec neznám. Zřejmě je to známá figurka. No po včerejšku mu asi, i díky idnes, stoupla popularita.

0 0
možnosti
Foto

Ale je správné, že mainstream skutečnost, že obětmi byli Romové, tak nějak nevytáhl na světlo hned a okamžitě?

4 0
možnosti
DV

D50a40v53i23d 15V98l61k

10. 8. 2020 10:58

A jaký je rozdíl v tom, jestli mají oběti trestného činu tmavší,nebo světlejší pleť?

5 0
možnosti
Foto

Vaše přirovnání k Libanonu kulhá. Operujete vládními a vládou podpořenými prohlášeními a nabídkami Izraele versus internetovou diskuzí běžné populace ČR. Která navíc vyzněla ve své většině účastí s bohumínskými oběťmi a odsouzením onoho článku. Jako ostatně všechny diskuze, které jsem četl.

2 0
možnosti
Foto

Pane Petře Dvořáku, vůbec a nikde jsem neoperoval vládními nabídkami z Izraele. Psal jsem o něčem docela a úplně jiném

0 0
možnosti
DV

D27a69v64i75d 18V93l17k

10. 8. 2020 8:26

Vlastně máte pravdu i když kritizovat Idnes za to, že vydělává prachy i na lidské nenávisti a zlobě by nebylo fér, dělají to všechny média. Jinak já myslím, že tohle byl okamžik, kdy měl třeba promluvit prezident a tyto rasistické hnusy razantně odsoudit.

6 0
možnosti
Foto

I ty na webu Romea?

2 1
možnosti
ND

Nemyslím si, že idnes udělal chybu, že uvedl URL článku, kdyby neuvedl, ten koho by to zajímalo, ten by si článek určitě našel. Zrovna tak jak se musí připomínat zločiny na skupinách lidí, tak se musí lidi vymezit proti těmto útokům proti skupinám lidí, proto by lidi měli vědět, že se to děje.

Myslím si, že v současné době co se na netu objeví, dokáže se šířit rychlostí blesku. Abyste mohl takový útok odsoudit, musíte si takový článek přečíst, nebo se budete jako dříve vymezovat jen proti tomu, co nám napíšou noviny, nebo jedna paní povídala?

Vy jste si článek i diskusi přečetl a zde jste se k tomu vyjádřil.

Udělal byste to v případě, že byste byl jen na ten článek upozorněn bez toho abyste si jej přečetl?

Ano, vám se zdá, že idnes dělá článku reklamu, ale to vlastně děláte i vy bez uvedení URL.

Opakuji, je nutné, aby lidi o takových útocích věděli a zrovna jako vy se vůči nim vymezili a odsoudili je...

2 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy