Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Vsechno zalezi na zitrejsi opakovane volbe dvou senatoru ve statu Georgia. Pokud zvitezi Demokrate, tak budou kontrolovat totalne politiku do pristich voleb. Pokud se jim podarilo ukrast prezidentske volby je zde velka prilezitost si to zopakovat i v techto regionalnich. Svedci o tom i stovky milionu dolaru na volebni kampan Dem. kandidatu.

0 1
možnosti
Foto

Dnešní volby se pane Sinnreichu budou opakovat zítra? Proč?

1 0
možnosti
JR

J84a29n 37R18á63ž

5. 1. 2021 16:07

Na to, že mnoho činů nebylo ani za komunistů trestných nebo zákonem zakázaných a přesto za to byly i velmi tvrdé postihy, jsme před časem si museli zvyknout. No a teď si na to to budou muset zvyknout Američané a západoevropané. Nám se to také nevyhne až pomře genrace těch, kdo státní politku potlačování svobody zažili na vlastní kůži. Takže to dnešní mladí musí zažít taky.

Pokus o realizaci hesla "svoboda, rovnost, bratrství" bylo vždy provázeno násilím a potlačením svobod.. V Rusku to trvalo několik desetiletí, ve Francii krvavý pokus zavádět náslilím pkus o rovnost a bratrství tvrdě potlačil Napoleon. Kdo bláznovsví založené na stejném principu ukončí dnes, není zatím jisté. Bojím se, aby to nebyl nějaký nový Napoleon nebo Hitler.

2 0
možnosti
SB

Prostě kdo odmítá vidět realiatu, toho buď realita zničí, nebo ho drastickými prostředky donutí, aby ji laskavě vzal na vědomí.

4 0
možnosti
AK

No spíše se ptejme,kam kráčí celý svět né jenom amerika.

1 0
možnosti
IL

I ja doufam, ze GA zustane Republikanum.R^ Udelala jsem pro to maximum, dala jsem jim hlas, ale nevim, jestli je to neco platne, kdyz druha strana falsuje co muze. Na vysledku nezalezi, dem. si ho upravi.:-( Mame s manzelem dva ridicaky, kazdy je na jinou adresu, protoze jsme se prestehovali, tak jsem rikala> a nemohli bychom jit volit dvakrat< Samozrejme, nemohli. Svinstva prochazi v amer. pouze dem.

4 3
možnosti
Foto

Nemohli a to prostě proto, že se volí na základě SSN. Ale já si znovu dovolím oponovat. Vy těm demokratům připisujete přímo démonické schopnosti a hlavně děláte z republikánů naprosté neschopy. Prostě nemohu uvěřit, že v zemi jako je USA, by bylo možné zfalšovat volby tak silně, aby to poškodilo jednoho z kandidátů. To prostě není technicky vůbec proveditelné. Musel by to být komplot na úrovni státního převratu, do kterého by nutně musela být zapojená armáda, tajné služby, F.B.I i C.I.A. Já vás asi nepřesvědčím ale snad mi dáte za pravdu v tom, že nejlépe je to v tomto okamžiku vzdát a zaměřit se na příští volby. Protože opět logicky, pokud by opravdu došlo k takového rozsahu komplotu, pak stejně není možno už nic zvrátit. Takže proč tříštit síly? Je třeba se semknout a vykopat demokraty za 4 roky z politiky úplně. To se ale nepodaří, pokud si republikáni půjdou po krku.

5 2
možnosti
JL

Kam kráčíš, lidstvo, mohli bychom to trochu zobecnit. Bude horko a brzy, vyzkoumali vědci, někde jsem to četl - přehřívání planety už asi nepůjde zastavit! Nicméně třeba africká populace vesele poroste a s tím růstem i problémy ekologické, ekonomické a další. Proč poroste? Protože v mnoha státech Afriky nejen že není antikoncepce, ale potraty jsou přísně zakázány zákonem. (Respekt o situaci v Nigérii). Pak tu máme Čínu - to je pěkné vojenské riziko vzhlkedem k tomu, že bude v následujících desetiletích expandovat. A máme na problémy zaděláno. Amerika? Ta si nějak poradí, modernizují momentálně jaderné ponorky - budoucích 14 ponorek odpálí asi 14x16 hlavic nějaký 8 km daleko....Bezdomovci, rasismus, neomarxismus, to americké pány nezajímá, je zajímá Pentagon.

0 1
možnosti
JL

oprava 8000 km, a ty ponorky budou jaderné...:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak trochu jsem doufal, že vzhledem k názvu, to bude také o Mexiku, Kanadě, Chile, Argentině.

2 2
možnosti
PB

...... su dalek hodnotit diskusní souboje,- však proč zrovna Vy se štěkáte s Omelkou pro mne zůstává záhadou(?),- on je v tématu stručnej, vypálil to zpoza velký louže, z pozice středoevropana a moc se s tem nepáral. Vy, coby znalec tamějších reálií, ste šel s obsáhlým komentem poněkud do "hloubky" a celou kauzu upozadil oproti skutečně zásadním věcem, které hýbou současnou Amerikou,- tomu taky rozumím. V obecné rovině však oba dva (po svém) hodnotíte současné dění v jůesej značně kriticky a to je neoddiskutovatelný faktR^,- .......doboha, tak v čem je problém?

6 0
možnosti
Foto

Pane Brodský, pokud jste to štěkání sledoval, pak víte že jsem to nebyl já, kdo zavrčel jako první. Já jen vyjádřil svůj názor, že nebýt původního blogu pana Stejskala, nikdo by o oné kauze nevěděl. A doplnil jsem, že USA, touto kauzou rozhodně nikdo nežije. To co následně rozpoutal pan Omelka, jak proti mně, tak následně proti Radce, už pak bylo hodně nad rámec zdravého rozumu. A to jsem všechny jeho invektivy vůči ni nečetl, jen jsem zaregistroval, že si tykají, tudíž bych předpokládal že jsou nějakou formou přátelé a takovéto chování mezi přáteli je pro mně nepochopitelné. Následný jeho druhý blog už byl vyslověně pomluvou a urážkou, protože jak jsem uvedl, a pan Omelka to všetně mých dotazů hrdinně smazal, Radka slova které on píše ve svém blogu nenapsala ani nezmínila jeho jméno.

A důležitá věc...ani tento blog není o panu Omelkovi, to jen pro jistotu, kdyby měl pocit nutnosti mně někde zmínit. Tímto komentářem jej také pro sebe uzavírám. Mým záměrem je doplnit informace které se zde v posledních dnech objevily z pohledu "hrdého Kanaďana", který dlouhodobě žije v USA a má tak možnost vidět věci takříkajíc online ale s nadhledem člověka, který přeci jen není součástí té společnosti. Jestli se mi to povede, to se uvidí podle čtenosti. Já rozhodně nemám ambice myslet si že mám naprostou pravdu a nemám ani chuť na nikoho útočit. Je li ovšem kdokoliv tak uzavřen v pocitu vlastní dokonalosti a v jakési bublině nadřazenosti, pak to dávám najevo.

2 0
možnosti
MS

Hezký článek. Jsem rád, že jste se s paní Kielbergerovou oba nenechali vyprovokovat, navzdory silné motivaci.

Chápu rozhořčení pana Omelky, pana Stejskala, vaše. Mladá holka něco kvákla a už se to s ní ponese.Pomstychtivý kluk je hrdina. Nahoře je dole a černá je bílá.

Útočný článek na vás dva je dokonalou ilustrací ostrakizace, která má ve čtenáři předem vyvolat špatný dojem na vaše osoby. V čem je rozdíl proti Mimi? Jen ten, že vás oba nikdo nevyhodí z práce. Účel nesvětí prostředek.

5 0
možnosti
SB

Aby se tento problém dal řešit, museli by si ho lidé uvědomovat už v samotném zárodku.

Tak tomu bohužel není. Až tomu tak bude, tak například Václav Klaus bude hodnocen mnohem lépe než Václav Havel. Právě Havel byl v našich poměrech tím, který právě takovéhle kráčení ke krasořečnění a k odporu k nazývání věcí pravými jmény u nás začal.

Bohužel však hodně lidí tento problém vnímá až od určité hranice.

Ale například závislost na drogách začíná nikoli okamžikem skutečné závislosti, nýbrž už ve chvílích, kdy příslušná osoba ty drogy bere, aniž by zatím byla narkomanem. Ještě má dost času přestat, avšak pokračuje. Stejně tak tento problém, který zde popisujete, začíná nikoli ve chvíli, kdy nám přeroste přes hlavu, nýbrž už ve chvíli, kdy se na tuhle cestu vydáme.

13 2
možnosti
Foto

Ve chvíli kdy bude Klaus hodnocen lépe než Havel, tak bude úpadek české společnosti dokonán

9 9
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy