Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi bych neměl vůbec reagovat. Přiznám se, že jsem se začal dívat, ale nevydržel jsem až do konce. Vše mi připadalo nevěrohodné, vykonstruované a umělé. Počínaje zápletkou s obrazem, postav kriminalistů i dalších postav dílu. Jitka Čvančarová je hezká ženská. Zahrála hezky půvabnou učitelku v seriálu Doktor Martin i fúrii v seriálu Most. Ale jako kriminalistka mi připadala nevěrohodná. Na další díly se už asi dívat nebudu.

0 0
možnosti

Máte pravdu. Přiblblá zápletka a katastrofální výkony herců. Od Čvančarové jsem moc nečekal, protože to byla její první role v tomto žánru. Zhostila se jí ještě mnohem hůř, než mohla, a Dvořák, který už je v krimi vcelku ostřílený, ji v tom moc nepomohl. Scéna, kdy oba vyloženě č u č í na galeristu "jako zjara" byla jedna z nejtrapnějších. O tom závěru není třeba ani mluvit - mafiánský boss jde se svojí gorilou unášet dceru policistky, která mu překazila plány. Něco tak hloupého může vymyslet jen člověk, který si myslí, že televizní divák je naprostý blb. Pro mne je tento seriál naprostý propadák. Zlatý Pachl a Strach.

0 0
možnosti
Foto

Filip Renč je můj oblíbený režiser, ale obsazení mu určitě diktovala televize, nikdy tak nepřestřelil při výběru.

Naše detektivky mi se zpožděním připomínají ty cizí, proto nemám potřebu se na ně dívat, tady jsem se chvíli přemáhala jen kvůli Renčovi, ale nedokoukala a již koukat nebudu.

0 4
možnosti
Foto

Televize rozhodně nebude režisérovi diktovat obsazení

0 0
možnosti
VB

Já to dílo vidím jako hrozné.

Policistka bydlí ve vile za 15M (v Brně), jezdí autem (i do služby) za 600T. Tohle se opakuje ve většině českých kriminálek. Myslím, že normální četníci si musí trhat vlasy.

I když je to v Brně, nedokáži poznat, kde se nachází prodejní galerie atd. Možná to je ale moje chyba.

Akční scény jako mlácení piráta na WC i "rvačka" v bytě zavražděného, jako by to točili napoprvé a potom rejža řekl...nechte to být.

Ke konci úplně na palici.

Rádobymafián v "kožuchu" vyhrožuje osobně policistce, potom je propuštěn z vazby (náznak spiknutí) aby se svojí gorilkou přišel osobně pomstít. To už je na úrovní let 1991.

Snad jediný kladný moment, že její bratr jej opravdu odstřelil a není to jako ve všech českých filmech jako domlouvání Old Shatterhanda padouchovi. Bum a je to.

Manželka jen suše poznamenala...a teď budou muset....vymalovat.

Na další kusy se už dívat nebudeme (ani kvůli tomu, abychom zjistili, jestli budou ještě blbější než ten první).

0 0
možnosti
RP

Souhlasím naprosto se vším co jste uvedl v blogu. Také jsem byla na rozpacích zda hlavni hrdinku musela hrát Čvančarová, nic proti ní krásné zpívala ve Tváři ale vidět ji stále v černém kabátě, čepici a běhat těžkopádné ve vysokých podpatcích nebylo zrovna ke koukání. Prostě na režiséra Stracha u nas v detektivkách nikdo nemá. Nevím proč jsem si vzpomněla na připomínku jednoho člena Rady ČT zda by nebylo dobré dát příležitost v ČT i jiným hercům než těm kteří jsou stále na její obrazovce.

0 0
možnosti
LB

L20i79b36o29r 80B87í96l59e18k

13. 1. 2021 14:55

No vidíte, chce to jen intuici, že pokud se objeví pojem meduza v české kriminálce, tak se vám ihned objeví Catanni jako chobotnice, prostě jen o několik desetiletí dříve

0 0
možnosti
JP

J16i54ř61í 12P11l52í92v69a

13. 1. 2021 10:54

Myslím, že má být "podpatcích", když je to "pod patou". Co se týče náhodou shlédnutého dílu Medusy, tak mě potěšila docela zajímavá idea, jak způsobit poplach v galerii zapálením papíru na WC, dále pěkně napsaná a zahraná A.Goldflamem postava ředitele galerie; také dcerka policistky byla dobrá. Ostatní za moc nestálo a nechápu, proč tam bylo potřeba dávat toho agresivního bratra majorky. Její nápad nakukat zloději, že nemá originál obrazu - to taky tahá za rozum.

2 0
možnosti
Foto

;-D no jo...jsem to ale matla. Dík.

0 0
možnosti
Foto

Podpatek/pata (T/D) si myslím já...

2 0
možnosti
JN

J82o30s66e78f 47N83i12k64l

13. 1. 2021 10:03

Možná o něco lepší než americké krimiseriály a krimifilmy...

2 1
možnosti

Ani náhodou. A to nejsem žádný fanda amerických krimiseriálů.

0 0
možnosti
VM

Ze zkušenosti vím, že číst dobové kritiky u filmové a televizní klasiky bývá víc než zábavné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy