Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

proč nemůže do diskuse? Když jsem psal tento blog, tak ještě diskutovala jinde.

0 0
možnosti
Foto

Je otázka, jestli je horší někomu z osobní pohnutky smazat diskuzní příspěvek, nebo ze zhrzenosti otevřít prostor pro jeho veřejné přetřásání, aniž by se mohl bránit. Rv

0 0
možnosti
Foto

Někdo se paní Klímová nemůže bránit? Kdo?

0 0
možnosti
Foto

Milý kolego a jmenovče, na Blogosféře vystupujete poměrně soudným způsobem, proto mě mírně mate (že by se divil i Ivo Mathé), že na Radku reagujete takovýmto, a to, prosím, neberte jako osobní útok ode mne, dětinským způsobem.

Sám uvádíte, že takového R. Polického mažete automaticky (není divu, kdybych tvořil v tomto prostoru, reaguji na něj, jakožto na člověka, který nemá smysl pro slušnou a kultivovanou diskusi a namísto toho se vyžívá v bohapustém trollingu, úplně stejně) a taky J. Řezníka (který je takový, jaký je). Je to Vaše právo mazat kohokoli se Vám kdykoli zachce. Ovšem pokud Radka využila stejné právo a smazala Vás - je to najednou špatné?

0 1
možnosti
Foto

Pokud si přečtěte tento můj blog, vidíte že to že mně Radka smazala v něm takovou roli nehraje. Spíše to byl takový přípodotek z mé strany, když opravdu nechápu, proč k tomu smazání došlo. Už jsem o tom psal v reakci na paní Trnkovou. Ano, možná ten nadpis nebyl zvolen šťastně ale přiznávám, že to byla trochu provokace vůči Radce a doufal jsem, že se v diskusi objeví a nějak vysvětli, proč mně smazala. Já ji totiž napsal jen to, co je v blogu. Žádnou urážku, žádnou ironii, nic takového. Jen jsem dodal, že by jí možná pomohlo do Osvětimi zajet i několikrát a nadýchat se té atmosféry. A nemyslel jsem to ani jako poučování ani jako nějakou urážku. Ostatně jsem v tom komentáři pokračoval tak, že žádná kniha, žádný film a žádný internetový odkaz nemůže nikdy přinést plné pochopení toho, co se tam stalo. Bohužel, zdá se a možná se pletu, paní Radka nejen že strčila hlavu do písku, ona se do té písečné duny zabořila celá a čouhají jí možná jen prstíky u nohou. Což je velká škoda a pro mně zklamání. Vůbec mi ale nejde o to, že někdo něco někomu maže. Je to právo každého blogera

1 0
možnosti
BG

Ještě že není povinné tu Osvětim navštívit.

1 0
možnosti
Foto

Proč by také mělo být?

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší je vůbec o něčem podobném nepsat. Připomínání těchto hrůz stejně zopakování nezabrání. Pokud se kdekoli na světě z nějakých důvodů vytvoří zrůdný režim, k podobným excesům stejně dojde. Jako příklad poslouží třeba Pol Potovi Rudí Khmérové. Za oběť jim padly miliony obětí a dělo se to desítky let po odstrašujícím příkladu Osvětimi.

0 0
možnosti
AT

Máte pocit, že si polpotovci četli pravidelně o hrůzách holocaustu a jezdili na exkurze do Osvětimi??

0 0
možnosti
KT

Člověk má být důsledný, pokud jste proti mazání, tak ponechat vše. Nejste-li schopen snést urážku, pak máte zřejmě problém se sebevědomím. Každý projev vypovídá o člověku samém. Vidím-li hulváta, nijak se mě nemůže dotknout.

4 0
možnosti
Foto

Paní Trnková, tady vůbec nejde o nějakou důslednost. Paní Radka smazala můj komentář, naprosto bez sebemenšího důvodu, navíc poté, co v minulých diskusích na jiná témata jsme spolu souzněli. Důvod toho, proč můj komentář smazala je pro mně, i dnes, velice nepochopitelný, i v souvislosti s tím, že do textu blogu dodala jakýsi nic neříkající vzkaz o mně a možná pro mně. Bylo to dětinské. Proto jsem zvolil název svého blogu takový, jaký je. A jak jsem napsal v jeho závěru, nikdy nemažu nikoho za kritiku, a ani za urážky. Jenže co je moc je moc. Jsem rozhodným odpůrcem pokrytecké tolerance hlupáků tím, že mávnu rukou a řeknu si že jsou to hlupáci. Právě podobné postoje v historii vedly k největším tragédiím, včetně nacismu, kdy se svět smál Hitlerovi a pak se všichni divili.

Samozřejmě, tohle je blog, naprosto bezvýznamná žvanírna psavců a stále dokola se opakujících stejných jmen v diskusích. Nemá to žádný přesah do veřejného života. Skoro se dá říct, že se jedná o uzavřenou komunitu, kam občas nakoukne někdo zvenčí. Nicméně i tak má bloger právo chránit si svůj zájmový prostor, napsáno pochopitelně vzletně. Jestliže někdo donekonečna píše, že jsem neonacista a rasista a já nevím co ještě a tyto komentáře nechávají příslušné administrátory klidnými, a já se nemohu bránit příslušně vhodným komentářem, pak nastane chvíle, kdy prostě tohoto člověka na svém blogu vidět nechcete. Pokud někdo donekonečna šíří vyslovené lži o zemi kterou máte v srdci, o národu jehož jste součástí, pak i zde vám dojde trpělivost. A dovolte mi poznámku: rád bych znal reakci těch, co mně kritizují za mazání pana Řezníka, kdyby někdo vytrvale a stejně agresivně urážel Česko a Čechy. Jenže když jde o Izrael a Židy, pak se mám obrnit trpělivostí. Zvláštní, nemyslíte?

1 2
možnosti
Foto

Nic ve zlým pánové, ale nepřijde vám to tu jako bebíčka na srazu? ;-D

2 0
možnosti
Foto

Já se docela bavím.;-D

1 1
možnosti
Foto

Vám, pane Braune stačilo k napsání článku o paní Kielbergerové smazání jednoho příspěvku. Když jsem já reagoval na její lživé příspěvky, byl jste její největší obhájce. Karma je prostě karma.:-)

2 0
možnosti

Ono se tomu teď říká karma?:-)

0 0
možnosti
PB

Nebuďte smutný, pane Braune. Já byl na diskuzi pod tou slátaninou prohlašující blogera Trčálka za novodobého Haška a hlásající nedotknutelné právo každého z nás na vlastní, osobitý názor, smazán jako první. Je to ten pomník hned pod vámi.

A pro mne je to spíše pocta. Protože kdyby mne paní Kielbergerová pochválila s tím, že jsme na stejné myšlenkové úrovni, či vlně, musel bych si jít do koupelky nafackovat.

9 0
možnosti
LV

Radka Kielbergerová beznadějně propadla (pro ni) neodolatelnému kouzlu svých nakynutých bezobsažných textů. Toho, kdo tak nečiní spolu s ní, má za nicku. A nebojí se mu to sdělit.

Takhle nějak si představuju letoru kapitánky roztleskávaček.

Tím chci říci, že to její mravokárné kázání není namířeno proti Vám osobně. Vy jí nevadíte (jste nicka), ale vadí jí to vyčuhování z řady. Špalír obdivovatelů musí být rovný jak když střelí. Nikdo nesmí trčet. Kromě Trčálka (https://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=764796). Ale ten je v tom nevinně.

Hezký den!

16 0
možnosti
JK

Tak hezky jste nám tu popsal své vlastní nitro, ono to totiž takto funguje, že co je v člověku, to přisuzuje i ostatním. Pan Burian, který se výše v této diskusi už zase realizuje, je toho také zářným příkladem, ten je schopen mi tak detailně popsat mé vlastní skryté pohnutky, až se tomu nestačím divit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy