Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Mám i negativní zkušenosti s policisty, ale ty pozitivní převažují. Je to těžká a nevděčná práce.

1 0
možnosti
Foto

Jistě. A nejni policajt, jako policajt;-)

1 0
možnosti
Foto

Je to zajímavé. Přestože jsem několikrát velice důrazně upozornil, že události v UH jsou jen oslím můstkem pro tento blog, všechny komentáře se týkaji právě tohoto incidentu a zcela přehlížejí to, o čem ve skutečnosti tento blog je. To se pak nemůžu divit, že tolik lidí nechápe jednoduché rovnice.

3 0
možnosti
Foto

Vy se tomu opravdu divíte? Budiž. Já ne. Postřehl jsem Váš oslí můstek, ba jsem na něj i reagoval, viz. můj příspěvek v 11.31.

0 0
možnosti

R^

Ano, žijeme na hraně, ze které se snadno dá sklouznout do totality. U nás je příliš mnoho lidí, kteří nerozumí principům demokracie, ale stále o tom žvaní. Postkomunističtí papalášové svým pohrdáním zákonem a soudy jsou pro naši společnost obzvláště nebezpeční! Soustavně lžou, pohrdají pravdou, pohrdají druhým člověkem, zaplňují zemi falešnými cedulkami "kavárna" a "lepšoidi", rochní se ve své moci jako nadlidi, jsou plni nenávisti a mstivosti, pohrdají svobodnou, nezávislou zemí!

Byl jsem vychován v komunistické zemi, kde i "bezpečnost" vraždila české občany. "Veřejné bezpečnosti" jsem se vždy snažil vyhnout a když už nebylo zbytí ani vyhnutí, uznával jsem jejich nadobčanskou pozici, byl jsem pokorný. Pozice je to nedůstojná, ale vyplácí se mi to i po Listopadu. Policajti jsou i dnes divní. Četníci chtěli pořádek, policajti chtějí dril.

:-)

1 1
možnosti
Foto

Inu vyplácí se i vyplácelo. Ona pokora. I dříve. Ač jak komu. Bez ní byste asi těžko směl studovat, že;-)

1 1
možnosti
Foto

S vaším názory a postoji uvedenými v tomto článku na 100% souhlasím... R^

4 0
možnosti
VB

I práce policie se musí striktně odvíjet od zákonů, ale ty mají být psány pokud možno dobře (pro policii jsou patrně lepší než např. pro oblast zdravotnictví). Vzhledem k neukázněnosti části populace je nyní v době nejvyšší nákazy vhodnější vymáhat nošení roušky i na ulici (mezi domy, kde ve větších městech bývá častý kontakt s druhými). Nemělo by to bránit např. poodstoupení od ostatních a napití se s chvilkovým popuštěním roušky, strážníci užívající selský rozum pochopí i např. kuřáky (je lepší kouřit venku než doma). Ev. selhání jednotlivců (možná nepřiměřená reakce na občana) se u nás zpravidla vyšetří s adekvátním výsledkem. Horší je dnes platící rozhodnutí vlády vymáhat násilím od téměř poloviny populace preventivní a bohužel invazivní vyšetření na covid-19 s popřením základ. práv zaměstnanců (jimž nyní lze vyhrožovat výpovědí, ač jde o kvalitní a slušné pracovníky, kteří dodržují ochranná opatření - nosí respirátory, nechodí do práce s příznaky apod.). Taková zvůle "mocných", kteří popustili lidovou tvořivost nejagresivnějším firmám, mě žere.

0 1
možnosti
JB

Souhlasím. Zejména s posledním odstavcem. A to píšu jako někdo, kdo má odslouženo dvacet let u jistého bezp. sboru.

1 0
možnosti
TP

Tentokrát s vámi nesouhlasím. Nevím o tom, že by existovala rozhodnutí, proti kterým není opravný prostředek, případně, že by existovaly situace, které jsou předem vyloučeny z přezkoumání soudem. Takže podle mého možnost bránit se existuje. Co je nespravedlnost? Pro každého něco jiného a stejně tak logika rozhodnutí a zákonů. Pokud by měl každý rozhodnout sám co je a není spravedlivé nebo logické, tak nastane chaos. Neznám detailně situaci v USA, proto vím, že můj názor je obtížně obhajitelný. Ale opravdu myslíte, že policista bude takový hazardér, aby nechal někoho dojít do auta? Jak může vědět, že v autě nemá zbraň, kterou rychle použije? A pokud je pravda to, co jsem četl jinde, tak i v UH došlo k fyzickému útoku na policisty. Omezilo se zřejmě na odstrkování, ale i to je z mého pohledu překročení hranice. A co by se dělo, kdybyste při sezení na obrubníku měl problém? Předpokládám, že jste natolik rozumný a slušný, že byste udělal to, co se po vás žádá. A když ne pro dříve uvedené důvody, tak třeba proto, že je pro vás snazší provést, o co jste žádán, než trávit podstatně více času předvedením na služebnu a řešením případného přestupku.

6 1
možnosti
Foto

Já situace v USA, poté co tam žiji už přes 30 let znám opravdu detailně. A mohu zodpovědně prohlásit, že v podobném případě by žádný z policistů, šerif, nebo state trooper neměl problém člověku vyhovět. No... state troopers jsou občas osina v zadku ale jak říkám, Jedná li se o přestupek typu jako v UH, tak by nedělali vlny.

3 3
možnosti
Foto

Jistěže máme. Pokud bychom neměli, ani ty blogy by nebylo možno psát, natož pod nimi ,,diskutovat". Což je více než prkotina. A nouzový stav si nikdo nevymyslel z plezíru, natož proto, aby jím štval lidi, či zavedl diktaturu. Co se opravdu událo mezi policajty a člověkem, kterého ,,zpacifikovali", to nikdo opravdu přesně neví. Sice kdosi natočil na tlf videa, nikoli však předchozí komunikaci mezi ,,zúčastněnými". Exes jistě nelze vyloučit. Ani jedné ze stran, a to nejen u této ,,,kauzy". P.S.: odkaz na film ,,Stav ohrožení", jsem dal již před lety v jednom svém blogu(vč. videa), nikoli však v souvislostech s tím, co nás všechny potkalo nyní. A to nejen u nás. P.P.S.: pokud si kdokoli myslí, že jsem z toho, co se děje nyní nadšen, tak ten se hluboce mýlí.

6 0
možnosti
VV

Zajimalo by mne jake jsou pozadavky na vzdelani mestskeho policajta v CR, pripadne zda se u adeptu delaji nejake psychotesty.

1 0
možnosti
Foto

To je stejné, jako s řidičákem. Kdyby se dělaly psychotesty, komu by se ta auta prodávala?

1 1
možnosti
Foto

J84a64n53a 26M64a79j59o19v19á

13. 3. 2021 11:11

Většinou nad Vašimi blogy kroutím hlavou. Tady se ale moje myšlení ubírá úplně stejným směrem. Neposouváme se zpátky před rok 1989? Upřímně mne to děsí, jakkoliv pravidla (a to i ta blbá, proti nimž se verbálně vymezuji) dodržuji.

2 0
možnosti
VV

VVerim vam, ze si hodiny pred jizdou autem ani necucnete piva a nesnite rumovou pralinku. :-);-D:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy