Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P27e18t64r 31S61k74á57c51e66l

18. 3. 2021 23:18

Spíše by se mělo hledat řešení. Více viz článek: https://bohumirsimek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=767679

0 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím se vším co jste napsal a ještě dodám, že této vlády jsem se ještě na podzim zastával, ale již dávno jsem z toho vystřízlivěl. Vláda to absolutně nezvládá. Zaplatila desítky milionů korun za nemocnici ve které neměl kdo pracovat, výběrová řízení na pomůcky vyhrávají pochybné firmy, vrchnost si chodí po večírcích a vyplatí se z tohoto přečinu darováním pár tisícovek. V pomalosti očkování se nám asi nikdo nevyrovná. Skončilo již 130 000 živností. Malá ukázka boje s covidem...má kamarádka pracuje na sociálce a dostala jeden respirátor na měsíc, protože stejně chodí jen do podatelny.

2 1
možnosti
Foto

Nevím jak vám, ale mě ten odkaz, o kterém se píše v článku, nejde otevřít. A v diskuzi se některým podařilo hlavní téma poslat mimo a debatuje se jen o tom, zda mazat či nemazat příspěvky.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, který odkaz? Oba dva které jsem vložil fungují bez problémů. Ten poslední o incidentu v Budějovicích nejde rozkliknout, musíte si jej zkopírovat. A ano, právě proto že dva z diskutérů ( já myslím že je jeden vystupující pod dvěma jmény) začali dost silně odbíhat od tématu blogu, jsem je začal mazat. Není to nic o tom jestli se mnou souhlasí nebo ne, ale jestli má někdo desítky komentářů, kde píše dokola jedno a totéž, pak jeho přítomnost nemá smysl.

1 1
možnosti

J82a80n 42K21o19z92l90e35r

17. 3. 2021 8:41

Braune, bodnout se jděte Vy

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Jen pár poznámek pro objasnění. Už nějaký čas zde na blogu exhibuje dvojice Kameník / Zavadil. Upřímně řečeno, mám z toho pocit že se jedná o jednu a tutéž osobu, soudě podle toho, jak oba stejně vytrvale opakují donekonečna stejné nesmysly a fabulace. Od prvního dne, kdy jsem vložit tento blog, snažil jsem se s nimi diskutovat a vysvětlovat můj postoj. Postoj, o kterém jsem nikdy nenapsal že je jediný správný. Jako každý člověk mám ale na svůj názor právo a to hodlám využívat. Bohužel, mé věcné odpovědi byly zesměšňovány a objevila se snaha tu diskusi posouvat do jiných, místy až osobních rovin. Protože téma je vážné a nejde tu vůbec o mé nepohodlí, když například nemohu v ČR nakupovat online ani platit mou platební kartou v supermarketech. To jsem uvedl jen jako ilustraci s tím že jsou lidé, kteří třeba v online nákupy nemají důvěru. Nebo nemohou čekat na doručení zboží. To byla pointa tohoto blogu a nic více. Zmínění nebo zmíněný diskutér ovšem hledá cestu konfrontace a na to já nepřistoupím. Proto je mažu a mazat budu.

1 2
možnosti

Pane Braune. Respektuji vaše právo mazat příspěvky. Přesto bych vás chtěl poprosit, mohl byste si zpětně projít diskusi a vysvětlit mi, kde jsem zesměšňoval vaše věcné odpovědi a kde jsem diskusi posouval do osobních rovin? V tuto chvíli vidím, že většina mých příspěvků je stále přístupná. Pokud mi ukážete každý jeden konkrétně, kde jsem se měl výše uvedeného dopustit, budu velice rád. Já opravdu nemám pocit, že by mé příspěvky přesahovaly nějakou únosnou mez, zejména v porovnání s tím, co se na zdejších diskusích odehrává.

2 0
možnosti

Nevím, kde jste v ČR, ale tady v Ostravě žádá hejtman lidi, aby roušky nosili (čas. Patriot). Na ulici si nikdo moc s rouškou hlavu neláme. Ale “za to může vláda”.

3 1
možnosti
Foto

Pane Polášku, jsem v Ostravě. Tady ale nejde o roušky ale o to, jak postupuje vláda. Co jsem chtěl tím blogem říct je to, že věřím, že lidé by přijali všechna důležitá nařízení, pokud by bylo jasné že jsou smysluplná a pokud by je vláda prezentovala tak, aby je každý měl možnost vstřebat. Pokud ale na tiskovkách a v rozhovorech ministři mluví jako na kongresů absolventu Mensy, pokud na přímou otázku odpovídají mlžením, pokud říkají že za 3 týdny když vydržíme bude vše lepší a po dvou týdnech řeknou že to tak nemysleli že bude třeba vydržet ještě dva týdny po velikonocích a pokud to vše trvá rok, pak není možné se divit, že převládá skepse a nechuť. Jiná věc jsou ta omezení v obchodech. Uvedl jsem jen několik nejvíce do očí bijících příkladů. Nesouhlasím například s panem Kovaříkem, který tvrdí, že virus se nepřenáší dotykem. Vím že podobné studie existují, ale jsou to jen jedny z mnoha studií, kdy jedna vyvrací druhou. A tak se zamýšlím nad tím, že jaký má smysl zakázat například prodej hraček v Tescu (či jiném supermarketu) když pár centimetrů od regálu se zakázaným zbožím jdou "davy" lidí nakoupit to co je povoleno. Kdysi to Havlíček vysvětlil snahou nediskriminovat majitelé specializovaných obchodů, což je sice šlechetné ale prosím vás, kdo tomu vysvětlení věří?

4 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

No jasně. Nic nezabralo, vozíky v hypermarketu nikdo nedezinfikuje, u pečiva je vše osahané... Doplňte si informace ať je tak neplácáte.

0 1
možnosti

Pane, přes povrchy se nákaza nepřenáší a dosud dokonce ani nebyla prokázána! Je to RESPIRAČNÍ vir. Několik studií v obchodech prokázalo, že se tam na površích žádné koronaviry nenacházejí. Data MZ pokazují, že v obchodech je prakticky nulové riziko.

Ale vy si tu přijdete plácat svoje moudra ... Rv

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS