Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A ještě poznámku. Aby bylo možno dodržovat demokratická pravidla, tak všichni partneři musí ctít tato pravidla. A nějak jsem si nevšiml, že by virus nějaká pravidla ctil. Je fakt, že ta nemoc (corona19) není až tak smrtelná nemoc. Ale co kdyby šlo třeba o mor, pravé neštovice a pod. To byste také tvrdil, že očkování je pouze a jen věc onoho dotyčného? To klidně mohu říci, že zákaz alkoholu za volantem je pouze a jen moje věc, a nikdo mi nesmí nic přikazovat.

0 0
možnosti
Foto

velmi hloupá a nekonzistentní reakce.

0 0
možnosti

Jenom poznámku. Píšete, "Počty nově naočkovaných neporostou, alespoň ne hned."

A na jiných serverech jsem před chvílí četl, že díky zrušení bezplatných testů výrazně vzrostl zájem o očkování a před očkovacími centry se tvoří front.

Takže jak to je?

0 0
možnosti

Spíš bych řekl, že se dostavil strach z toho, že Covid se nevypařil a dál nebezpečně sílí a bere si sebou i ty, kteří si mysleli, že jsou proti němu imuní.

:-/

0 0
možnosti

J29a83n 11H17y31n97e57k

22. 10. 2021 9:10

Ta nová vláda lepší nebude

4 0
možnosti

Už jsme tou demokracii tak zblbly,

Ze nikdo nikdo nema koule očkováni nařídit povinne... takže bych teda lidi nechal, ať si dělají co chtějí a na nejske pitome testy bych se vykašlal. Kdo se chránit chtěl, ochránil se a kdo nechtěl, ať si riskuje... v nemocnicích bych při plném stavu dával přednost při příjmu na plicní ventilátor ockovanym, pokud by se rozhodovalo o posledním volném místě. Proti tomu nemůže nikdo nic namítat, protože podle neockovanych přeplněné nemocnice přeci nebudou a nemůžou být problém? ;-)

7 0
možnosti

No, jelikož podle očkovaných je očkování ochrání proti těžkému průběhu, tak by to asi mělo zůstat na zhodnocení akutnosti lékařem ...

1 2
možnosti

P74e22t84r 77J46a96n48s56a

22. 10. 2021 7:46

Že by virus byl součástí demokracie a respektoval ji, se mi nějak nezdá. Autore plácáš nesmysly.

8 2
možnosti

P94a47v75e30l 84K75l11e96i62n

21. 10. 2021 17:15

Neměli by kontrolovat očkovanost/testovanost i v MHD?

Když jedu tramvají mých 19 zastávek to je jako 2-3 piva v hospodě

3 0
možnosti

Doufám, že cestující v MHD nosí aspoň roušky.

0 0
možnosti

Mně osobně to už docela vytáčí. Pokud je to očkování DOBROVOLNÉ, nemá nikdo právo mě omezovat. Na řeči o tom, že neočkovaní to roznáší dál a ohrožují ty zodpovědné, zvysoka defekuju. Já jsem plně očkovaný a nepřeji si abych byl obtěžován při vstupu kamkoliv zda jsem či nejsem v kategorii těch druhých. To si tu zavádíme apartheid. Kde to skončí? To budeme muset nosit na kabátě nějakou značku jako že jsem ten dobrý? Nebo naopak? Bacha na to, tady se pomalu rozjíždí čínský sociální kredit. Podívejte - jestli je někdo neočkovaný a nakazí jiného neočkovaného, je to jejich problém. Pro mně jsou oba hloupí, protože oba riskují těžký až smrtelný průběh nemoci. Já se nechal očkovat v naději, že po mně vir sklouzne jako po teflonu a zkusí na toho druhého. Přesto jsem rozhodně proti povinnosti hospodských kontrolovat kdo jim leze do provozovny. Dneska jsou to hospody, zítra kadeřnictví, pak obchody, kde se to zastaví? Zákaz chodit do práce jako na Západě? To ti lidé mají chcípnout hlady? Ať se vláda pochlapí, očkování nařídí, a pak ať vymáhá. Ale na těch konkrétních lidech, ne oklikou přes služby. Fakt se mi to nelíbí. Mám už takový pocit, že je určitým způsobem narušováno ústavní právo.

7 4
možnosti

J79a52k11u46b 87Š97o90l98c

21. 10. 2021 16:06

Neočkovaní plní nemocnice, já bych to těm neočkovaným nechal zaplatit, nicméně, i když to zaplatí, jiná péče kvůli nim bude stát, a to je problém i pro očkované. Ať si neočkovaní umírají doma, a pak ať je nikdo k očkování nenutí.

9 6
možnosti

J11a44k10u84b 49Š12o39l31c

21. 10. 2021 14:10

Proč by očkovaní měli platit testování neočkovaných?

10 4
možnosti
Foto

Platí to pojišťovny a protože v ČR je pojištění povinné, pak si to prakticky platí formou pojistky i ti neočkovaní

7 1
možnosti

T50o94m62á25š 89G50a21y47e11r

21. 10. 2021 10:56

Základním principem demokratické společnosti musí být svobodná vůle se rozhodnout, jde li o jakýkoliv zákrok do mého těla.

Zdroj: https://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=777649

Ano, máte pravdu. Ale tenhle princip už zmizel v mnoha tzv. demokratických zemích, včetně Spojených států, Francie, Itálie....

10 0
možnosti

Me prijde, ze se zbytecne zamenuje "demokracie" a "svobodna spolecnost" a vznika z toho pak spousta nedorozumeni. Casto doufame, ze tyhle dve veci jdou ruku v ruce, ale striktne vzato, pokud se 50,1 % lidi v demokraticke spolecnosti rozhodne, ze ockovani ma byt povinne a neockovani budou strileni na ulici, tak to tak bude a je to naprosto demokraticke.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS