Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přitom takto umístěný reklamní banner je proti pravidlům téměř všech reklamních společností, a i inzerentům se toto asi líbit nebude, platil za kliknutí, které je "omylem" a cílené.

0 0
možnosti

Stejnou zkušenost mám s prohlížečem Google Chrome. Včera to nějak hypertrofovalo, mohl mě vzít čert. Dnes už zase množství reklam v normě, dokonce se ani necpou přes text. Proč, nechápu, asi měla technika své dny.

0 0
možnosti

P92e67t19r 48L85o64r53e74n91c

13. 11. 2021 20:49

Extrémně protivné a devastující reklamy mi v poslední době takřka znemožňují prohlížení idnes a jeho blogů přes mobil v "safari". Tam je to naprosto jako za trest i přesto, že jsem tam přihlášen jako platič Prémyjuma... RvRvRv

Andy nehrab tak, netlač na pilu, nebo se kousne.:-/

3 1
možnosti
Foto

To máte těžké, Petře, někde musí nahradit budoucí výpadek dotací.;-)

0 0
možnosti
Foto

Ne, je to ten problém mezi židlí a klávesnicí. ;-D

2 0
možnosti

Chyba není u iDnesu ale u jeho čtenářů. Protože, čím otravnější reklama, tím víc čtenář zboží kupuje. Chovejte se jako já, snažte se:

1.Přeskákat reklamy aniž byste si všimli co vůbec inzerují.

2. Když už si všimnete, příslušnému obchodu a zboží se vyhýbejte a nakupujte u konkurence.

0 0
možnosti
Foto

No jo jenže jak mám tu reklamu přeskočit, když naběhne sama od sebe?

4 0
možnosti

M91i49l41a71n 30L76i64b30a92l

13. 11. 2021 14:58

A to jste nezmínil, že když používáte omezená data (například v mobilu) ještě vlastně platíte za jejich stažení.

0 0
možnosti
Foto

Také mě to štve a obcházím to takto:

Dole pod "Další články blogera" kliknu na jméno blogera. Pak se mi objeví všechny články blogera. Tam kliknu na "Diskuse" u prvního článku.

0 0
možnosti

Zkuste prohlížeč - Opera - ten tu havěť dokáže sám vyfiltrovat.

;-)

0 0
možnosti
Foto

J36o27s60e92f 24B19á34r32t48a

13. 11. 2021 13:29

Vyřešil jsem to jednoduše, článek zavřu a diskuzi bez problému otevřu v seznamu blogů.

1 0
možnosti
Foto

Brouzdalové i chroustalové si kolikrát i jen s ,,diskuzí" vystačí;-)

1 0
možnosti
Foto

Když používáte Chrom(ajzla) nebo Firefox, tak se nedivte. Přitom producenti antivirových programů nabízejí zdarma prohlížeče stejných nebo i lepších vlastností, které dokáží reklamy a všelijaké škodlivé doplňky blokovat.

Stačí vyhledat, stáhnout a nainstalovat.

3 0
možnosti
Foto

As věc těžká. Pro leckoho. Když mnohých ,,počítačová gramotnost" je na úrovni klik na klávesu, CTRL, klik na myš, a tak;-)

1 0
možnosti
Foto

No a po těchto zkušenostech s agresivní reklamou, která komplikuje až znemožňuje čtení obsahu jsem nainstaloval jistý doplněk, a mám pokoj.

Cimrmanovsky, "kdo chtěl víc, nemá nic".

Kdysi, v internetovém pravěku, se kupovaly reklamní bannery, obrázek v dané velikosti, žádná vyskakovací okna, v reklamě vložené skripty, které mohou páchat i škodlivou činnost, nic takového. S tím nikdo neměl problém.

Takové reklamy přes půl stránky, které se nedaly bez rozkliknutí skrýt, bývaly i dřív a jinde.

Občas se mi vydavatele zželí a zkusím ten doplněk vypnout - a oni mě něčím podobně agresivním rychle přesvědčí, že si ho mám zase zapnout.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy