Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

No, pokud je těchto ve věznicích pouze 15 000, tak to je z celkového počtu 21 000 vězňů jenom 71 %. Vaše číslo je podivné, protože pokud by z 300 000 Romů bylo v kriminálech 15 000, potom to vychází na pouhých 5 %. Tak nás poučte....

1 0
možnosti
JS

Problem je v tom, ze vetsina cikanu se nehlasi k romske narodnosti. Teda jsou to papirove Cesi a podle toho statisticke udaje vypadaji.

5 0
možnosti
Foto

V tom případě ovšem, musíme statisticky vycházet z předpokladu, že romská populace v ČR čítá 200 tisíc lidí. Takže pokud vycházíme z počtu 23 000 vězňů z nichž je 60 procent Romů, dělá to, ať nežeru 14000 lidí a kolik je to procent v celkovém počtu, to si snad spočtete sám. Dostáváme se tedy zpět k plácnutí paní Bulvové a dalších. Ale moc by mně zajímalo, proč tady řešíme Romy, když můj blog je o něčem jiném. O čem to ale svědčí, to vám řeknu naprosto přesně. Pro určitý druh lidí je životním heslem cedule z filmu tři veteráni. Cizinec není našinec. Každý kdo jakkoliv vybočuje z profilu echt Evropana, pokud možno Slovana tak je okamžitě zatracen. Taková je skutečnost. Jenže...těchto lidí není většina. Jenže mají největší hlas. Nejvíce jsou slyšet. Stejně jako jsou nejvíce vidět muslimští teroristé, romští zloději, vietnamští prodejci marihuany a pervitínu. A v tom okamžiku se pravda prosazuje těžko. A jestli jsou vládnoucí místa navíc tak stupidní, že namísto rozumné diskuse kriminalizují či zlehčují skutečné problémy, pak se nemůžeme divit, že ta nenávist se šíří všemi směry.

0 2
možnosti
AK

Od kdy má ČT 12500000 obyvatel.

15000 z 10650000 =12%?

0 0
možnosti
Foto

K romské národnosti se hlásí zhruba 15000 romů, a úřady uvádějí, že skutečný jejích počet na území ČR je 200 000. Kriminalita se pohybuje v číslech kolem 12 procent, přičemž do této statistiky se zahrnuje i prostituce, což pak výsledné číslo poněkud mate. Podíl romských vězňů se uvádí kolem 60 procent. Takže jestli je v ČR 23000 vězňů, tak 23 procent je 5300. Nyní je na vás, z jakého demografického údaje budete toto číslo posuzovat. Pokud z 15000, pak by se jednalo o třetinu a to je poměrně dost. Pokud ale z 200 000, pak se dostáváme na jinou úroveň.

0 0
možnosti
JB

Pane Braune, já pocházím z východního Slovenska, a než jsem se přestěhovala do Čech, pracovala jsem s postiženými dětmi. S neslyšícími, pak na Zvláštní internátní škole, v Čechách pak v Dětském domově... Převážná většina dětí ve zvláštní škole, v DD pak tak půl na půl, byly romské děti. Mně nemůže nikdo osočit z toho, že jsem rasista, klidně bych po těch zkušenostech být mohla. Ale ať jsme dělali, co jsme dělali, ty děti tam byly i ve školce, učili jsme je hygieně, chování, pracovním návykům, nebo prostě jenom psaní a čtení, vše to, co jsme je přes rok naučili, o prázdninách vzalo za své. Trochu schopnější odcházeli do učilišť, kde vydrželi pár měsíců, pak utekli " domů", do svých osad, do svých zemljanek, občas se stalo, že jsem je ve městě potkala. To se pak na mě vrhl hlouček ušmudlaných děti, objímaly mně, byly rády, že mě vidí, ale ta proměna mě hrozně mrzela. Já jsem si je brala domů, na vánoce, na velikonoce, aby viděly, jak to u nás vypadá, jak se v rodinách svátky slaví. Jim prostě bylo lépe ve špíně a bídě, než dokončit učiliště, a něco se sebou dělat. A jak to vypadá v takových osadách, můžete vidět na FB, když tam jezdí neziskovky zachraňovat týraná zvířata, to jsou generace lidí, žijících na úrovni doby kamenné. Dát jim jiné, lepší bydlení? A co Luník IX., co Chánov, co Janov... Je to ošklivé, ale paní výše má docela pravdu.

7 0
možnosti
Foto

Máte pravdu že kosteli se v křesťanském světě nestaví, ale kostely tam jsou.

1 9
možnosti
Foto

v arabském světě samozřejmě křesťanské kostely.

0 6
možnosti
SP

Pane Braune. Křesťanské kostely se v islámských zemich boří, jsou vyhazovány do vzduchu, vypalovány, křesťané jsou vyvražďovaní, v lepším případě vyhnáni .

12 1
možnosti
Foto

A jste si jistý že ve všech?

0 3
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy