Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P62a68v65e43l 67K31h54a36i97l

17. 2. 2020 15:52

Po dlouhé době něco, co u mne zvýšilo oblibu ruských občanů, díky pane Braune!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

I29v81a68n 71M64a46r83e60k

14. 2. 2020 21:41

Cituji z blogu: . . . . . "kdybyste vstoupil do výtahu, a tam visel Zeman. A nebo Babiš". . . . . A co kdyby tam visel i V.Havel a V.Klaus, když už jsme u toho? Možná by se velmi hezky ukázala obliba jednotlivých osobností, či ne?

A s prominutím, kdy už konečně na úvodním fotu udělají ty slečny čelem vzad? 8-o

0 0
možnosti
Foto

:-)Karma, dobrý, kvituji, že jsem neviděla ani jeden kožich. Díky a smích.

0 0
možnosti
Foto

Nejkrásnější na celé věci je to, že normální Rusové jsou podle chování Evropané se vším všudy a není problém s nimi mluvit, bavit se, mají podobný humor. Prostě, kdyby to záleželo od přání normálních ruských občanů, nebyl by zde žádný problém. Rusko je Evropa. Mají například latinské názvy měsíců, jako většina západoevropských zemí.

Takže asi jen mocenská věrchuška svým chováním předstírá, že Rusko k Evropě jakoby nepatřilo a dští nenávist proti údajně "prohnilému" Západu.

8 0
možnosti
Foto

I62v96a38n 10M83a45r34e89k

14. 2. 2020 21:42

Není to s tou nenávistí přesně naopak, že pane? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Jak by to dopadlo s nějakou naší významnou osobností, mám zkušenost. Při minulých volbách jsem ve volební místnosti marně pátral po portrétu, který by tam měl viset. Na dotaz mi bylo sděleno, že stačí, aby tam byl znak republiky. Já na to, že jsem se těšil, až jej tam uvidím ve známé póze se sepjatýma rukama. A tu jsem předvedl. Volební komise propukla ve smích. Prosím, zástupci všech partají.

R^R^R^

4 1
možnosti
LF

L18u40k64a79s 53F20i68k85r

14. 2. 2020 17:33

Ja bych preferoval, kdyby tam opravdu vyseli. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane kolego, to nechte na panu Rozsívalovi, aby tu VYSEL několik zajímavých semínek, jakoby nám ti, co tu, žel, vyrostli, nestačili. ;-D

2 1
možnosti
PK

Moc pěkný, aby byl dojem celistvý chtělo by to překlad reakcí, bo sice RJ byl na ŽŠ povinný, ale už se to vytratilo...;-DR^

2 0
možnosti
PK

teda oprava, na ZŠ,,,(základní škole)..

0 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy