Diskuse

Odcházení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Dojemný..., nestačím utírat slzy....

1 0
možnosti

Abych to trochu vysvětlil. Je to asi podobné, kdybyste za minulého režimu pochválil redaktora, že s Rudým právem nebude spolupracovat a odchází, a současně ale sám budete s redakcí aktivně spolupracovat.

4 0
možnosti

Děkuju Martine, za váš článek. Moje rozloučení jsem zveřejnila soukromě u sebe na boehmova.blog.idnes.cz. Moje hlavní důvody jsou následující:

Pro mě osobně byla poslední kapka pro odchod zveřejněné audio s dnes již bývalým redaktorem panem Markem Přibilem - který dle audionahrávek - sloužil jako "muž na špinavou práci" - taková spojka mezi A. Babišem a Františkem Nachtigallem z vedení MFD. Pokud si poslechnete tyto nahrávky, jejichž pravost dosud nikdo nevyvrátil, naopak - oba aktéři (Babiš i Přibil) schůzky připouštějí, tak vám bude dost věcí jasných. Například to, že pan Babiš opakovaně lhal, když říkal, že nezasahuje do běhu věcí v redakci a že noviny nijak neovlivňuje. Přitom je nyní jasné, že noviny skutečně používá jako nástroj moci. Už když odešla Sabina Slonková z pozice šéfredaktorky MFD, nebo když redakci opustila komentátorka Jana Bendová, Karel Steigerwald, bylo jasné, že tyto tlaky jsou. Nyní máme pro ně i důkaz. Ve čtvrtek jsem doufala v hromadný odchod novinářů z MFD a iDNES.cz - celý ten den začal velkými protesty redaktorů - ale skončil neslavně - pro mě nepochopitelným a za mě i servilním a nedůstojným prohlášením zaměstanců - že tytyty, tohle se dělat nemá, jedeme dále! Dále to bude lepší... Ani jedna personální změna ve vedení (kromě vyhazovu Přibila) - a to mi skutečně nestačí. Proto jsem se rozhodla redakci opustit a nebýt součástí této"hry" na nezávislé noviny. Nyní jsou to noviny již zcela a transparentně Babišovy a pracují zcela pro něj - jako totální politický nástroj. U toho já být nechci. Ani na blogu.

7 1
možnosti

.... adminy obecně nemusím,- však v tomto případě oceňuji postojR^

3 0
možnosti
Foto

Cituji: "Poté, co redaktoři Babišem vlastněných medií sepsali poníženou supliku, kočkopsa který ukazuje jejích slabost..."

Na toto odpovídám:

KAŽDÝ novinář či reportér, který se chce novinařinou živit, MUSÍ hlásat takové zprávy, jaké požaduje jeho chlebodárce.

Jinak letí.

Toto platí v naší ČT, v ČRo, CNN, BBC, Reuters, Sputnik, Russia Today, prostě všude na světě.

A platí to ve všech oborech. KAŽDÝ zaměstanec musí poslouchat svého zaměstnavatele.

1 1
možnosti

Poslední větu třeba doplnit:..., nebo od něj odejít. Ten můj dodatek je postatný!

Platilo to v letech 1918 ÷1938, 1939÷1945, 1946÷1989, platí to i nyní.

2 0
možnosti
Foto

Tak jste si, Martine, ulevil, že? A odkud Vás to tak trápí? Tedy virtuálně trápí. Jako mně, jestli vyhraje Sebestian Vettel nebo Valtteri Bottas.

1 2
možnosti
Foto

Pane Jirko je uplne jedno kde jsem nebo jake je me obcanstvi ci dokonce puvod. Ceskou republiku mam rad, opravdu rad a alespon psanim se snazim neco zmenit. Vy si mozna v recepci date lahvace odrihnete si a spokojene zamrucite jaci jsou Milos s Andrejem molodci. Je to vase pravo a ja vam je neupiram

1 0
možnosti
Foto

S dovolením se pod Váš článek aspoň virtuálně podepisuji. R^

4 0
možnosti

S temi sebestrednymy politiky - premyslel si o baby Trudeau, Christy Clark ci RachelNotley?

4 0
možnosti

rudy s.Petrik mi dal plus - asi nepochopil, ze ty co jsem jmenoval jsou z jeho bandy ...

1 2
možnosti
Foto

Dnes s Vámi souhlasím (zcela vyjímečně) a dávám karmu.

0 3
možnosti

Líbí se mi ta mediální kampaň i články protibabišovských blogerů ČSSD asi musí téci hodně do bot, když rozpoutala takovou frašku. Nevěřím však, že získá voliče zpět. Mně aspoń určitě ne

5 2
možnosti

Neznám politika, na domácí ale ani na zahraniční scéně, který by byl tak sebestředný, tak zahleděný do touhy po moci a po plném korýtku, jako je právě on

Zdroj: http://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=602697 ̈

Tak to je mi skutečně líto, ale Vaše znalosti jsou značně omezené....takto definovaných individui je v české politice většina a to bez ohledu na stranickou příslušnost. Stačí zapátrat v řadách ODS a ČSSD. Hlavní motivací politiků v této malé kotlince je majetek a snadný život a služba pro národ jen iluze hloupých voličů.

A co se týče pan Babiše, nejsem člen jeho fan klubu, ale protiví se mi programově řízený hon na kohokoliv.Neměl jsem k dispozici jeho vysvětlení předané panu Sobotkovi a ani nejsem si jistý jestli někoho vůbec toto vysvětlení zajímalo. Jestli Babiš podváděl,nebo optimalizoval by měl říci soud a né politici.

Je faktem,že Babiš, jako majetný člověk mi spíše překvapuje svou mediální neschopností, ale on je stále pragmatický byznysmen a nikoliv politik, typu Kalouska a dalších,kteří s obdivuhodnou demagogii dovedou obhájit a přesvědčit,

Celé toto divadlo je hnusný, politici se baví a práce pro naší bezpečnost a prosperitu je někde hodně v dáli....

9 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS