Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M95a54r10t89i66n 73B21r43a66u46n 2744347831189

Jen pár slov závěrem k tématu pana diskutéra Řezníka: Jsem ochoten diskutovat a polemizovat s každým, s jakýmkoliv oponentem, který dokáže pevně uchopit svůj názor a stát si za ním. A je mi celkem jedno jestli se nakonec s dotyčným shodnu nebo ne. Prostě si vyměníme názory. Ať už se jedná o pana Hermánka se kterým jsme občas na ostří nože, nebo i pana Petříka, se kterým jsme hodně ve při ovšem umím si představit a existovala zajímavá výměna názorů. V případě pana Řezníka ovšem diskuse není možná, protože on zná jen dva okruhy témat, která neustále v různých formách mění. Je to údajná okupace Jerusaléma Izraelem a návrh aby se Izrael výměnou za mír vzdal svého území, či jeho části. Což je nakonec totéž. I když pana Řezníka stokrát upozorníte že píše nesmysly a dokážete mu to, výsledek je ten, že se na chvíli odmlčí a vrátí se pod jiný blog kde bude stejné nesmysly opakovat. A každá reakce v něm vyvolává pocit, že se musí opakovat a opakovat a opakovat. Výsledkem nakonec bývá, že většina diskusí je díky němu naprosto zničená. A je mi líto, že nedošlo k realizaci nápadu, o kterém se kdysi psalo v nějakém redakčním blogu, že postupně budou zvažovat pro blogery možnost, zarazit přístup na jejích blog evidentním trollum. Protože ve vztahu k diskutérům, jakým je pan Řezník to je jediná možnost obrany.

0/0
25.7.2017 19:41

J21i74ř46í 69Ř53e20z34n17í39k 4702602753925

Opírám se pouze o principy, vyjádřené v dokumentech 1) o Plán OSN z r. 1947 a 2) Rezoluci RB OSN z r. 1967 s jejími principy výměny území za mír a nepřipustnosti přivlastnění jako principu podřazeného si území silou jako principu nadřazeného, , tedy včetně Jeruizaléma.

A přesto jsem obviňován z antisemitismu, Přitom jde o dokumenty, které byly akceptovány Státem Izrael (Deklarace nezávislosti, mírová smlouva s Egyptem).

A nemohu za to, že se v Rezoluci RB OSN termín okupované území vyskytuje. Stejně tak princip výměny míru za území, který používám v podobě pro Izrael nejpříznivější, tedy současný mír za budoucí území.

Jak uvádění těchto fakt a vyvozování důsledků z nich může ničit diskuze? A proto jsem obviňován rovněž z trollingu, což fakt nevím ani, co to vlastně je, protože je tento termín velmi rozmazaně používán.

A redakční systém idnes ani žádný trolling neumožňuje.

+1/−1
25.7.2017 20:22
Foto

B93e72a39t88a 92K65r14u40s10i10c 2164760209660

Pane Řezníku,

až se mi chce vykřičet, jak moc vaše slova chápu. Chápu, kdo jste a jak to myslíte. Rozumím Vám z celého srdce a zároveň srdcem chápu lásku pana Brauna k niterné a nadčasové otázce věci Židů a jeho národaV

+1/0
25.7.2017 20:45
Foto

M12a68r37t38i90n 19B39r18a85u12n 2784637811879

Abych ukázal že mám dobrou vůli, tak opravdu naposledy budu na vaše spekulace a manipulace reagovat.

Pokud jakýkoliv stát žije téměř 70 let v permanentním ohrožení válečným konfliktem, pokud ti, kteří jej chtějí zničit a obyvatelstvo vyvraždit mají tučné mezinárodní finanční injekce, pokud vrazi dětí, žen a starců dostávají mnohamilionové renty, pak nějaké rezoluce OSN si můžete strčit víte kam. Zvláště když je to OSN, UNESCO a další její části, které podporují nenávist vůči židovskému státu. Pane Řezníku, to co píšu vy velice dobře víte. Nejen proto, že už vám to zde nejeden autor či diskutér v různých diskusích dokázal, ale také proto, že nepředpokládám že jste naprostý bezmozek. Z nějakého důvodu jste se ale rozhodl šířit protižidovskou a protiizraelskou nenávist. Byly to arabské země, a arabští obyvatelé, kteří odmítli v roce 1948 to, po čem teď voláte. Totiž život v míru. A přicházíte li s příšernosti, že výměnou za několikaletý mír dostanou takzvaní palestínci jakési území,. tak dovolte abych přiznal že z této varianty, naštěstí nereálné, mi běhá mráz po zádech. Jak si to asi představujete? 10 let míru a pak vznikne stát Palestína, Židům zůstane maximálně Tel Aviv a i ten pak bude srovnán se zemí? Tomu vy říkáte řešení? Anebo je to zase jen vtípek? 70 let žije Izrael v permanentním ohrožení. Na jeho území dopadají rakety, zakoupené za peníze vás všech v EU. Za peníze OSN. Děti a pokojní lidé, jsou vražděni. Na ulicích a ve svých domech. Při oslavách narození dítěte nebo ve spánku. Ovšem jediné co k tomu máte co říct, je jakási rezoluce bandy šílenců z RB OSN. Nehodlám na vás dále reagovat a možná vás ani nebudu mazat. Ať každý vidí co jste zač. Nelidský bezcitný .

+1/0
25.7.2017 21:09

J87i24ř38í 38Ř89e80z26n69í36k 4572802683795

Za dvacet třicet let míru se Palestinci odnaučí používat násilí jako nástroj řešení konliktů, Nové odpočítávání začne vždy znovu třeba od posledního vypuštění rakety z Gazy.

A proč se k rezoluci bandy šílenců z RB OSN přihlásil v mírové smlouvě s Egyptem Stát Izrael? A proč tedy nevystoupí Stát Izrael z OSN, když se odmítá řídit Chartou?

0/0
26.7.2017 0:35

M76i20l74a40n 92R43a52d31e48k 3127416691661

uz jen pro vlastni zajem by Evropa mela stat pri Izraeli. Vetsina zavisti, zasti a nenavisti proti vice uspesnym arabsky svet miri proti Izraeli. Proti nam take, ale my jsme vice z ruky.

Predstavte si kdyby Izrael znicili. Tak vsechna tato zast, nenavist, zloba a zavist by se obratila na plne pecky proti Evrope.

A vice neze 500 milionova Evropa neni s to se ubranit jako 7 milionovy Izrael. Ale vlady Evropy si nevidi na spicku nosu, a nevidi dale nez za roh.

Proto pres vsechny nedostatky ma ceska vlada muj obdiv ze Izrael podporuje

+2/0
25.7.2017 16:45
Foto

M62a85r86t36i19n 38B82r25a52u85n 2704777851389

Otázkou zůstává, jak se česká vláda zachová, když by došlo na skutečné lámání chleba. Víme z nedávné minulosti, že přístupy například ministra Zaorálka nejsou až tak jednoznačné.

0/0
25.7.2017 17:05

J50i41ř42í 79Ř56e31z38n62í97k 4212712853295

Takže 7 milionový Izrael má krvácet za 500 milionovou Evropu? Neuvěřitelné.

0/0
25.7.2017 17:27
Foto

L65u49d21ě95k 68M32a27z40u82r10e47k 7520846631339

Vždycky jsem stál, stojím a budu stát za Izraelem a jsem rád, že Izrael má k naší republice svým způsobem a důvodně zvláštní vztah! R^

+1/0
25.7.2017 16:34
Foto

J34a13k62u16b 14R12o88t16h 5329833471376

R^Přidávám se karmou a souhlasem a s klidem říkám, že opovrhuji řezníky, kteří dokážou svým trollováním zasvinit jakoukoliv diskusi. ;-€

+4/−1
25.7.2017 13:43
Foto

T98o86m75á63š 33V19o54d58v12á73ř73k19a 3633201197584

Myslím si, že on je v podstatě chudák.....

+3/−1
25.7.2017 14:22
Foto

B41e41a14t46a 74K38r73u17s19i79c 2254350759430

Pane Rothe: to, že má pan Řezník jiný názor- ještě neznamená, že tu něco "zasvinil". Vy si představujete diskuzi tak, že když všichni nezpívají vaši píseň, tak je to špatně??? To ale není příliš demokratické- když se právě Vy tak často oháníte demokracií. A navíc: nikdy jsem si nevšimla, že by tady někdy pan Řezník o někom s takovým despektem promluvil, jako nyní Vy. Co se týče diskutování, tak právě on je tím, kdo se drží tématu a kolikrát nehorázné urážky na svou osobu přechází. Obdivuji ho za to, protože já toho nejsem schopna. V otázce vnímání státu Izrael mám na věc jiný názor, než p. Řezník- nicméně právo na svůj názor má snad každý, ne?

0/−2
25.7.2017 16:16
Foto

M88a22r30t93i28n 52B17r45a23u42n 2404157311599

Pan Řezník systematicky likviduje každou diskusi na podobné téma. Svým fanatickým antisemitismem a nenávistí k Izraeli už je znám široko daleko. Koneckonců. svou úroveň projevil i zde, když na jednom místě tvrdí, že by nebylo špatné, kdyby Židé přijali učení Mohammedovo, tedy Islám. To svědčí o jeho naprosté ztrátě soudnost. A když už píšete o té demokracii, mimochodem naprosto mimo mísu, protože demokracie nemá nic společného se svobodou slova a je o něčem jiném, tak stejně jako pana Řezníka za jeho bláboly nikdo netrestá a má právo je hlásat, pokud jej nesmáznu když už ho mám dost, tak i pan Roth má na svůj názor právo.Anebo to právo přiznáváte jen někomu.?

+1/0
25.7.2017 16:41

M38i53l51a92n 91R40a73d89e78k 3117626691231

on by rad aby uceni Mohamedovo prijala cela EU, soude podle jeho prispevku

+1/0
25.7.2017 16:46

J67i54ř53í 93Ř28e81z68n84í61k 4872692913655

To ale nebyl můj nápad.

0/0
25.7.2017 17:28

J50i95ř28í 71Ř15e68z17n23í78k 4652372313435

Neřekl jsem, že by nebylo špatné, kdyby Židé přijali islám.

0/0
25.7.2017 17:36
Foto

L45i69b97u42s29e 40P57a38l49k89o69v48a 6220324618747

tady vám podsunou i to co jste neřekl pane Řezníku, to jste si ještě nevšiml?;-D já už na dsikuze začínám rezignovat protože diskuze je výměna názorů anebo informací ale tady někteří lidé jak vidíte něco trochu jinak vás akorát zahrnou spoustou urážek

0/0
25.7.2017 21:57
Foto

M75a64r81t10i35n 88B76r71a17u94n 2924627101879

Vy jste žádné názory zatím neprezentovala a já vás žádnýma urážkama nezahrnuju. To co zde píšete jsou logické nesmysly, které svědčí o tom, že jste sice možná v Izraeli byla, nicméně nevíte nic o její historii a současnosti. Podobně jako pan Řezník dokola opakujete jen prázdné fráze, které navíc nejsou založeny na faktech.

0/0
25.7.2017 22:23
Foto

L88i25b71u84s46e 98P85a29l68k38o44v37a 6110154578327

hned ve svém prvním komentáři jsem svůj pohled sdělila o tom ostatním nemá smysl diskutovat:-)

0/0
25.7.2017 22:36
Foto

B92e46a55t47a 13K10r55u30s17i55c 2914360349330

Já to napíši velmi jemně, pane Braune: jste si jist, že skutečně chápete osobnost doc. Řezníka a že jeho vyjádření třeba směrem k přijímání učení Mohammedova, je myšleno tak, jak jste to pochopil Vy a i ti ostatní, kteří jej za to soudí? Víte, tady je jiný problém. A to problém komplexní vzdělanosti a vědomostní dostatečnosti, která nám často( a já osobně si to u sebe samé fest uvědomuji), oproti p. Řezníkovi chybí.

0/0
25.7.2017 17:47
Foto

B46e94a38t60a 11K53r76u36s85i62c 2884550959520

P.S. Pan Řezník není ani antisemita, ani nenávistný člověk vůči Izraeli. Jeho odpovědi v sobě nesou i jistý nadhled a občasné latentní "vtipkování". Možná, že k nepochopení jeho odpovědí vede emocionální zainteresování, těch, kteří vnímají Izrael tak nějak "rodově". Tzn. Vy, já a spousta ostatních např. v této diskuzi přítomných.

+1/0
25.7.2017 18:13
Foto

M65a97r86t70i24n 84B11r56a16u61n 2844877681519

Ne, podobně jako další lidé nechápu osobnost pana Řezníka a mohu říci že díky Bohu. Protože jeho osobnost pochopit nejde. Jsou li jeho nenávistné a antisemitské a protiizraelské komentáře vtipkováním, pak to znamená že je to člověk veskrze zlý. Vtipkovat totiž tehdy, když se píše a hovoří o vraždění a když se jedná o přežití jednoho národa, to svědčí o naprosté nepřítomnosti jakéhokoliv lidského charakteru.

0/−1
25.7.2017 18:45
Foto

M77a89r16t58i94n 44B91r49a97u50n 2144137551659

PS: Vy jste paní Krusic taky velice zvláštní a nesnadno pochopitelná osobnost. Jste schopná napsat, že vás tento blog chytil za srdce, jste schopná projevovat obrovskou dávku lidského cítění, na druhou stranu ovšem jste schopná zastávat se lidí šířících nenávist. Docela příznačně to napsal pan Tomek,.že když jde o prosté názorové neshody, pak se nic neděje, jenže pokud jde o lidské životy, o otázky války a míru, o otázku samotné lidské existence, pak by člověk měl mít pevné a jasné názory a postoje. To není sport, kde litujeme toho co prohrál a snažíme se mu foukat bolístku.

A když zmiňujete vzdělání, to rozhodně není měřítko kvality člověka. On i takový doktor Mengele byl vysoce vzdělaným člověkem a naopak historie zná lidi, kteří se sotva uměli podepsat ovšem pro lidstvo udělali mnohé dobré.

+1/0
25.7.2017 18:52
Foto

B59e91a58t56a 14K13r63u18s67i30c 2224480329880

Mlátíte mi tady o hlavu můj dnešní příspěvek? Ano, já si za ním stojím a vyjádřila jsem, že v tomto ohledu mám jiný názor, než p. Řezník. To je vše. Nebudu zde ale podporovat primitivismus p. Rotha, který předvedl ve svém příspěvku. Opakuji, že si tvrdě stojím za tím, že doc. Řezník není člověkem, který by šířil nenávist!!! Pokud si za svým názorem pevně stojíte a Židy opravdu milujete, tak nechápu, proč se tady tak rozčilujete?! Můžete mít na háku mě, p. Ŕezníka, prostě každého, ne?!

+1/0
25.7.2017 19:20
Foto

M87a75r74t22i84n 34B58r95a55u39n 2604607601269

taky mám. O tom žádná.

0/0
25.7.2017 19:27
Foto

B98e46a66t20a 39K44r96u24s12i38c 2834650869680

Ale ten článek jste napsal opravdu hezky;-). Volil jste slova, ze kterých jsem vycítila vaši opravdovou lásku k Źidům. A to se ceníV. Víte přeci, že já mám "čuch" na slova a jejich působení na lidský naturalismus.......;-)

+1/0
25.7.2017 19:32
Foto

M31a84r46t55i22n 12B61r31a74u90n 2284307171639

Ale my se tu pořád paní Beato dohadujeme ale v mnohém máme hodně společných názorů. Takže příjměte tuto písničku na usmířenou.:-)

https://www.youtube.com/watch?v=aii3fDdZnrM

0/0
25.7.2017 19:54
Foto

B45e29a94t52a 52K47r18u31s63i11c 2194860919720

Děkuji Vám, Martine:-);-)

+1/0
25.7.2017 20:27
Foto

B73e46a38t28a 47K88r73u70s91i14c 2484580649770

Velmi nerada bych svou "obhajobou" panu Řezníkovi spíše uškodila. Připadá mi ́- když tak čtu vaši reakci, že ano. Uzavřela bych toto téma tedy tím, že já jsem v reakcích p. Řezníka neobjevila to, co Vy. Svůj názor na Váš blog jsem dnes vyjádřila myslím dost jasně- a přesto mne reakce p. Řezníka nijak nerozhodila. Izrael je obrovské historické téma a je spousat věcí, ke kterým já sama mám výhrady a otazníky. Viz třeba téma Ježíše a vztahu Źidů k jeho osobě..... a v této věci známá historická připomínak, že Arabové mají k osobě Krista daleko větší vztah a úctu, než samotní Źidé.......

0/0
25.7.2017 19:06
Foto

M70a75r90t19i37n 43B77r82a42u40n 2234487601109

Ježíš? Neznám.

0/0
25.7.2017 19:09
Foto

M31a44r45t34i19n 87B57r37a61u10n 2814277881749

Jen k tomu dodávám. že to byl taky vtípek. Líbil? Asi ne, tak jako mně se nelíbí "vtipkování" pana Řezníka.

0/0
25.7.2017 19:11

R37a89d14e92k 82J40a59r86o20š 4107598580946

Pan Jiří Řezník není docent...

0/0
25.7.2017 19:15

P89e14t97r 15T98o38m73e48k 1566682230481

Jenže Beatko, když jde o životy a ne jen nějaké názorové neshody, je situace úplně jiná. Když někdo zlehčuje činy vrahů a teroristů, je to už jiné kafe a i reakce na to nemohou být chápavé.

+3/0
25.7.2017 16:45

R76a29d43e24k 90J36a19r53o13š 4557518350296

Pro mě je Izrael naším klíčovým spojencem, s nímž musíme naše vzájemné politické, hospodářské a vojenské vztahy co nejvíce prohlubovat a utužovat. Kéž bychom měli ve výzbroji izraelské tanky Merkava...

Samozřejmě karma R^

+5/0
25.7.2017 12:47

J64a30n 49Z43i34e45g74l60e91r 1661336621938

Zasloužená karma. :-)R^

+5/0
25.7.2017 12:07
Foto

M82a88r24t35i79n 31B90r54a16u21n 2264727281729

Děkuju

0/0
25.7.2017 15:28
Foto

K49a14r91e44l 61C72a84c43h 8179334145324

Je to tak.

+3/0
25.7.2017 11:04
Foto

T32o47m87á83š 61V19o60d95v53á30ř38k76a 3743291437744

Jsem jeden z těch, který je hrdý na to, že Československo a nyní Česká republika podporuje stát Israel, je oázou normálních názorů uprostřed evropského protiizraelského třeštění. Bezvýhradně souhlasím s článkem Martina Brauna. R^

+13/0
25.7.2017 10:29
Foto

L58i19b33u70s16e 71P34a55l10k32o70v89a 6180484808907

kritika politiky určitého státu není kritikou řadových občanů a myslím, že každý normální člověk musí soucítit s těmi, kdo trpí, jako už tolikrát v lidské historii velmoci a politické elity činí určitá rozhodnutí, která nejsou dotažená a domyšlená

a odnáší to obyčejní lidé

EU podcenila přistěhovaleckou vlnu hned v počátku a teď si neví rady

podobně je to s Izraelem a jehonzaložením, které pro jiné bylo chápáno jako křivda

zákaz modlit se na chrámové hoře se dá spíš interpetovat jako součást úmluv podle nichž se Židé modlí u zdi nářků, už jen proto, že nevím kolik z nich by se šlo modlit do mešity:-/

jejich chrám přece nezbořili a nevypálil muslimové ale Římané

bylo by řešením zbourat ty krásné mešity které jsou svým způsobem kulturním dědictví celého světa?

Platit za zabíjení je zvrhlé ale tak fungují i armády na celém světa-žoldnéři dobývají nová území pro toho, kdo jim zaplatí...jak jsem napsala u jednoho svého blogu-je to hrzně ale zdá se že to nemá řešení dokud budou fanatici z Hamasu podněcovat své lidi a tvrdit jim, že mají právo bojovat za ztracenou zem, ikdyž oficiálně to tak není

+1/−6
25.7.2017 9:56
Foto

M31a57r98t52i65n 31B58r17a22u31n 2294297741259

Paní Pálková, už včera jsem si všiml že diskuse s vámi postrádá jakýkoliv smysl, protože vy o dění v oblasti nemáte nejmenšího tucha. Dnes ukazujete, že ani nevíte jak vypadá Chrámová hora. To totiž není mešita, jak zde sugerujete. Ta mešita je postavená na troskách druhého chrámu, a Židé mají zakázáno modlit se na celém tom prostranství, které je pro ně svatější nežli pro muslimy. Historicky i nábožensky. Ostatně, umíte si představit, že by se v kterémkoliv kostele mezi lavicemi děti proháněli s míčem a hráli tam fotbal? Na Chrámové hoře se to děje, když palestínské děti tam ten fotbal hrají, podporování svými rodiči.

+3/0
25.7.2017 15:33
Foto

L68i42b38u20s84e 97P10a43l25k60o22v41a 6830384478707

Pokud vím tak jsou tam dvě Omarova mešita a al-Aksa

cestovala jsem po Izraeli a poznala spoustu milých lidí jak židů tak arabů ale každý kdo se vyvyšuje nad ostatní je pro mě fanatik-imán, rabín, kněz-a kvůli takovým svět riskuje záhubu

pro muslimy je to také posvátné ale vy nemáte v úctě nic co se netýká vás chcete respekt druhých ale sám jen pohrdáte všemi že vám byl dvkrát zbořen chrám je smutné ale každý národ má ve svých dějinách nějaké tragické stránky

0/0
25.7.2017 21:43
Foto

M86a14r48t47i54n 27B30r90a18u36n 2594267581839

Aha, takže fakt, že židé se nesmí, zdůrazňuji nesmí modlit na svém nejposvátnějším místě, posvátnějším nežli pro muslimy, je pro vás výraz neúcty. A neůctou je pro vás i fakt, že jsou to židé, kteří platí provoz oněch mešit. Samotnou jejích existenci. Máte vskutku zajímavé pohledy.

0/0
25.7.2017 21:51
Foto

L51i15b80u83s62e 38P60a97l63k82o89v87a 6410474408337

to jsem takhle neřekla ale nemá smysl diskutovat s lidmi kteří nevidí jiné stanovisko než to svoje-všechna náboženství jsou nebezpečná pokud je člověk schopný nenávidět každého kdo myslí trochu jinak

0/0
25.7.2017 22:05
Foto

M47a30r68t50i43n 24B79r36a69u50n 2214477111579

Ale přesně tak jste to napsala. Ne že ne. Píšete o neúctě ale kdo má větší úctu, ti co toto svaté místo znesvěcují hraním fotbalu, křikem a násilím, nebo ti, kdo o něj pečují, investují miliony NIS do jeho oprav? Za situace, kdy židovský věřící musí svou modlitbu odříkat v přísné tajnosti, aby náhodou nebyl spatřen hlídkujícím jordánským vojákem?

0/0
25.7.2017 22:26

M48i83l83o40š 18D17v60o98ř75á18č19e88k 2505658570664

Dobry clanek.

+5/0
25.7.2017 9:54
Foto

M85a81r60i83e 87J39a56n17d50o36v34á 8531233215266

Jednoznačný souhlas a samozřejmě karma R^

+9/0
25.7.2017 9:32
Foto

B23e95a15t43a 16K13r10u39s32i72c 2484530599400

V, ještě dosud mě tady žádný blog tak nevzal za srdce.

+4/0
25.7.2017 9:00
Foto

M53a73r24t78i13n 64B38r86a27u69n 2194367761899

Děkuju paní Beato.

0/0
25.7.2017 15:33

J80i81ř16í 84Ř63e90z95n91í44k 4312502633845

Dobře, ale jakou mírovou ratolestí mává Stát Izrael a co všechno velkoryse nabízí Palestincům v případě klidu zbraní?

A dotaz: Nenabyl snad Izrael po r. 1948 nějaké menší území s použitím síly a neokupoval a neanektoval?

+1/−6
25.7.2017 8:48
Foto

V52l37a21d49i84m96í75r 95Š62ť20a74s20t56n87ý 1351786455343

Bez Izraele by většina Palestinců neměla elektřinu, vodu, podstatná část zaměstnání. Opravdu moc nechápu, co by Izrael měl ještě dělat.

+8/0
25.7.2017 9:39





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.