Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak nevím, podle mne nerozeštvává společnost M. Zeman, ale tzv. svobodná média, která si tu svobodo vykládá takto: můžeme si říkat, co chceme, vy s tím nic neuděláte.

5 0
možnosti

Nu svobodná média by na to nestačila. Musí je číst a papouškovat armáda slouhů, kteří si neumějí udělat vlastní názor.

0 1
možnosti

A ještě doplním reakci na Vaší poznámku o množství příspěvků. Kdyby Vaše texty nalézaly obecnou podporu četl byste reakce typu : souhlas, karma apod.

Vaše texty považuji za natolik plné rozporů, a na druhou stranu se chováte demokraticky a diskutujete - nemažete jako někteří zbabělí, kteří neunesou protinázor, stojíte mnoha rozumným lidem za to, aby s Vámi diskutovali. Myslím, že je to svým způsobem vyjádření pochvaly.

1 0
možnosti

Dále jsem si nemohl nevšimnout "tupanů,kteří nejsou schopni, " atd. atd.

Jak se poté dívat na Váš text o nadšení pro národ.

Dále Vše úvaha o nesamostatnosti myšlení a inklinaci k nalézání vůdce. Nejsem historik ani politolog - používám vlastní rozum. Co svět světem stál, státy, národy, rodiny zkrátka všechny segmenty života skupin lidí si sami přirozenou cestou svého vedoucího "samce/samici" vždy vyberou. Proto Vaše úvahy, které nerespektují přírodní zákony a zákony vývoje nazývám knížecími radami. Vaše texty jsou z toho pohledu snůškou protichůdných názorů z nich navrch mají ty názory, které přesvědčují čtenáře jací jsou v národě "tupani".

A proto se právě ptám čemu chcete prospět? Jestli třeba myslíte, že pomocí Vašich textů procitne ta tupanská část společnosti a svrhne Vámi nenáviděného presidenta z hradeb ? A pak bude dle Vašich rad vládnout každý občan, všichni se budou vyjadřovat ke všemu ? To jsou všechno myšlenky inspirované úryvky Vašich textů.

0 0
možnosti
Foto

Pane Dando, jen jsem nakoukl, asi reagujete na můj komentář, ovšem nevím proč zakládáte nové vlákno, což váš komentář dělá poněkud nepřehledným. Ale nevadí.

Jste ovšem na velkém omylu. Předně: nikde nepíšu o obecné podpoře. Jen jsem vyjádřil potěšení nad zájmem, který můj blog vyvolal. Nic z toho nevyvozuji, nedmu se pýchou. Jen cítím takové příjemné šimrání mého ega. Dále, já proboha nepíšu o celém národu, o všech občanech. Neuvádím že jsou vinní nebo bez viny. Já jen komentuji situaci z pohledu ze kterého jí vidím já. To znamená z toho pohledu, který mi dává tu skvělou možnost komentovat nezávisle. To co se děje na politické scéně v ČR je naprosto do očí bijící. V čele jsou stále ti stejní lidé. Drží se svých koryt. Na presidentské pozici se vystřídali za 30 let 3 lidé ale pozor: V tuto chvíli není na obzoru nikdo, kdo by mohl Zemana nahradit. Připadá vám to normální? Věnujme se chvíli tedy tomu presidentovi. Kdo to tedy bude? Jak daleko jsem od pravdy, když řeknu varianty jako Babiš, Okamura, Klaus ml . ale s možností i staršího? Jestli se někdo najde, kdo mi bude chtít omlátit teď o hlavu USA, pak dodávám, že v zde se jedná o giganty, kteří ať v politice nebo veřejném životě nechali pořádnou šlápotu takže s těmi mrňousi co jsem jmenoval se to nedá srovnávat. Tak kde je nový pohled? Já netvrdím že Češi jsou tupani ale že tu jsou, to je neoddiskutovatelné. A že jsou ovčané to také ne. Mimochodem, tento termín pokud se nepletu, první použil Karel Kryl, kterého si nyní každý bere do úst jako toho jediného pravého demokrata a myslím si, a jsem dokonce o tom přesvědčen, že kdyby žil, byl by nenáviděn jako sluníčkář a kavárník. Z Mníšku pod Alpou, jak on říkal.

Vážně už nevím co dále dodat. Pokud jste mě vy a ostatní nyní alespoň trochu pochopili, jsem rád, pokud ne, nic s tím nenadělám. Stejně jako vy nenaděláte nic s tím co a jak budu psát.:-)

0 0
možnosti

Po přečtení reakce na můj názor si dovolím - na jeho podporu - citovat úryvek Vašeho textu, který dělá z nadšených davů jak píšete hlupáky :

"...co nevidí snad už jen naprosto slepý a rozumu prostý občan, měnící se pomalu ale jistě v ovčana."

Zdroj: https://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=693609

0 0
možnosti
Foto

552 komentářů. Tak to je tedy síla. Myslím ale, že je čas to ukončit. Není totiž v lidských silách ty komentáře sledovat a když je budu číst od nejnovějších, často nevím na koho kdo reaguje.

Chci ale poděkovat za velice hřejivé komentáře. Například ale nejen panu Michalowskému, který mi napsal že je mu ze mně zle. To je hodně milé a zavazující. Slibuji že se budu snažit, aby se takto cítil i nadále a pokusím se i o intenzifikaci. Taky děkuji panu Cachovi. Sice jsme jeden druhého nepřesvědčili, ale na rozdíl od něj si nemyslím, že by se jednalo o diskusi neplodnou. Pro mě osobně měla význam minimálně v tom, že dokázala, že své oponenty nemažu, jak se snaží jeden stále vsugerovávat. Oceňuji i pochvalu pana Bedřicha Dvořáka, týkající se výběru hudby. Mám z ní radost a i nadále budu pečlivě vybírat co hezkého vám tu pustit....

Ale vážně:

Mám li být upřímný, už jsem to ostatně napsal, mrzí mě, jak málo se vás vyjádřilo k tomu co jsem napsal. Myslím si , že zodpovědný administrátor či administrátorka si ze zoufalství vyrvali vlasy z hlavy a utekli, jinak by půlka komentářů musela zmizet z důvodů mimotématických. Ale jsem rád že to nechali tak jak to je. Protože tato diskuse byla jasným důkazem, že lidé se bojí sami rozhodovat. Že potřebují vůdce, co za ně vše udělá a ke kterému mohou vzhlížet. Tak jako kdysi s frenetickým nadšením celá země vzhlížela k Václavu Havlovi, dokud nezjistili že prostě budou muset makat, poté ke Klausovi tak dnes jsou davy nadšením bez sebe ze Zemana. Ale opravdu si to zaslouží? Na to si odpovězte sami. Já nikomu nic nevnucuji, nekibicuji ani neradím. Jen komentuji. V této souvislosti bych rád zmínil komentář pana Dandy. Prý můj článek chápe jako že dělám z lidí hlupáky. Pane Dando, kdybych si o Češích myslel, že jsou to hlupáci, při své lenivosti bych netrávil svůj čas psaním blogů. Prostě bych nad nimi zlomil hůl a šel bych se věnovat například Black Metalu nebo knihám. Je hodně naivní otázka proč to píšu, když nic nezměním. Co tím sleduji?

1 0
možnosti
Foto

Víte přesně tohle jsem slýchával před svou emigrací. " Mysli si co chceš ale hlavně to neříkej nahlas, nesnaž se, stejně nic nezměníš" a podobné poraženecké řeči. Na to já ale nehraji. A zdá se, že moje snaha není až tak ztracená. Soudě podle ohlasu tohoto blogu. 15000 přečtení, karma taky není k zahození a poměrně výbušná diskuse dává tušit, že alespoň část lidí přemýšlí o změnách anebo když ne o změnách, tak o tom, že ke spokojenosti mají daleko. A to je oč mi jde. Já nic nezměním, to je pravda ale mohu lidem ukázat jejích omyl. A je jen na vás, co s tím uděláte.

Další věc která se táhne jako smrad touto diskusí je jakési : " jsi emigrant, nežiješ tu tak kušuj, protože nic nevíš" NIc není vzdálenější pravdě. O dění, situaci, náladách a životě v ČR vím mnohem více, nežli někteří co mi tu psali.A ti co mi radí se nestarat, si neuvědomují, že například takový velvyslanec kdekoliv, jezdí do ČR méně často nežli já. Ten má také kušovat? A co hokejisti hrající pro NHL? Co pracovníci kteří reprezentují ČR u zahraničních firem a jsou v cizině třeba rok. Také se nemají vyjadřovat? Jediný rozdíl mezi námi je v barvě mého pasu a adrese mého bydliště. Tedy mých bydlišť. Ovšem to je dnes tak málo důležité, že to snad nestojí nikomu rozumnému ani za zmínku.

Takže jednu radu vám přece jen do Česka pošlu. K Novému roku. Nebo přání. Zkuste méně vnucovat druhým svůj pohled na svět, Zkuste přijmout, že jsou tací, co prostě neocení vulgárnost a povrchnost a klišé a přetvářku. Dopřejte jím právo na vyjádření názoru, které tak hlasitě vyžadujete, když máte pocit že vám je někdo upírá.

1 0
možnosti
Foto

To jsem moc rád. Děkuji za krásný vzkaz do nového roku

1 0
možnosti

Jak jste již napsal, z našeho pana prezidenta je Vám zle, pane Braune. Nu což, Váš prezident to není, takže můžete být v klidu. A můžete adorovat úžasné "státníky" tam na té Vaší straně oceánu. Takový Justin Trudeau - to je opravdu "dáreček" k pohledání. A propos - z něj Vám zle není ?

4 0
možnosti
Foto

J26i45ř10í 33L74i84b56e69r

1. 1. 2019 15:17

Karma veliká a obrovitánská! R^ Máte pravdu a kladete ty samé otázky, na které ani já neznám odpověď, ale už dávno na ně odpovězeno býti mělo.

0 4
možnosti

Autor žije v jiné zemi. Proto se mu vaří jeho žluč v těle. Zbytečně.

Já nejsem podporovatel prezidenta Zemana,Ale zodpovědně jsem si jeho projev poslechl. Proč ne ? Komunistická strana u nás je samozřejmě určena k likvidaci a spojí se se socanama zcela jistě .... a zanikne. V současné době mi mnohem více vadí bolševické uvažování všech ostatních stran.

3 0
možnosti
Foto

K65a55r91e30l 72C32a12c38h

1. 1. 2019 9:19

Takže, když jste si postěžoval, že jsem zavlékl diskusi mimo téma článku, vstoupím do ní ještě jednou - k tématu. Poděkování předsedovi KSČM za odvahu podpořit vládní koalici je Zemanovým políčkem do tváře předsedovi ODS, který by měl podle volebního výsledku do vládní koalice s vítězem voleb vstoupit a snažit se prací o lepší volební výsledek v příštích volbách. Zeman moudře varoval před volbami, aby byly politické strany opatrnější ve své předvolební rétorice a zbytečně silnými vyjádřeními vůči volební konkurenci si neuzavíraly dopředu možnosti v povolebních koaličních vyjednáváních. Přece nebude děkovat těm, kteří by pro své nesmiřitelné postoje radši nechali republiku v permanentní vládní krizi. Již nehrozí, že by někdo zrušil svobodné volby, o které nám šlo. Kdo prohrál ve volbách dnes, chce-li uspět příště, měl by si uvědomit, že politikou negace dosáhne méně, než politikou pozitivního usilování. A v tom vidím moudrost našeho presidenta, který pozitivní usilování podporuje a negativismus nahlas kritizuje. Mně z něj tedy zle není i přes mnohé výhrady, které k němu a některým jeho názorům mám. Mohlo to v presidentské volbě dopadnout daleko hůře.

14 1
možnosti
Foto

Ano, kdykoliv ODS bude kritizovat vládu, že něco dělá špatně, tak je nutné kritizovat ODS, že to mohla ve vládě spolu s ANO zmáknout lépe.

5 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy