Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemohl jsem dospat, jak jsem se těšil na to, jakou reakci můj blog vzbudí. Trochu jsem se bál, že diskuse bude podobná té z minulého, protože 500+ komentářů to by bylo trochu moc se tím prokousat. Ale nakonec je to v normálu a já chci touto cestou poděkovat všem co napsali. A ano i těm kteří se mnou nesouhlasí. Jen se chci vyjádřit k tomu, co jsem v blogu nenapsal, protože já to mám tak, že článek zveřejním a okamžitě mi naskočí tisíce dalších myšlenek, které by se tam hodily. Jenže jsem už líný aktualizovat. Tak tedy:

Je poměrně rozšířený omyl, že MEE TOO je akcí, kterou rozběhly ženy, oběti domácího násilí a nevhodného chování mužů. Je to akce, kterou rozpoutaly herečky a umělkyně a veřejně činné ženy, které ani po létech, kdy se přes postel snažily státi slavnými, toho nedosáhly a tak nyní třeba i 50 let poté obviňují muže z toho co jím kdy provedli. Krásně to ukazuje příklad Romana Polanského, kdy jakási dáma využila faktu, že on sám se stal obětí jedné slávy chtivé matky, před časem přišla s tvrzením, že jí v jejích 5 letech v pravé poledne zneužil na pláži v Malibu v Californii. Ale to je jen jeden příklad z mnoha.

Skutečný chlap ženu neuhodí, a sex ani přízeň si nevynucuje násilím. To je fakt, který platil, platí a snad bude platit i v budoucnu. Jenže dnes žijeme v době, kdy ženy si uchovávají důkaz intimního styku s mužem pro případ že se jím to bude hodit. A nejen Monica Lewinski. Žijeme v době, kdy zaplatit za kolegyni v práci oběd, vás dostane do nepříjemné situace, a musíte šéfové vysvětlovat, proč jste to udělal (moje osobní zkušenost). A takto bych mohl pokračovat. Množí se požadavek, aby žena přestala být ženou a muži přestávají být chlapy. Prostě svět se otáčí jinak než by měl. Za mého mládí jsme se báli, že nás dívka za naše aktivity odmění fackou, což znamenalo potupu a posměch. Dnes se bojíme, že nás udá na policii. Což je ovšem šílenství.

4 1
možnosti

J37a46n 63R33á65ž

4. 1. 2019 14:19

Hysterie Mee Too je jedna s největších pitomostí, která byla v USA spuštěna...a že jich už bylo! I když souhlasím s níže projeveným názorem o velkém rozdílu mezi projevem zvýšené pozornosti při flirtu a obtěžováním, což se dá ovšem řešit jinak, než veřejným skandalizováním.

PS. Nemohu se ubránit dojmu, že tuto akci po Argentové dehonestaci Weinsteina spustily ženy trpící frustrací, že jim nikdo na koleno nesahá, popřípadě ženy, které jsou v naprosté většině frigidní nebo nemají štěstí na chlapy. Ačkoliv v USA, zejména ve velkých městech, alespoň podle kamarádky žijící v Bostonu, se stali pořádní mužští nedostatkovým zbožím! To byl citát.

2 1
možnosti

Ano, je to tak jak jste to napsal. Ze pan Töpfer dokazal neco, o cem se nikomu z nas ani nesni mohu potvrdit. Koupil na Sporilove maly domek, a ac je Sporilov chranene uzemi, klidne z toho maleho domku nechal vybudovat velkou prepychovou nekolikapodlazni vilu.

Nikdo si nestezuje, nikomu to nevadi a Sporilovaci jsou hrdi, ze maji mezi sebou dalsiho umelce.

3 1
možnosti
Foto

Pan Šebesta to shrnul za mě-mezi flirtem a dotěrností je velký rozdíl a má pravdu i v tom, že je rozdíl mezi mladými muži a těmi over sixty-tedy jak k ženám přistupují

0 0
možnosti

Velice často mi není příjemná "mužská pozornost". Jako například včera, kdy na mě na ulici pokřikovala partička dělníků Vašeho věku. A to se po mě dokonce ani nesápali:-/.

3 0
možnosti
Foto

usmát se, zamávat, přeměřit pohledem, zaflirtovat pohledem, víceméně si je odzbrojit možná nečekanou protiakcí a nést se o to krásněji dál... bez pocitu fixírované tety kateřiny:)) a svět je báječný... kluci pískaj na holku, co se jim líbí:));-)

2 1
možnosti
Foto

Sorry, ale to je takové míchání jablek s hruškami. Ohledně meetoo se vytvořil slaměný panák (viz ten příklad s kinem nebo večeří) a nad takovou extrémní polohou se budeme pobuřovat, jak se svět zbláznil. Ale mně na tom nejvíc vadí právě tohle škatulkování a modelování. Ano, někomu nevadí dotyky nikdy, někomu někdy, někomu vždycky. Dokonce je to tak, že některé ženě nevadí dotyky a flirt od někoho, ale od jiného ano. A skutečně se stává i to, že té samé ženě od toho samého pána někdy přijde flirt vhodný a jindy nevhodný. A od žen k mužům taktéž. A je to naprosto OK, každý jsme jiný.

Co vnímám jako prasárnu je tohle: "Protože na rovinu. Žena která nemá ráda mužskou pozornost je buďto lesba nebo frigidní." Tohle je přesně to, proč meetoo vzniklo. Já vůbec nerozumím, jak to pro vás může být nepochopitelné! Nejde o to, že by někdo deklaroval: "Muži smějí jen to a ono a ani o krok dál!" Prostě jen trocha ohleduplnosti, nic víc. To snad každý alespoň trochu při smyslech pochopí, kdy je protějšku příjemné, když na něj/ni sahá. Na to přece není žádné právo nebo nárok, pro Boha.

Přestaňme ve veřejné diskusi vytvářet tyhle mýtické situace, ze kterých pak budeme odvozovat věčné pravdy a falešné soudy.

Navíc mě celkem překvapuje, jak často ty odsudky meetoo znějí z úst chlapů 60+ (viz Kubera, Töpfer a jiní). Jen z vlastní zkušenosti, možná to jinde máte jiné, ale v mém okolí jsou ženy a holky vždycky nesmírně moc nadšené, polichocené a úplně bez sebe vzrušením, když se k nim začne vinout žoviální dědek. Ale jinde možná jo, co já vím. Podstatou je poznat, kdy si to můžete dovolit, a když ne, tak si nechat pro sebe řeči o lesbách a frigidách.

8 2
možnosti

Ten rozhovor jsem nečetla, už mě otravuje, jak se páni umělci "fundovaně" vyjadřují o životě, politice a vesmíru vůbec. Ale nadzvedl mě tento článek, přesně, jak to píšete vy. A ještě bych podotkla, že většina zdejších odsuzovatelů kampaně meetoo se na všechno dívá zpoza oceánu a jaká je ve skutečnosti v USA situace ohledně postavení žen nemají ani potuchy.

1 1
možnosti

Dík za odkaz na rozhovor s Tomášem Töpferem! Mám rád moudré lidi!

:-)

4 0
možnosti
Foto

Tomáš Töpfer je jeden z posledních skutečných velikánů českého herectví a svým gentlemanstvím jej řadím k panu Preissovi či panu Munzarovi

0 0
možnosti
Foto

No comment, Martine: R^?. A nemusí to být zasazeno do časového období našeho mládí. Tak jako se líbí ženám muži, platí to i opačně - a není to věkově ohraničeno. A i zde mohu přicházet ke slovu letmé doteky ... Jen si to přiznejme.

3 0
možnosti

Veřejně oznamuji, že současnému světu přestávám rozumět. Nemyslím si, že by existovalo nějaké Centrum, které by bádalo, jak jej zkomnplikovat. Je tomu asi naopak - aby se lépe žilo. Když se podívám na svou mlado minulost - Student textil, práce ve fabrice mezi ženami, tak bych byl dnes asi zatčen! Co budeme dnes dělat se Stelou Zázvorkovou, oblíbenou herečkou? Když se rozešla s M. Kopeckým - okolí nabylo dojmu, že je asexuální a žádné aktivity nevyvíjí. Ona bonmotovala - Co vy víte? Mám přítele a bavíme se. Jsme doma, díváme se na sebe a vzájemně se nahmatáváme! Dodala svým šibalským úsměvem. Co s ní? Odsoudit jí, nebo toho přítele? Nejlépe bude odsoudit přirozenost lidství a završit to nějakou Směrnicí ! :-)

2 0
možnosti

J35a85n 74H13r41u74š30k74a

4. 1. 2019 7:07

Jakoze kdyz zena neuvari, tak chlap umre hlady???...tak to asi neni moc chlap...

1 0
možnosti

Dobrý život je vzájemná služba. Polovičastost nectím. Dnes je možná jiná doba. Dnes už možná nejsme tak chudí jako za komunistů... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy