Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a88n 86R33i81c83h29t17e47r 5362962873185

Četl jsem zajímavý nápad jedné paní z Hlučínska: Proč nejdouokupovat nějaký prázdný barák v Bruntále, Osoblaze nebo u Tachova? Tamnější lidé by určitě rádi chodili na přednášky, učili se cizím jazykům a revitalizovali staré věci... ale když ona je Praha k takovým způsobům tak pohodlná..."

A hlavně: v Praze jsou blízko média.

+6/0
15.1.2019 11:20

J37i86n71d19ř24i10c97h 53N90o35v53ý 3475964192745

Ono by stačilo, aby o těch na střeše dva dny nikdo nepsal, aby nebyli v hlavních zprávách v rozhlase a televizi, a vsadím se, že by slezli sami. Týden by tam určitě nevydrželi.

+11/0
12.1.2019 5:36

P22e98t95r 70K96o28v78a55ř64í68k 1431143419807

Já to tak nevidím. Ono by totiž exekutorovi stačilo povolat policii pro vyklizení objektu, a požadavek by byl oprávněný a vykonán. Neshledávám žádnou neschopnost státu a nevymahatelnost práva, protože kdyby byl na tom zájem, je rychle a snadno vymoženo.

Já v tom vidím naopak zneužití situace - myslím si, že exekutor záměrně v tomto smyslu nekonal, a jeho snahou bylo navození pocitu, že je mu ve výkonu bráněno, aby pozměnit veřejné mínění. Protože dlouhodobým cílem exekutorů je získat zpět více pravomocí, aby z těchto nepříjemných situací mohli vytěžit mnohem více, než jim nyní zákon umožňuje.

+3/−3
11.1.2019 16:48

R11o39s94t16i98s31l32a38v 30C49a24h91a 6773387457481

Muzete mi vysvetlit, proc ty lidi oznacujete za zlocince? Jakeho zlocinu se dopustili?

0/−40
11.1.2019 11:10

R35o72s18t16i17s50l65a10v 69C39a81h32a 6133747197681

Pro minusare - zlocin je trestny cin se sazbou alespon 5 let. Uz pro takovy trestny cin byli odsouzeni? Nebo i Babisovi ted budeme rikat zlocinec?

+1/−14
11.1.2019 11:25

M27i51c61h39a46l 47Š74t86a46j91n58r80t 4774281882427

Tak tohle jsem nevěděl. A fakt je že v obecném chápání není zločinec každý, kdo je ve vězení.

+3/−1
11.1.2019 11:31

V16l38a95d34i96m34í39r 45H38r35u76b27ý 4987283624209

Máte pravdu. Ovšem český jazyk používá výraz zločinec pro každého, kdo porušuje zákon. Výraz "přečinec" pro ty, kdo jsou podezřelí z přečinu, prostě čeština nezná.

+27/0
11.1.2019 11:33

R80o96s50t25i97s97l10a60v 84C71a24h57a 6683877807791

Takze kdyz jdete na cervenou pres prechod, jste zlocinec? Ujasnete si prosim, jake pojmy a proc se pouzivaji. Dokonce ani cloveka odsouzeneho za nehodu s nasledkem zraneni, ci smrti, bych si nedovolil oznacovat za zlocince.

0/−18
11.1.2019 11:38

J96i74ř92í 16K50u22č44e86r15a 5328141694306

Který zákon definuje pojem "zločinec"? Obávám se, že definici nenajdete. Pokud tedy není zákonem slovo definované, je používáno v běžné řeči v daném kontextu. Tedy i ten co uvádí ostatní v omyl může být morálním zločincem.

+12/0
11.1.2019 11:56

M75i67c82h80a77l 83Š36t12a89j43n15r77t 4204621822757

Zákon definuje zločin to myslím docela stačí.

+5/0
11.1.2019 12:38

J70i57ř57í 54K79u51č16e21r22a 5978461194456

Skutků definuje mnohem víc, ale vy jste požadoval ujasnění pojmů a v tom jste vedle, jen to přiznat, že.

0/0
14.1.2019 10:52

V93l38a79d83i27m87í43r 79H84r60u78b88ý 4627693244959

Jedná se o přestupek, nikoliv o přečin.

+1/−1
11.1.2019 13:21

R86o39s67t26i56s74l59a89v 78C68a55h70a 6823407737901

Ta cervena? je to poruseni zakona? Je! Dle Vasi (ne obecne) definice je pak "zlocinec"- cituji "Ovšem český jazyk používá výraz zločinec pro každého, kdo porušuje zákon."

+1/−2
11.1.2019 13:23

V19l95a14d35i92m92í73r 49H95r85u95b77ý 4647263814909

Pane Kozlere, Vy se domníváte, že nerespektování světelné signalizace je trestným činem, nikoliv jen přestupkem? (Vycházík z faktu Vašeho záporného kliku.) Můžete uvést paragraf trestního zákoníku?

0/0
12.1.2019 16:46

J25a34n 68R78i92c87h27t43e47r 5102252703275

Když jdete na červenou, dopouštíte se přestupku. Jste tedy přestupce.;-)

0/0
15.1.2019 11:16
Foto

M59a48r20t69i68n 91B57r43a31u13n 2224887701409

a není snad?

+1/0
11.1.2019 15:49

R59a95d93e73k 96J77a40r45o23š 4617798120916

Pro pana Cahu:

"Zločinem je každý trestný čin, který je spáchán úmyslně a pokud za něj hrozí trest odnětí svobody s horní hranicí trestní sazby pět a více let."

Zdůrazňuji s "horní hranicí" trestní sazby pět a více let...

Takže:

§ 208

Neoprávněný zásah do práva k domu, bytu nebo k nebytovému prostoru

(3) Odnětím svobody na šest měsíců až pět let nebo peněžitým trestem bude pachatel potrestán,

a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nebo 2 jako člen organizované skupiny, nebo

b) způsobí-li takovým činem škodu velkého rozsahu.

+12/0
11.1.2019 16:23

R62a66d34e77k 31J56a88r57o74š 4367188710676

Neboli, to co spáchala ta parta anarchistů na Klinice se pod pojem "zločin" samozřejmě z právního hlediska vejde. A ne, že ne...

+11/0
11.1.2019 16:33

R47o69s22t22i78s17l62a37v 30C48a73h12a 6463407817461

a uz jz tohorestneho cinu nekdo obvinil, kdyz aspon nejsou odsouzeni?

0/0
11.1.2019 16:56

J85a39n 66R76i39c90h18t52e80r 5652102233645

To už je slabší. Uznejte chybu a mlčte... tedy jestli jste alespoň jednoho schopen.

0/0
15.1.2019 11:17

J33a86n 32R16i59c18h27t32e44r 5542272743705

Touché!;-D

0/0
15.1.2019 11:16

M23i92c31h40a89l 73Š52t70a44j68n41r42t 4754381262407

Tak myslím, že hlavní účel je, že mu to supr zní.;-D

Ale fakticky je počínání klinikářů neoprávněný zásah do práva k domu, bytu nebo nebytovému prostoru, což je trestný čin. Takže důvod by se pro to označení asi našel.

+8/0
11.1.2019 11:28

R55o77s92t96i13s42l26a67v 52C38a22h58a 6113407227911

Takze jsou oni i Babis zlocinci... ok.

+4/−2
11.1.2019 11:33

V15l26a97d85i22m90í90r 57H51r30u63b55ý 4897393304919

No - a tato fakta OK nejsou!!

+2/−1
11.1.2019 11:34

M86i76c66h60a29l 70Š38t95a35j78n12r76t 4254501402317

Tak sice odsouzen nebyl a asi nikdy nebude, ale na základě dějin Agrofertu si myslím, že je to pravděpodobné opravdu hodně;-D a blog by to v souvislosti s ním unesl líp jak u bandy anarchistů na střeše

+1/−2
11.1.2019 12:04

J76i35n26d77ř51i14c49h 63N29o51v76ý 3485854362375

Babiš je tam taky? Nebo to máte v hlavě trochu pomotané?

+2/0
11.1.2019 14:03

V31l46a35d81i44m79í92r 31H76r29u72b17ý 4197233754179

Lze je podezírat z trestných činů

- neoprávněné užívání cizí věci (§ 207 TZ)

- neoprávněný zásah do práva k domu, bytu nebo k nebytovému prostoru (§208 TZ)

- poškození cizí věci (§ 228 TZ)

Možná i dalších.

+7/0
11.1.2019 11:30

R21o97s86t29i73s60l78a86v 47C22a46h19a 6513317517691

a odsouzeni? Ne. Takze ok, pak Babis je zlocinec.

0/−7
11.1.2019 11:34

D96a56n65i51e42l 15M59a38g55n58u95s 4153445934357

To je, to máte pravdu :-)

+2/0
11.1.2019 21:12

V87l22a39d78i61m65í62r 76M52o58r87a69v97e69c 3518980343583

No, bavíme se o slovíčkaření. Ti lidé neoprávněně obývají cizí majetek a dle záběrů v televizi ho očividně poškozují.

+7/0
11.1.2019 12:22

R75o60s53t71i43s11l60a69v 41C70a76h55a 6443927217331

Poskozeni tam nepochybne jsou. Na druhou stranu je otazka, zda jsou vetsi, nez by byly, pokud by byla budova leta prazdna. Tezko rici. U nepouzivanych budov dochazi k pomerne rychle degradaci.

0/−8
11.1.2019 13:04

V34l78a72d69i85m17í29r 13M16o63r72a17v88e86c 3558340473393

No tak pokud má budovav pořádku střechu a okapy tak ta degradace není tak rychlá. Nicméně to s tím absolutně nijak nesouvisí. I kdyby byla 20 let neobydlená. Oni prostě neoprávněně vnikli do cizí budovy, do cizího majetku a neoprávněně ho užívali, v tomto případě i poškozovali. A nakonec, i kdyby nic nepoškodili, vznikla škoda majiteli i tím neoprávněným užitím, i kdyby tam jinak žádného nájemníka neměl. To je jako s poplatky OSA. Ať máte v hospodě otevřeno nebo máte zavírací den, ať v televizi pouštíte co pouštíte, poplatky platíte.

+7/0
11.1.2019 14:07

R82o50s63t53i20s78l19a29v 94C85a30h18a 6653767457721

1) budova trpi i nevytapenim v zime

2) okap ted v poradku neni, otazka je, jak vypadal drive

3) pokud neni budova obyvana, praskne jedina taska a do budovy zacne zatekat, dlouhe mesice to nikdo nezjisti a zkaza zacina. A je-li to v zime a ta voda uvnitr jeste zamrza, tak nastava neco podobneho erozi a ta, jak znamo dokaze znicit i skalu.

0/0
11.1.2019 14:11

V90l78a39d47i51m55í56r 47M17o70r92a70v82e85c 3458380263603

Podívejte , to není můj problém, co a jak a v jakém stavu budova byla a nebo co praskne. Jádrem problému je to, že do budovy někdo neoprávněně vnikl a neoprávněně ji užíval. Je to cizí majetek a kdyby se vlivem povetrnostních vlivů úplně znehodnotil, pořád je to problém majitele a nikoho neopravňuje do něho vnikat a jakkoli ho poškozovat :-)

+5/0
11.1.2019 14:23

R51o56s79t23i10s62l50a89v 30C98a94h49a 6853367437971

tvrdim snad, ze na to maji pravo? 8-o8-o8-o

0/−2
11.1.2019 14:34

D18a26n85i94e83l 36M13a55g82n27u17s 4363435584567

Tak vám doporučuju se podívat na video, jak to tam vypadá. Jestli tohle považujete za něco, co může zabránit "degradaci" toho objektu, tak jste tam asi bydlel s nimi...

+2/0
11.1.2019 21:13

R14o56s23t29i65s59l90a25v 88C56a30h56a 6603967317431

A videl jste nekdy dlouhodobe neuzivanou budovu? Treba Milada zevnku na pocatku 90. let vypadala hur, nez kdyz se tam nastehovali squateri. Bydlel hned vedle.

0/−1
11.1.2019 21:49

J58a72n 74K68o58z43l41e33r 3489109951954

Máte ještě nějaké podobně inteligentní dotazy ?

+1/0
11.1.2019 14:31
Foto

M91a36r16t41i73n 93B47r36a66u70n 2834167911379

Mohu: Stačí vám tento odkaz?

http://www.vyznam-slova.com/zlo%C4%8Din

0/0
11.1.2019 15:29

R38o74s37t75i15s34l48a67v 43C61a74h98a 6233727337731

No ano, spachali zlocin? A uz je nekdo za nej odsoudil?

0/−1
11.1.2019 15:34
Foto

M29a68r63t97i87n 81B25r55a61u22n 2704637721749

Proč? To přece pro toto označení není důležité, protože i kdyby teoreticky měli být souzení pro trestný čin, který je specifikován jako zločin, tak už před odsouzením tam tato specifikace musí zaznít. Takže pane Caho, snažíte se hezky, ale chce to trochu více logického přemýšlení. Navíc toto není krimi blog ale blog společensko - politický, na který se neaplikují pravidla trestního zákoníku

+6/0
11.1.2019 15:49

D65a81n40i29e67l 14M57a42g74n56u37s 4583745414417

To je tady taky klasika. Proč řešit problém samotný, když se můžeme chytit nějakého trapného slovíčka a točit se pořád dokola na nesmyslu, že?

+5/0
11.1.2019 21:10

R60o30s24t61i47s11l29a18v 14C55a23h28a 6743627447701

Ja ani Vy ten problem nevyresime.

0/−2
11.1.2019 21:45

V75l91a76d78i43m78i54r 67H74o40l53y 6217366491222

Přitom by stačilo použít slovo lump, nebo nevystěhovatelný bezdomovec.

+1/−1
11.1.2019 22:24
Foto

M49a83r94t40i96n 18B26r70a55u57n 2764847161499

Nestačilo. Slovo lump je slovem urážlivým - hanlivým. Okupanti kliniky také nebyli bezdomovci. Takže slovo zločinec je zcela na místě, jelikož se jedná o lidi, kteří činí zlo, tedy jsou to zločinci.

+4/0
12.1.2019 0:54

M39i93c97h14a80l 44Š80t94a97j61n15r62t 4484301922887

Pokud chcete odvozovat od slova zlo, jsou to zlouni.;-)

0/0
13.1.2019 10:31

M92i68l90o15s38l32a43v 65J36o53s15í46f28k12o 6572716153382

Zločinec je ten, kdo zle činí. A pro autora článku( a i pro mne) je neoprávněný zábor majetku zlým činem a proto je asi tak nazývá.

+2/0
13.1.2019 9:42

V80l42a49d40i90m67í27r 51M32o88r77a57v87e33c 3808610883853

V ádrubych souhlasil. Ale nepovažuji to za neschopnost státu,, neboť exekutoři jsou soukromé osoby, ne státní zaměstnanci, tedy nezastupují stát. Pouze pro něho vykonávají službu.

+1/0
11.1.2019 10:15

R79o77s26t94i37s70l59a75v 96C61a92h49a 6883107337671

a ty mesice pred nastupem exekutora?

0/0
11.1.2019 12:01

V86l53a58d11i10m73í62r 16M43o64r17a47v30e33c 3838390253773

nevím, jaké byly první koky konané několik měsíců předem. Nyní je platné rozhodnutí soudu a exekutor koná.

+3/0
11.1.2019 12:21

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz