Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvěle napsáno, o to víc vynikne potvrzení dlouho tušené pravdy: Česká republika je čistokrevný Absurdistán. V roce 30. výročí pádu totality vskutku tristní konstatování. ---. Znám to tam dobře, nějaký čas jsem chodil kolem Kliniky s tehdy malou vnučkou na Parukářku a netušil, že přijde čas a dění kolem Kliniky bude důvodem k tomu, abych veřejně napsal: Jsem zhnusen! Díky, Martine. Jsem tak zhnusen, že mě ani nenapadlo se k tomu v článku vyjadřovat. Vy jste to udělal i za mě. Trochu mi to zvedlo náladu.

30 0
možnosti
Foto

Děkuji. Mé pocity nelze ani popsat.

3 0
možnosti
Foto

v zemi kde porušují zákony ti nahoře je trochu pokrytecké předhazovat to samé skupině anarchistů-mimochodem to co zmiňujete v blogu, že jednotlivec za jízdu na černo přijde díky systému dluhů a exekutorů o střechu nad hlavou se možná týká nejednoho z alkoholiků a feťáků kteří zde našli útočiště a kteří se tak ocitnou na ulici před týdnem jsme se dojímali jak jsme ušlechtilí během Tříkrálové sbírky na potřebné-ale Klinika mnohým potřebným také pomáhala takže kdo se raduje z vyklizení tak si tohle všechno neuvědomuje-a to se nezastávám nemakačenků a alkoholiků, ale prostě tu jsou- zemi kde zákony nedodržují ani zákonodárci je tohle vítězství zákonu spíš fraška

1 26
možnosti
Foto

SŽDC, která srdnatě "bojuje" o svůj majetek je organizací, která nemá daleko k organizaci zločinecké. Tato státní firma čelí desítkám žalob zvláště za nečinnost při správě objektů jí svěřených. Ukázkovým příkladem je nádherná, památkově chráněná budova nádraží Vyšehrad, u které se už dvacet let čeká na to, až spadne. Řada manažerů SŽDC je trestně stíhána za tunelování této firmy a zneužívání svých pravomocí. A tato firma, které zbytečně chátrají stovky (možná tisíce) budov, nutně potřebuje objekt Kliniky. K čemu asi? Kdyby SŽDC vložila tolik energie, kolik investovala do boje o Kliniku, do záchrany alespoň toho vyšehradského nádraží, bylo by možná již opravené, a každý cizinec přijíždějící vlakem od západu do Prahy, by se na tu ostudu nemusel dívat.

Zdroj: https://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=695571

0 12
možnosti
PB

...... oplotit ostnáčem, svolat všecky buldozery v republice a srovnat to se zemí !,- a nějaká Klinika mi je u paty !,- ....... nyčko mám na mysli celej PráglVEU!!!

1 0
možnosti
Foto

Pražská radní pro kulturu Hanka Třeštíková se už na FB nechala vyfotit s transparentem "Fandím klinice!" K tomu není co dodat.

45 0
možnosti
RJ

R77a70d53e91k 19J50a95r96o56š

10. 1. 2019 19:41

Nikoliv neschopnost státu, ale jeho strach.

Neboli prezentace síly a vlivu neziskovek, anarcho/neo marxistů a s nimi spřízněných masmédií...

18 0
možnosti
Foto

V tomto případě jde spíš o nezájem.

0 0
možnosti
MV

M88i24l68a70n 56V95i42k

10. 1. 2019 19:02

Hlavně těm "lachtanům" neublížit, bohužel....

6 0
možnosti
LF

L20u70k42a82s 31F34i30k73r

10. 1. 2019 20:34

Co na ne pozvat Seal hunters?

1 0
možnosti
DR

Dnes naprostý souhlas a zasloužená karma. Tohle byla fraška, byť, jak jsem již včera psal, jsem ji i očekával. A pak se mi někdo diví když kritizuji slovo demokracie poněvadž tohle není demokracie tohle je naprostý kocourkov a b....l.

23 0
možnosti
LH

Pamatujete na Czech tek když tam nastoupilo komando a co se dělo? Pamatujete na Kateřinu jaujau a co se dělo.... Divíte se ještě - já ne

23 0
možnosti
RP

R^ Chvíli jsem se na to dívala, byl to trapas v přímém přenosu... obyvatelé kliniky byli vysmátí.. prostě kabaret.

25 0
možnosti
LS

Pozoruhodné bylo, že vysmátí nebyli jen "obyvatelé" kliniky, ale vysmátý byl před médii i samotný exekutor. Chvílemi jsem měl pocit, že vše pojal spíše jako show...

4 0
možnosti
Foto

Karmuji. Je to z zblití. R^

21 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy