Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B41o54h73u78m58í63r 71Š37i33m60e96k 3361320864224

R^

Okamurovci rozhodně nemohou udělat EU s lidskou tváří! Nemohou!

Ale nevolit NENÍ ŘEŠENÍ! Myslím, že když budu volit STAN, tak neprohloupím!

ODS je stále ve vztahu k EU problematická a o ČSSD, komunistech a okamurovcích nemá cenu mluvit. Ale k volbám MUSÍME dobrovolně!

:-)

0/−1
28.4.2019 11:25

V85á23c65l96a51v 42H25a50v77l95ů 2830774309761

No hlavně, že na Západě to dělají skvěle a nemají žádné problémy.

+1/−1
27.4.2019 5:03

J34o40s28e36f 40H70a52v94r42á56n20e91k 9251581524

Víte, ono to je jako s tou poloplnou, či poloprázdnou sklenicí, záleží jen na úhlu pohledu. A taky, nejste tady sám, kdo se chlubí patentem na rozum:-)

+8/−2
26.4.2019 8:40
Foto

M29a17r87t96i51n 80B47r74a36u56n 2174987381339

Pane Havránku, nikdy jsem se patentem na rozum nechlubil. Jen říkám a píšu co si myslím. Já chápu že k tomu mnozí v Česku ještě nedospěli. Ale já ano. A jestli se to někomu nelíbí, má na to samozřejmě právo.

+3/0
26.4.2019 15:36

J10o61s79e92f 17H55a35v66r18á95n55e51k 9421281324

"Nikdy jsem se patentem na rozum nechlubil..." jen jsem na rozdíl od Vás v Česku naprostá jednička:-)

Nemusí se vám to líbit,ale to je tak vše, co s tím lze dělat!

0/−1
26.4.2019 16:16

O49n41d49r98a 90B35a76r75t89o32š 9353532911527

Jste pokrytec pane Braun, naprosto stejnou politiku strachu používá politické vedení státu Izrael, které se tak udržuje u moci, toho se tady zastáváte, ale stejné chování u Okamury Vám vadí Rv

+4/−4
26.4.2019 8:36
Foto

M10a82r63t53i65n 18B56r57a22u31n 2504967921509

Přemýšlel jsem a dospěl k názoru že na tuhle blbost se odpovědět nedá.

+4/−1
26.4.2019 15:36

M78i11r94o39s15l56a13v 16K74u59l38h41a74v83ý 5149132841

Je vidět, že píšete z dálavy za mořem; je to tendenční ve smyslu titulku.

Migrace a islám je průšvih celé Evropy - Česko je načekané. Můžete jak v Evropě, tak i u nás označit někoho, kdo se tomu věnuje??

Nejsem okamurovec, s některými tézemi nesouhlasím, ale alespoň umí problém pojmenovat, což jiným činí zásadní potíže, neřkuli jsou na sluníčkové lodi jako ta pískající sebranka; m.j. policie měla zasáhnout dříve, ohlášená akce nemůže být dle pravidel takto hulvátsky rušena - jejich místo bylo dole na Václaváku a nebo na Míráku, jenže se jich sešlo pět a tak se spojili a šli otravovat pod koně.

SPD už není jen Okamura (jako dříve), jsou tam i jiní, v politice zkušenější.

Pište raději o Izraeli - to umíte.;-) Hezké dny.

+11/−1
26.4.2019 8:18

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

M29a81r73t64i94n 71B87r88a62u24n 2924837371779

Pane Kulhavý, pokud byste měl pravdu s tou SPD, tak by na tom Česko bylo ještě hůře než se obávám nyní. Proto doufám že se mýlíte. SPD, stejně jako ANO, nebo dřívě VV jsou produktem nespokojenosti ale hlavně naivity občanů, kteří jsou ochotní dát hlas každému, kdo jím maže med kolem pusy. Tak to prostě v Česku a asi nejen tam chodí. Už od roku 89. Nejprve naprosté nadšení z OF, poté ODS a nesmíme zapomenout na ODA a tak bych mohl pokračovat. Vždy jsou to strany, které slibují. Hodně slibují. Pobobně jako Okamura. Málokdo si včera asi uvědomil, že on chce nahradit jednu frakci tou druhou. Jeden extrém extrémem druhým.

Vy jste mně nepochopil. To že migrace je evropským průšvihem vím a dokonce jsem to v článku i napsal. Stejně tak vím, jako islamofob kterým jsem, že evropská ale nejen evropská ale žádná vyspělá civilizace není s myšlenkou a prosazováním islámu slučitelná. Důvod je prostý. Islám ve své podstatě nepřipouští jakýkoliv vývoj. To vše vím a nerozporuji to. Jenže SPD a na ní napojené strany nepracují s těmito fakty ale s odporem k lidem. Nikoliv k ideologii. Sice se navenek snaží působit jako proti islámismu ale ve skutečnosti jejích akce podsouvají agresivní odpor vůči lidem.

Jinak jste napsal větu, která mně vždy hodně zlobí. Totiž o mém pobytu v dálavě za mořem. To je sice pravda, ale troufám si tvrdit, že o dění doma v Česku a v Evropě vím mnohem více, než mnozí z těch, kteří z ní nevytáhli paty a hrdě troubí že jako vlastenci do ciziny nejezdí. Dnes už opravdu nezáleží na tom, kde bydlíte.

Přeji vám taky krásné dny. Jinak děkuji za ocenění mého psaní o Izraeli. Zvláště mně potěšilo, že svým plusem to odsouhlasila i dáma.;-D

+2/−1
26.4.2019 15:30

M49i37r82o34s20l31a39v 23K86u94l96h75a87v92ý 5369752801

Vážený pane Braune, nechtěl jsem Vás rozzlobit svou poznámkou o zámoří; ano přiznávám, že jsem tuto znalost zneužil k podpoře mého tvrzení, že nejste plně v obraze.

Na vysvětlenou s otázkou: neumím si představit Okamuru u vesla, ale na druhou stranu je to právě on, kdo je štikou v rybníce a nutí nastolováním strategických otázek k vyjádření politických lhostejníků. Otázku pro Vás - co nebo kdo větším nebezpečím: sama ideologie a nebo její nositelé, na které, dle Vás, Okamura útočí?

+2/−1
26.4.2019 23:50
Foto

M72a17r28t65i76n 21B75r24a15u33n 2504267931879

To zlobení jsem pane Kulhavý myslel obrazně samozřejmě. A k vaší otázce. Větším nebezpečím je podle mne pochopitelně ideologie. Je to jako s rakovinou. Taky nezabijete nemocného pacienta ale budete se snažit jej léčit a u rakoviny plic či jater jej přesvědčit, že nemá kouřit nebo chlastat. A s ideologiemi je to stejné. Proto nejsem a priori nepřítelem ani komunistů, i když jsem radikální antikomunista, ani muslimů i když jsem islamofob. Vím totiž, že nepřátelství nikdy nepřinese cílený výsledek. Pan Okamura a jiní útočí na muslimy jako takové. Já nemohu přijmout kolektivní vinu. Proto v rozporu se lží kterou občas někdo šíří, neútočím na Palestince či Araby či muslimy ale vždy jen na ty, kteří páchají zločin.

+2/0
27.4.2019 2:11

M23i90r32o60s90l46a10v 78K91u62l88h67a85v68ý 5979942981

Tušil jsem Vaši odpověď; zásadně však platí - nebudou-li nositelé, nebude ideologie. Vaše odpověď iniciuje další otázku: jakou ideologií se řídí i ten nejumírněnější muslim? Odpovědí o různých výkladech nebo směrech islámu jsem četl a slyšel stovky a nakonec vždy vyšlo, že islám je jen jeden, neb všichni mají stejné noty. Já vím, že všichni nemají žaludek na zabíjení, ale novými požadavky a tlakem na majoritní společnost vytvářejí prostor, aby se mezi nimi radikálové zrodili.

Dokud nebude na stole deklarace evropských muslimů se zneplatněním veršů (s odkazem na dobové události), které jsou v rozporu s demokratickými pravidly, jsou pomyslně muslimové v jednom pytli.

K tomuto tématu chybí veřejná diskuse - dílčí rozhovory nic neřeší. Vím, že bychom se na řadě otázek shodli a nejen o islámu, třeba i o postavení Izraele v regionu, kde se islámu nelze vyhnout, ale zůstává nedořešen hlavně pohled na konečné řešení.

Myslím, že v další diskusi bych se jen opakoval; již nebudu reagovat, ale rád si přečtu Vaše další řádky; budou-li jaké. Přeji bezpečné aerolinky a dobrou mysl.

0/−1
27.4.2019 12:37
Foto

M94a35r47t21i20n 29B58r83a60u71n 2584957261169

Jste na omylu, správně je nebude li ideologie nebudou nositelé. Stejně jako u mého příkladu s rakovinou. Takže nutný postup je, vysvětlit těm nositelům, že ta ideologie je špatná. A to není tak nemožné. K té umírněnosti - to je jen takový pšouk. Je to totéž jako u křesťanů a jiných náboženství. Jsou lidé kteří o sobě tvrdí že jsou to či ono ale ve skutečnosti je jím náboženství ukradeno. Totéž tedy platí o některých muslimech. Navíc, korán je tak pružná kniha, že, jak jsem mnohokrát psal na blogu, jeho výklad může být v mnoha různých podobách. Takže jsou islámské země, kde klidně mohou vystupovat například skupiny jako Behemoth a nikdo jím nekřiví ani vlásek a vystupují před vyprodanou halou plnou mladých muslimů, a naopak jsou země, kde neradno ani vstoupit. Takže řešením je, dostat na svou stranu ty z muslimů, kteří věci vidí v širším obraze. Bohužel, zatím se děje to, že se všichni hážou do jednoho pytle. to máte totéž jako s uprchlíky. Já si pamatuji před léty, když krize začala, tak zněly hlasy ať s otevřenou náručí přijímáme křesťany. A titéž lidé, kteří tehdy toto požadovali, dnes hovoří o uprchlících z Afriky a striktně je odmítají.

+2/0
27.4.2019 14:45

R72a70d11e18k 62K96a69r75a84s 7444717376359

Alternativou je nevolit, super řešení, takové Braunovské;-D

+2/−1
26.4.2019 7:44
Foto

L12u86b52o88m54í17r 37S50t30e67j50s12k80a12l 1116174858382

Zdravím a přidávám R^! Sice jsem si tu taškařici nechal ujít (časové důvody), ale zjevně jsem o nic nepřišel. Váš report je dostačující. Vidím to stejně - včetně pohledu na Wilderse ...

+3/−1
26.4.2019 6:53
Foto

M30a95r46t82i94n 25B67r88a42u12n 2344597621769

Děkuji. Nepřišel jste o moc ale poučné to bylo. To zase ano.

0/0
26.4.2019 15:31

L47i90b33o80r 72H28l68a50d19i77k 5319508425667

A co jste pane Braune říkal na jejich odpůrce - taky povedené vystoupení pravda? A jak někdo (ne) úmyslně povolil vedle sebe 2 demonstrace taky pěkně že.... A k tomu Ortelovi myslíte že skutečně bylo nutné kvůli němu falsovat výsledky pofiderni hudební ankety?

+8/−1
26.4.2019 6:31
Foto

M60a26r66t73i76n 58B43r17a39u65n 2144577731869

Pane Hladíku, všiml jste si nadpisu tohoto blogu? Z něj jasně vyplývá, že jsem psal o obou skupinách. Navíc jak jsem pochopil, nebyly povoleny dvě demonstrace. Proto taky zasahovala policie. A na poslední otázku jste si odpověděl sám. Slavík je nebo byla pofiderní anketa. Soukromá, nic neříkající. Proto nemá smysl zabývat se jejími výsledky. Ani skutečnými ani zfalšovanými, protože těch kteří se toho hlasování účastnili bylo tak mizivé procento, že výsledky o popularitě nevypovídají vůbec nic.

+2/0
26.4.2019 15:34
Foto

J27a94k48u94b 18B87e35z42n21o77s35k22a 9197603546

Jo jo... Na Václaváku se včera sešla opravdová (j)elita...;-D;-D

+3/0
26.4.2019 5:55

D37a14v73i73d 34H31o80r85á66k 9848847276132

Jó, souhlasím, a jak nahoře U koně, tak podobně i u dolního konce toho plácku.

...jediný snad trochu rozumní v tom prostoru byli jen ti v uniformách, kteří měli trochu práce se správnými zastánci demokracie, proti nimž museli zasahovat.

+1/−1
26.4.2019 7:19

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz