Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Braun, vy jste asi takový rocker jako já vysvěcený kněz. Žádný profesionální muziker se nevyjadřuje tak difamujícím způsobem o hudebním žánru jiných muzikantů jako vy o islandské skupině. Pochybuji, že jste kdy hrál v nějaké rock band a že ovládáte nějaký hudební nástroj. Vaše politické či religiozní přesvědčení propagujte pod jinou rouškou a nezneužívejte Eurovision pro vaši průsvitnou proisraelskou agitaci. Mimochodem, stát Israel vznikl na popud Angličanů, kteří se po 2. WW chtěli pohodlně zbavit židovských přietěhovalců. Oportunismus má pro Angličany nejvyšší prioritu.

1 0
možnosti
Foto

Pane Tykale, možná byste se mohl naučit alespoň základy psané Češtiny, když už chcete někoho kritizovat. Dále nevím o jakém religiozním přesvědčení hovoříte, protože já jsem absolutním odpůrcem náboženství / tedy pro vás nevzdělané, religiozity/. Když používáte cizí slova, vyhledejte si nejprve jak se správně píší. Pomoci by vám mohl Google ale i seznam.cz je vhodným zdrojem. O hudebním žánru skupiny Hatari jsem se vůbec ani slovem nezmínil. Napsal jsem jen, že jsou to tajtrlíci, což svým chováním naprosto prokázali. A závěrem, být rockerem je věcí identifikace se s určitým hudebním žánrem, či stylem života. A i když já sám jsem v rockové ( black metalové) kapele hrál a stále ještě, i když z důvodu časových už méně, hrají, tak to není vůbec podmínku pro to považovat se za rockera.

Mám pro vás smutnou zprávu. Nemáte nejmenší vliv na to co, kdy a jak budu psát. Vím že tato informace vám přinese bezesné noci plné vzteku a marnosti, ovšem takový už je život. Budete se s tím muset smířit. Anebo pokračovat v psaní hloupých komentářů, které mně naopak rozveselují.

0 0
možnosti
Foto

A to já si uzivam

0 0
možnosti

To je pěkné pane Braune, na něco se zeptáte pana Kluvánka a jeho odpověď smažete. Asi se vám nehodila do krámu.

1 0
možnosti
Foto

Jeho odpověď zněla:" pro slepičí kvoč". Možná pro vás měla význam. Já ale infantilní výkřiky za rozumnou diskusi nepovažuji a do krámu se mi nehodí. Rád diskutuji s inteligentními lidmi. Jestli vy to máte naopak je váš problém.

0 0
možnosti

Trapná prvoplánová sionistická propaganda. Nemám nič proti akémusi obhajovaniu alebo propagande v prospech Izraelu, ale toto je trapne prvoplánové. Nemá to úroveň.

2 1
možnosti
Foto

Ale je to logické, když jsem sionista, musím dělat sionistickou propagandu. A druho nebo třetiplánovou neumím

1 1
možnosti
Foto

Jen pro informaci. Smazal jsem komentáře pana Obdržala / nikoliv všechny, jak lživě tvrdí/, protože :

A / Nedrží se tématu blogu, což by mi ani tak moc nevadilo ale :

B/ Ve svých komentářích lže.

A protože tento blog není o situaci v Izraeli ale o festivalu Eurovize, nemám zájem zde polemizovat o věcech, které zde nepatří. Proto jsem jeho komentáře smazal a smažu všechny další, pokud se nebude držet toho, o čem je blog a pokud bude lhát

1 1
možnosti

Vážený pane Braun, děkuji za vysvětlení. Toho si vážím, i když s ním nemohu souhlasit. Když jste mě takto osočil, byl bych rád, kdybyste aspoň toto mě vyjádření nesmazal. Bylo by to férové.

V článku odsuzujete Islandský nesouhlas s izraelskou politikou, dokonce jste tento bod uvedl i v nadpisu. Proto je naprosto k tématu, pokud vám čtenář oponuje tím, že je Islandský protest oprávněn a odůvodní proč. Mé komentáře byly většinou konkrétní odpovědí na jiné příspěvky, které ste nesmazal.

Nelhal jsem ani jednou, to není můj styl. Smazané příspěvky obsahovaly toto: 1, sám Netanjahu před volbami prohlásil, že Izrael není státem pro všechny své občany. 2, Izrael nedávno schválil zákon, který je světem a dokonce i židovskou diasporou považován za rasistický. 3, Izrael dostává mnohem více dotací než pásmo gazy a používá je výhradně na zbrojení.

Napište mi prosím, které z uvedeného je podle vás lež. Rád vám tyto pravdivá tvrzení doložím. Chápu, že na některé skutečnosti můžeme mít jiný pohled, ale vydávat fakta která se mi momentálně nehodí za lež je nedůstojné.

3 3
možnosti

Mě zaujala ta skupinka tělesně postižených. A ty dvě slepé zpěváčky zvlášť.R^

0 0
možnosti
Foto

Jo to byla síla. Mně zaujal ten Francouz co jsem si myslel že je ona. Bohužel včera když jsem tento blog psal nebylo k dispozici jeho video z grand finale. Jen ze zkoušky. Ovšem to finálové nemělo chybu a to poselství mrazilo.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Obdivuji každého, kdo ten strašný KÝČ vydrží poslouchat. Několikrát jsem to zkusil a vydržel maximálně 5 minut.

4 0
možnosti
Foto

Ale nebylo to tak strašné pane Tomku. Mohu jen napsat svůj pohled, že jsem byl překvapen že ze všech interpretů, byli jen 4 kteří byli pro mně těžko snesitelní. Bohužel, mezi nimi byl zástupce Česka, Německo, Island a také Švédsko. Ten Island mně rozčílil dlouho předtím, než na závěr provokovali s tou vlajkou. Víte, pane Tomku, kdysi dávno, v dobách kdy jsme mohli Eurovizi sledovat jen na Německé, nebo Rakouské, výjimečně na Polské televizi, šlo opravdu hlavně o hudební produkci. Dnes se v tom promítá spousta vedlejších faktorů, včetně toho, že to musí být bombastické. Takže kýč, no možná, prosím, ale v tomto případě neurazil. Hovořím o grand finale, protože semifinále jsem nedal ani já.

0 0
možnosti
Foto

Písničky máte hodnotit jako posluchač. Že jste rocker s tím nemá nic společného.

Naopak tomu můžete dát trochu punc vzdělaného hudebnka,

Nebo ta izraelská písnička byla tak příšerná, že raději "chucpe"? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc jsem vás pane Faltýne nepochopil. Já ty písničky nehodnotil, ani bych se k tomu neodvážil. Jen jsem zrekapituloval celou událost a napsal své pocity. Kdybych měl hodnotit, musel bych hodnotit výkon interpreta, hudbu, zpěv, choreografii a o tom Eurovize není.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS