Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Toť prosté, pane Braune!

Prakticky všechny strany se zde znevěrohodnotily, klientelismus od nich odvrátil občany. Objevil se "spasitel" Andrej Babiš. Pokomunisticku úspěšně podporoval závist a nenávist. Původní strany se od klientelismu odstřihly jen částečně. Babišův klientelismus občané nevidí. Pevné jsou brýle mámení!

I já jsem mu zpočátku důvěřoval. Máme svobodnou justici? Moc to na to nevypadalo! Dnes to začíná být markantní i kolem Babiše. Má zájem ovládnout justici, což je zjevné již delší dobu. V současnosti je to zcela akutní!

Dříve jsem věřil Babišovi, protože jsem věřil v presumpci neviny i v politice. Dnešní konflikty Babiše ve střetu zájmů zdůvodňují, proč neměl být volen. Ale zatím je pozdě. On chce klid na práci.

A my mu ho zatím převážně dopřáváme. Jen ten Minář ho ruší! A desetiticíce dalších. Za týden to budou statisíce! Vzdá to? Má za sebou Zemana, Filipa a Okamuru! Na revoluci zatím nemáme... Na tu jsme neměli ani v Listopadu!

:-)

0 0
možnosti
SL

Díky za připomenutí hudby mých 15ti let ;-D;-D;-D;-D;-D.

Podle předehry jsem vůbec nepoznal, z kterého LP to je.

Tak jsem koukl do své nejoblíbenější Vol.4 a Changes to nebyla :-).

Nakonec stačilo přečíst název videa :-P.

0 0
možnosti
Foto

No mně to také překvapilo pane Látale. Považuji to video za skutečně raritní záležitost.

0 0
možnosti
JV

Ono se to z té zaoceánské dáli může jevit trochu jinak, někomu hůře, někomu lépe, ale mně, mojí rodině, mým přátelům a mým známým se v ČR za současné vlády žije docela dobře; ve srovnání s obdobím 1948 až 1989 je tady zatím téměř ráj na zemi. Jsem dost stará, abych to mohla srovnávat a být ráda, že jsem se toho dožila!

Mladší lidé, kteří nemají možnost takového porovnání a většinu života zatím prožívají v této relativně nekonfliktní pohodě, často s urputností mládí postoupili po spirále dějin výše a v nové rovině, s jinými technickými možnostmi, opakují chyby svých předků, aniž by dohlédali možných tragických konců.

0 1
možnosti
Foto

Paní Vavrochová, kolik dní musí člověk strávit za rok v Česku nebo jeho okolí, aby jej přestali čeští vlastenci otravovat slovy o zaoceánské dáli? A to že se vám žije dobře není rozhodně díky současné vládě ale díky vládám předchozím, protože za to co provádí Babiš dostane společnost účet až za pár let.

4 0
možnosti
Foto

Ani nechápu, že jsem čekal něco jiného. Diskuse o všem možném, dokonce i Sudeťáky sem kdosi zatáhl ale k tématu téměř nic.

6 0
možnosti
Foto

Jak to, že k tématu nic?

1 3
možnosti
DR

To je asi stejně hloupá otázka jako kdybych se zeptal proč preferujete zase třeba Vaše oblíbence.

4 3
možnosti
OK

O60t89a 34K18i11n17c

10. 6. 2019 19:39

A něco k tématu místo hloupé poznámky by nebylo?

4 1
možnosti
RK

Je jedinný, který co slíbil taky dělá !!!!!!!!!

2 6
možnosti
OK

O53t58a 73K57i72n58c

11. 6. 2019 0:14

A co konkrétně?

1 0
možnosti
PB

P26e93t53r 45B70r40o41ž

10. 6. 2019 13:29

A já ho jeho voličům přeju. Mne sice jako ekonoma štve, jací jsou to diletanti, ale jeho ničení drobných živnostníků nejvíc dopadne na služby na vesnici, které i tak živořily. Já si pro zboží v pohodě zajedu, ale důchodce bez auta ve vsi, kde jede autobbus 2x denně?

6 0
možnosti
VV

Ve srovnani s jeho predchudci je rozhodne lepsi nez oni.

4 8
možnosti
Foto

Já mu nevěřím vůbec nic, tak se nemusím zdržovat vysvětlováním a rovnou dávám karmu.:-)

8 2
možnosti
JD

J60a12n 73D39r64t64i46n41a

10. 6. 2019 12:18

Ja jsem Babisuv primer srovnat Cesko a Slovensko pochopil tak ze proste v Cesku je neco jinak nez na Slovensku. Podobne se (castecne v opacne gardu) rad vyjadroval treba Meciar a nikdy by me nenapdlo byt urazeny. Mozna jde o ona casto vzyvana "špecifiká". Babise nevolim a volit nebudu, ale nemam dojem ze by byl jiny (horsi) nez ti pred nim - namatkou Gross se svym strycem Vikem, Sobotka se svymi poslaneckymi nahradami..... S Babisem mam jedinou osobni zkusenost - zastal se me (to byl jeste ministr finance) proti bernaku kdyz po me chteli nesmyslne penale za kolonku v DP kterou jsem vyplnil presne podle pokynu mistniho FU. Rad pridam svuj hlas za lepsi Cesko, ale at mi organizatori tech demonstraci daji nejakou perspektivu. Jen odstranenim Babise se problemy Ceska nevyresi.

4 1
možnosti
VK

Gross se strýcem Vikem - to byl proti Babišovi andílek, co odstoupil kvůli megu v igelitce.

Agent Bureš rozkrádá v miliardách, nechápu, jak to může být lidem jedno.

Pobavila mě odpověď na dotaz redaktora, zda Agrofert vrátí neoprávněné dotace, pokud je bude muset ČR vracet EU - jak ten na něj vystartoval. :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy