Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vynechám Pupu Nose, jen by mě zajímalo, v jakém souladu (s platnými zákony) jsou požadavky demonstrantů? Až dosud jsem byl přesvědčen o tom, že jsou volby, z nich vzejdou nějací poslanci, ti pak utvoří vládu (nebo alespoň skupina z nich) a prezident pak na návrh této vlády jmenuje jednotlivé ministry. O tom, že by se o personálním složení kabinetu rozhodovalo na základě demonstrací (byť stovek nebo tisíců lidí) na náměstích, to si tedy nemyslím, no možná někde v Kongu, ale ve střední Evropě?

0 3
možnosti

Právo shromažďovací. A také právo na svobodu slova. Demonstranti samozřejmě nemůžou nařídit odvolání ministra ale pokud budou demonstrace časté a(nebo) početné, vyvolají tlak na to, aby dotyčná osoba odstoupila sama, nebo aby ji oprávněná osoba odvolala. Stačí? Je na tom něco k nepochopení?

5 0
možnosti

To jsme na tom zcela obráceně. Já jsem kdysi jako študent šel na koncert mnohými vychvalovaného Pepy Nose. Jak předzpěvák na tom koncertu vystupoval nějaký šišla, který se zřejmě domníval že svůj nedostatek nápadu a totální neumětelství zamaskuje tím, že se "vtipně" pitvoří. To byla tenkrát běžná praxe, že folkaři neměli celý koncert pro sebe a byl jim pořadateli vnucen kdosi na kom komusi záleželo. Tak jsem si říkal, vydrž, po přestávce bude konečně ten neohrožený slavný písničkář. A po přestávce naswtoupil tentýž šišla a já se dozvěděl, že tohle je tedy Pepa Nos. Od té doby jsem na jeho vystoupení nebyl.

A že se teď snaží nějak zviditelnit? to občas zapomenutí důchodci dělají. Není to o nic nesympatičtější než to, co párkrát předvedl Jarda Hutka. Ten se mi kdysi líbil.

0 0
možnosti
Foto

Navštívil jsem facebook pana Nose a uvedené výroky jsem tam nenašel.

0 1
možnosti
Foto

A proč jste chodil na facebook pana Nose? Někde někdo o facebooku pana Nose něco psal?

3 0
možnosti
Foto

Netušil, jsem, kam až se Pepa Nos, kterého jsem měl také rád, propadl. Pro mne je otázkou, jací jsou voliči SPD. Vyhrožování smrtí, které jste citoval, je samozřejmě trestný čin. Pitomé strašení lidí mikrovlnkami také nesvědčí o zdravém rozumu. Dokonce ani o zdravém rozumu těch, kdo panu Mikrovlnovi umožnili získat post šéfa bezpečnostního výboru. A v neposlední řadě není od věci zamyslet se nad mírou zdravého rozumu voličů.

7 0
možnosti
Foto

Zajímavé, že adorace lidí, kteří mají na svědomí lidské životy není trestným činem.

Do jiné diskuse jsem jako příklad uvedl bratry Mašíny, ukrajinské pučisty, nebo M. Albright.

A jste si jistý, že svržení naší vlády (tedy puč, protože popírá výsledky svobodných demokratických voleb), po kterém volá Mikuláš Minář a jeho přívrženci, nemůže mít v konečném důsledku mrtvé jako na Ukrajině?

1 11
možnosti

Pepa Noc v hulvátství začíná dohánět Hřebejka nebo Novotného.

:-)

1 1
možnosti
Foto

jo, kdysi byl Pepa Nos borec. Teď je to chudák. VámR^

9 0
možnosti

A říkám to na rovinu. Pepa Nos je zralý na trestní stíhání!

6 0
možnosti
Foto

A jinak než tímto způsobem nelze?

1 3
možnosti

Naprosto perfektní a zasloužená karma R^:-)

6 0
možnosti
Foto

Děkuji za doplnění, každá normální strana by se již od těch nechutnych sprostot, které předvádí Nos dávno distancovala... ovšem dnes se najde dost lidí, kteří podobné nechutnosti budou ještě obhajovat,divná doba...

11 0
možnosti
Foto

Já právě napsal aktualizaci, kde se ptám, jestli poslední věta jeho vzkazu je oficiálním stanoviskem SPD. No zajímavé bude, jestli se ozve pan Čumpelík.

4 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy