Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J75a64n65a 41M22a16j83o22v11á

23. 8. 2019 14:13

Opustíš-li mne, nezahynu, to je Viktor Dyk, nikoliv Pluhař.

...A...nejste lepší, protože jste odešel (možná mylně, ale tak to z článku vyznívá...jakože na to člověk "musel mít"). A nejsou lepší ani ti, kdo zůstali. Každý žil jak uměl, chtěl a mohl a jak dokázal ovlivnit svůj život. Na obou stranách tuhle padesát let starou situaci jen hrotíte.

4 2
možnosti
Foto

Inu, i tehdy jste byl I Vy ,,ovlivněn", neznaje ,,vše", tedy asi ani i V.D.;-)

0 0
možnosti
Foto

To jméno jsem pane Jiroudku zaregistroval teprve v této diskusi. Nikdy jsem o panu Dykovi neslyšel.

0 0
možnosti
JN

A vy máte ukončené zákaldní vzdělání? Nekecejte, že máte i maturitu na střední. To by muselo vaše pány rodiče stát hódně peněz.

0 2
možnosti
Foto

No pane Náprstku, já si opravdu nejsem jistý, jestli v době kdy jsem v bolševickém Československu chodil na základní a posléze na střední školu, byl předmětem výuky zrovna Vojtěch Dyk. Možná okrajově protože on nebyl zrovna zářným příkladem pro komunistickou výchovu. Asi se jím hodil jen ten jeden výrok, který zneužil Pluhař pro pošpinění emigrantů. No a vysokou školu, tedy správně universitu jsem studoval už ve svobodném světě, ta tam jsme se o Českých spisovatelích opravdu neučili. Tak mi to prosím odpusťte. Je mi jasné že vy si pamatujete ze školy naprosto ale úplně každého o kom vám učitelé řekli.

1 0
možnosti
JN

Nikoliv Vojtěch, ale Viktor, vy negramoto.

Možná kdybyste namísto kreslení kosočtverců na lavici občas poslouchal výklad, něco by vám v hlavě zůstalo.

Opravdu jste nikdy nic neslyšel o Krysaři?

0 2
možnosti
Foto

Vojtěch nebo Viktor... Neznám ani jednoho. Krysare z Hamelinu znám.. O jiném jsem neslyšel a nevím proc bych taky měl. Mám vám vyjmenovat autory ktere znam ja a vy jste o nich neslysel? Pak vas nazvat negramotou?

1 0
možnosti
KT

To je právě citace V. Dyka a posléze parafráze.

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy