Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Strucne a jasne napsano. Karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Skoda, ze si pan Hruska za podpory pana Muzika udelali z tohoto debatniho mista takovou vystavku jich samych ;-)

3 1
možnosti

I36v18a43n80a 89L59a27n49c73e

14. 10. 2019 16:52

Díky, díky, díky, že jste zmínil moje jméno:-) Born in the U.S.A. R^, i když jsem se tady nenarodila...

2 0
možnosti

Každopádně díky! Taky bych se tam chtěl podívat. Colorado, Route 66 a tak vůbec.... ale kdo ví...R^

1 0
možnosti

Díky za článek a informace. Určitě se budou hodit těm, co pojedou do US poprvé. Při naší návštěvě (zcela bezproblémové), probíhalo vše v intencích toho, jak popisujete v článku.

5 0
možnosti

Díky za informace, jen je mi líto, že už je nemůžu využít.

Když jsme se po maturitním večírku loučili s jedním kamarádem, řekli jsme si, že si v budoucnu dáme rande v New Yorku, dnes téměř banalita, tehdy těžké sci-fi. Kamarád už dlouho není mezi živými a já už bych cestu nepřežila :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Děkuji za odkaz na ten podle Vás "odstrašující příklad cestovatelské reportáže". Ta podle Vás odstrašující reportáž je kupodivu podstatně vydařenější než ta Vaše - šitá poněkud horkou jehlou. Její autor nevnímá popisovanou zemi s ideologickými klapkami na očích a nebojí se kritizovat věci které se mu nelíbí. Má na to právo stejně jako Vy.

2 5
možnosti

P12e69t44r 80B78u90r37i85a37n

14. 10. 2019 7:22

Tak si tu vydařenou reportáž bez ideologických klapek projděme:

-víza do USA jsou strašný proces, ale "My jsme kupodivu prošli schvalovacím procesem bez problémů."

-bezpečnostní kontroly jsou tam ...jako dobytek na jatkách a esesák to řídí, ale "...bezpečnostní kontroly, která byla, nutno přiznat, pouze velmi zběžná a až do Orlanda už jsme žádnou další bezpečnostní kontrolu neprošli."

-pohovor s imigračním úředníkem, hrozný, ale "Ten den šlo ale všechno nějak podezřele snadno...Prostě totální pohoda."

-kreditní karty v USA jsou stres, ale "Chlapík na přepážce společnosti Alamo, ale nehnul ani brvou, když jsem mu podal svojí VISA Infinite Debit, protáhl jí strojem, stáhl mi 520 USD a bylo vyřešeno."

-"Po překvapivě bezproblémovém ubytování v hotelu..."

Takže v USA je všechno špatně, ale on PŘEKVAPIVĚ čistě náhodou na nic takového nenarazil.Skutečně psáno bez ideologických klapek a hlavně se zdravým úsudkem pro své čtenáře.

15 2
možnosti

Tak to je skutečně nádhera, takto zaslané info jsou jako ze zlata. jen škoda, že jsem je neměl k dispo, před dávnou dobou,kdy jsem jel do států poprvé. Hned v místě mého budoucího působení v Philly jsem tvrdě narazil na imigrační.ˇJeli jsme na fotbal Kovbojů s mými Eagles, žena neuměla ani slovo Anglicky a prošla jako po másle, já se slovníkem jako rodilec jsem se chtěl vybavovat a dostal jsem takovou sodu a výslech,že jsem se už loučil,naštěstí se nakonec smilovala. Později jsem už byl velmi ale velmi zaražený. Karma za článekR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy