Pátek 29. května 2020, svátek má Maxmilián, Maxim
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 29. května 2020 Maxmilián, Maxim

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S30t44a67n79i41s10l98a53v 53L79á79t87a89l 8378977861241

Po pročtení dosavadní diskuse bych měl nějaké poznámky ...

Netuším, jestli je 7,5 roku dost nebo málo. Jde o to, aby se soud postaral o to, aby dotyčný podobný čin už nikdy nezopakoval. Je to nemoc a tu je třeba léčit ! (nemyslím tím kulku)

Současně si myslím, že soudce nemá moc velkou představivost a soucítění. Myslím tím, že si nedovede představit, že by se to stalo jemu v době jeho dětství nebo některému z jeho dětí ;-€. (nesnažím se tím stupňovat nenávist) Prostě JEN odsouzení do vězení NENÍ asi správné řešení.

Dále si myslím, že by dotyčný nemocný člověk měl hradit celou následnou lékařskou a psychiatrickou léčbu (včetně dopravy). Státu je to vpodstatě putna, protože stát nemůže být viník ;-(.

Omluva rodičům nebo oběti v podstatě moc neznamená. Upřímnost může být hraná, protože to asi má vliv na délku trestu. Nemohu soudit, u omluvy jsem nebyl.

Je to jen úvaha ... Možná informace o nucené léčbě zůstaly jen v soudním spise :-/.

+1/0
18.10.2019 12:35
Foto

P40a86v56e37l 74J45o87s42e73f 81A78b76e14r55l66e 4847113646676

Myslím že v africe mají zrovna přesně pro tento trestný čin dle mého adekvátní trest (měl jsem možnost vidět video z exekuce), nabodnutí na tenkou tyč do téhož otvoru a postavení tyče do svislé polohy. Rozhodné se s pachatelem necrcají 7,5 roku. Je celkem jisté, že u pachatele dochází okamžitě k nápravě a recidiva je vyloučena....

0/0
17.10.2019 15:14
Foto

M52a38r44t71i20n 44B86r85a28u73n 2854507381799

Pane Buriáne, nedělám to rád, a vůbec to nedělám, s výjimkou jednoho mého personálního trolla často, jenže tentokrát jste silně přešlápl a tak jsem váš komentář smazal. Nemám problém vám odpovědět stejnou mincí, tedy urážkou, tak jak to děláte vůči paní Krusic a mně vy. Jenže tento blog nebyl o dr. Rathovi ale o věci daleko závažnější a to že to nejste schopen pochopit neznamená, že budu vaše výpady tolerovat.

0/0
17.10.2019 5:15

P85e85t78r 55B61u16r13i79a32n 4141356624658

Pokud budete i nadále tvrdit (v případě Ratha), že přijetím oněch úplatků nevznikla nikomu žádná škoda, nemá vaše inteligence pro mne valnou hodnotu a vaše mazání mých faktů mne opravdu netrápí.

0/0
18.10.2019 4:04

T21o15m96á19š 23N33o52v30o38t38n32ý 4870838458117

A co potom desetitisíce obětí největší pánbíčkářské pedofilní sítě na světě, kde se téměř nikdo "dobrovolně" neomluvil ani nepřiznal, všichni zůčastnění tyto kriminální činy kryli a dodnes kryjí navzájem a o nějakém vězení nemůže být řeč. Přesto došlo alespoň v zemích jako USA, Austrálie, Německo atd. k jistým hromadným mimosoudním kompenzacím, potvrzujících jejich vinu. Paradoxně Polsko o této sebránce natočilo i několik vysoce kritických filmů (dokumentů).

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/A190730_202922_domaci_kuce

+1/0
16.10.2019 19:53

J25o32s39e93f 91H57l40i69n25o55m31a77z 3800734813818

Když jste takový pan spravedlivý, tak si počkejte až vyleze ven a můžete ho zlynčovat. Na to ale nemáte, vy jenom umíte psát blbosti.

0/−3
16.10.2019 14:14
Foto

M65a16r63t64i81n 91B20r29a39u33n 2824767721559

A že ty blbosti čtete? To nemáte nic jiného na práci rozumnějšího? Anebo jste masochista?

+2/0
16.10.2019 14:46

J13i41ř77í 74N57o43v30á88k 1612509877759

Pochopte už prosím konečně systém fungování trestních sazeb. Maximálně 12 let znamená, že když dojde k tomu nejhoršímu v rámci dané sazby, tak je uděleno 12 let. Jestliže chcete tvrdší tresty, napište svému poslanci ať horní sazbu zvýší třeba na třicet.

+1/−1
16.10.2019 13:15
Foto

M12a27r64t91i82n 14B81r16a53u16n 2194637281589

Pochopte už prosím konečně, že já psal o něčem úplně jiném

+1/0
16.10.2019 14:46
Foto

M25a74r39i19e 65J30a49n85d32o48v11á 8181283785496

Pane Nováku, mohl byste mi, ve své neskonalé moudrosti a právnickém vzdělání prozradit, k čemu horšímu, než ke znásilnění, může při znásilnění dojít8-o?

Tedy doufám, že anální znásilnění nepovažujete za polehčující okolnost.:-/

Autorovi karma.

+1/−1
16.10.2019 17:21

J87i41ř16í 30N61o12v58á77k 1502569797599

A) bebudu to popisovat, ale to znásilnění mohlo být podstatně horší

B) mohl být již předem trestný

C) holčičce se naštěstí nic nestalo.

0/−2
16.10.2019 17:29
Foto

M17a62r29i37e 94J67a13n36d20o35v42á 8901723105716

Už to, že dáte nejdříve mínus, a pak odpovidáte, o vás dost vypovídá. Nicméně bych prosila o upřesnění.

Bod B) nechápu, tak se zeptám na ty dva zbylé.

Ad. A Jaké je horší znásilnění, než anální?

Ad. C Když holčička přežila, tak se jí nic nestalo? Psychická újma a doživotní trauma neexistují?

A ještě jedna otázka. Jste deviant?

0/−1
16.10.2019 17:38

J17i98ř71í 42N28o59v67á52k 1972899837779

A) Já skutečně odmítám vysvětlovat co se může stát při znásilnění, ale jsou horší případy, zkuste použít google.

B) Píši na mobilu, mělo tam být "trestaný"

C) Tak to myšleno není, jen konstatuji, že se jí mohlo i něco fyzicky stát.

A ještě jedna otázka. Jste mentálně postižená? Můj příspěvek je o tom, že paní brečí hezky,ale na špatném hrobě, protože soudce za průměrné znásilnění u nikdy netrestaného dá trest zhruba v polovině trestní sazby, jestliže chcete, aby to bylo patnáct, tak napište svému zákonodárci, ať za to dá maximální 30 let.

0/0
16.10.2019 17:45
Foto

M70a82r68t19i57n 62B71r71a44u74n 2674517111649

Pane Nováku, předně nejsem paní. A za další, zdá se že mentálně postižený jste vy, když dokážete napsat takovou prasárnu že se dívce nic fyzicky nestalo. Stalo a hodně. Navíc se nejednalo o průměrné znásilnění. Znásilněná byla desetiletá dívka. Anální styk je bolestivý i pro dospělou ženu. Asi vám nedochází, co při tom prožívalo tak malé dítě.

+1/−1
17.10.2019 1:33

J58i22ř91í 72N12o92v50á76k 1252859767569

Odpovídám na komentář paní Janové. Když máte dva falešné účty, tak si alespoň pamatujte z jakého to píšete, ju? A jinak 5-12let je právě za znásilnění nezletilé, za běžné je až 5 let.

0/0
17.10.2019 11:00
Foto

M18a51r18t90i86n 18B45r98a60u38n 2294507631309

Tak tady se musim omluvit. Ja videl napsáno že pan prostě jsem se přehlédl. Nicméně stále plati ze jste vůbec nepochopil o čem muj blog je.

0/0
17.10.2019 14:35

J78a19n 66P26a16v85e55l 8843662288596

Představte si, že máte dva devianty, kteří análně znásilní dítě.

Jeden byl do dneška nevinný, je ochoten spolupracovat na léčbě, omluvil se, ...

Druhý to spáchal už potřetí, léčit se nehodlá ani omylem a rodině se vysmál do obličeje.

Dala byste obou stejných 12 let? (více nemůžete, protože právo)

+1/0
16.10.2019 18:20
Foto

M98a91r73t70i14n 56B73r50a63u30n 2354607651869

Ano, dal bych jím naprosto stejný, tedy nejvyšší možný trest, vzhledem k tomu, že se jedná o dítě. Pokud je ve hře prokazatelná nemoc, pak hospitalizace a léčba na uzavřeném oddělení a to tak dlouho, dokud nebude nezpochybnitelně jasné, že dotyčný je vyléčen. Nějaká lítost a spolupráce je u deviantů jen hra.

0/−1
17.10.2019 1:35

J25a55n 92P71a90v26e34l 8603982598416

Potom chyba není na mém přijímači. Nechápete a nechcete pochopit právní systém. Ne ten český, ale co funguje snad ve všech státech krom Severní Koreii

+1/0
17.10.2019 13:13

J94a24n 97P51a78v73e45l 8513592538846

Právě proto soudí soudce a ne dav. Tresty jsou dané zákoníkem, odsouhlasené a jsem si na 99 % jistý, že podobné jsou i v jiných státech světa.

Co se výše trestu týče, je správné 7 let? 10 let? 20 let? Ve skutečnosti, něco jsem si stanovili a dodržujeme to. Ale reálně nedokážeme určit správný trest. Je to subjektivní. Proto dáváme tresty objektivně, podle norem.

Co se polehčujících okolností týče, ten člověk je nemocný. Proto polehčující okolnost. Můžeme se bavit o tom, že takto nemocný člověk by měl být izolovaný, pokud není léčený. Klidně odsouhlasím doživotí, pokud nebude souhlasit s kastrací a doživotním braní léků. Ale nemá cenu se bavit o tom, jestli 7,5 je málo a 7,6 už je dostatečných. To neposoudí nikdo.

+2/−3
16.10.2019 10:28

D26a65v49i11d 14V60l63k 6606315458257

Skvěle napsánoR^

+1/0
16.10.2019 9:20

B61e85a59t94a 28K78r13u14s16i30c 2814540789940

Ráda bych upozornila na to, že tím, kdo do diskuze vnesl jako příklad MUDr. D. Ratha - v souvislosti se zamyšlením se nad výší trestu za znásilnění dítěte - jsem byla já, nikoliv pan Braun. Adresujte, milí diskutující, tudíž případná invektiva a scestné úvahy pouze na mou hlavu, nikoliv na hlavu pana Brauna. Děkuji.

+1/0
16.10.2019 3:26

P90e32t35r 20B61u24r17i50a19n 4501216474408

Souhlasím, karma.

+2/0
15.10.2019 23:32
Foto

O18l94č59a 58V36o43d60o47v29á 3432573826655

Vaše články jsou jako očistná koupelR^. V případech, kdy se někdo dopustí trestného činu na dětech, ženách a jde do vězení, má téměř jisté, že si ho spoluvězni podají... Vím, že to není útěcha či omluva za nízké tresty... R^

+2/0
15.10.2019 21:23

A98n57d65r46e61a 45Č94i83e77r19n80a 4363712341390

Omluva za nízký trest to není, ale velmi se mi vaše úvaha líbí...

Nemocnej nenemocnej, věděl, co dělá.

0/0
16.10.2019 16:20

M59a49r43i14e 71Š61í93p64k18o44v24á 5702102244417

Kdyby se to stalo v rodině toho, kdo o výši trestu rozhoduje, určitě by byl trest jiný.

A vůbec si ti soudní chytrolíni neuvědomují, jaká je to neúcta k oběti...takhle nízký trest. Tím hůř, že jde o dítě.

+6/0
15.10.2019 18:59

M94a90r59t24i94n 73K91a35v83k21a 4896731702422

Stačil by trest smrti. Naštěstí jak se ukázalo, ta je. Jen si to vyřeší vězni.

+2/−1
15.10.2019 18:48
Foto

J23a62k52u65b 50B65e92z70n33o53s15k59a 9247613746

Zločin spáchaný na dětech by měl být potrestaný tvrdě. Velice tvrdě. 7,5 roku je opravdu málo.

+9/0
15.10.2019 18:45
Foto

M10a50r39i74e 43J93a19n35d57o91v44á 8671893295196

Na dětech a seniorech :-)

0/0
16.10.2019 17:23

B96e69a68t79a 95K54r49u10s66i10c 2784510359180

Asi chápete, co si lze pak myslet o odsouzení na 7 let.... v jiných případech!!Díky za článek.

+3/0
15.10.2019 18:01

B57e11a12t68a 81K78r61u74s22i95c 2424720339770

PS. A kolik že to dostal pan Rath( kromě té sedmičky)- ještě k úhradě? Tuším, že to bylo 10 melounů - jestli se nepletu....;-)

+2/−1
15.10.2019 18:09
Foto

N31a56ď55a 66D23u40b19c46o69v94á 7525760404815

Jak můžete do takové tragédie montovat Ratha, to mi hlava nebere...

+5/0
15.10.2019 18:21

B58e77a88t53a 19K68r56u23s91i42c 2804700179930

;-D;-D tak jsem čekala, kdo s tím přijde:-))). A věřte, paní Dubcová, že i vy jste mi přišla také na mysl. To, že ej to tragédie, to ví každý blbec - a o něm se snad nemusíme bavit!!! Já ale upříměn přiznávám, že mě zarazila výše trestu, kterou ten člověk dostal! A to by mělo zarážet každého a vést k hlubokému zamyšlení. vy byste měla méně moralizovat - viz třeba dnes také pod blogem Edny Nové...

0/0
15.10.2019 18:28

B11e86a11t44a 78K37r13u34s37i54c 2734140619110

opr: a o tom se snad nemusíme bavit...

0/0
15.10.2019 18:29
Foto

N44a88ď37a 71D41u91b79c69o28v12á 7895730984425

Paní Krusic, taky jsem čekala kdo přijde s tím moralizováním, no vy jste mě tedy nenapadla. Možná pro vás je zajímavé, nebo objevné přetřásat takové téma, já v tom prostě nic takového nevidím. Je to řachanda co, velká a malý...

A tady k tomu. Ano polemizuje se o výši trestu, ale snad by se mohl tento zločin poměřovat s podobným, protože jste tady s Rathem úplně v mimoni...

+2/0
15.10.2019 19:14

B12e45a97t66a 27K27r14u87s33i44c 2824380949560

Víte, to že tady budu říkat, že by mu ho měli useknout - to jsou hlody k ničemu! Takhle si to říkávala moje babička. A tady je podstatné, aby se společnost bavila o výši toho trestu, o jednotlivých posuzovaných případech...a zabývali se i různými kauzami, na kterých se mnoho ukazuje - v rámci soudních řízení a fungování justice.

0/0
15.10.2019 19:34
Foto

N43a19ď26a 16D44u28b67c27o38v29á 7685720154725

Paní Krusic, já jsem babička, společnost nechť diskutuje, bouří se, hlásá svoje myšlenky, proti tomu nic.

Zde se bavíme o formě takových projevů.

Nebudu pokračovat, pro mě je to příliš vážné, než abych zde s vámi vedla polemiky.

+1/0
15.10.2019 19:41

B24e69a51t97a 67K83r31u46s79i74c 2704590659460

Ale samozřejmě, že to je vážné. Ale já se opravdu domnívám, že volání po smrti, po odplatě vězňů, o řezání genitálií - je k ničemu. Tady na blogu se často mluví o tom, že moje emoce a kdesi, cosi....A co je tohle??? Volání po smrti, popravě...apod. To nejsou jenom emoce! To jsou navíc pudy!! A při tom je na místě úplně jiný typ zamyšlení.

+1/0
15.10.2019 19:56
Foto

N31a20ď54a 36D13u56b34c45o72v94á 7275640324855

Co já bych si bez vás počala, kdo by mě poučil? :-)

+1/0
15.10.2019 20:00
Foto

M39a62r47t58i10n 75B68r63a70u77n 2654797861909

No v první chvíli jsem to sice taky nepochopil ale pak mi to došlo, paní Dubcová. Jde o to, že Rath dostal 7 let + 10 milionů pokuty za něco, co možná bylo nemravné, nesprávné ale ve své podstatě to nikomu neublížilo. Kdežto v tomto případě dostal pachatel 7.5 roku + 300 tisíc za zničené dětství a možná i celý život nevinné dívky. Ten nepoměr je opravdu zarážející a co více je zarážející jsou ty polehčující okolnosti. Jistěže Rath není jediný a podobných veletočů je v České justici požehnaně. Jakkoliv na kauzu Davida Ratha můžeme mít rozličné názory, tak v tomto případě má paní Beata naprostou pravdu protože porovnáním rozsudků zjistíme, že zničený dětský život má cenu pouhých 300 tisíc, zatímco za 7 mega v krabici od vína dostanete 10 milionů pokuty.

+8/0
15.10.2019 20:32
Foto

N21a57ď31a 22D80u87b51c66o69v13á 7365820614685

Pane Braune, děkuji za vaše vysvětlení, jen mám jiný názor.

Zločin korupce taky ubližuje a dokonce se počítá do závažných zločinů. Nemám velký přehled o případu pana Ratha, jen ten mediální, ale ten člověk byl odsouzen, proběhlo i odvolání a vykonává trest.

Já prostě toto srovnání nepovažuji za adekvátní.

Je to můj názor a omlouvám se, na něm si trvám, viz mé vysvětlení.

+2/−1
15.10.2019 20:51
Foto

N43a48ď51a 42D48u58b51c62o19v47á 7735350824835

Ačkoliv to tak nevypadá, pochopila jsem, pane Braune co jste mi napsal a k tomu, abych pochopila, že tento násilník dostal nízký trest nepotřebují srovnání s případem pana Ratha.

Přeju dobrou noc.

+1/0
15.10.2019 20:55
Foto

M61a54r59t44i92n 63B67r16a24u39n 2734217371179

Paní Dubcová, ono vůbec nejde o Ratha ale o princip. Možná, a zdůrazňuji slovo možná, vám nejde spolknout právě ten Rath. Asi jako velká část společnosti v něm vidíte démona, který je zkorumpovaný. Jenže ono je vše trochu jinak. Ta korupce je předně hodně přeceňována a už jen fakt že se řadí k nejtěžším zločinům je úsměvné. Proč? Právě kvůli případům o kterém píši. Za korupci snadno dostanete desítku. A za znásilnění dítěte anebo za zabití důchodce je trest stejný. Stačí že se omluvíte, litujete a spolupracujete s policií. Nechci z tohoto smutného blogu dělat prostor o Rathovi. Ale konkrétně jeho případ patří k těm, které svou škodou ani procentem nedosahují tragičnosti znásilnění, únosu, vyhrožovaní pistolí, a hlubokého ponížení, jakého se oné dívence dostalo. Protože paní Beata případ dr. Ratha sleduje dlouhodobě, je jen logické, že jí přišlo ono srovnání na místě a já s ní v tomto směru souhlasím. A mohl bych uvést další případy, jako například ten, týkající se jednoho našeho kolegy, který byl odsouzen na 11 let a v zoufalství raději spáchal sebevraždu, protože prostě ten nesmyslný rozsudek neunesl. Česká justice je v rozkladu.

+4/0
15.10.2019 21:06
Foto

N50a65ď69a 57D19u98b59c44o93v13á 7215530524695

Na tohle vám nemůžu nic říct.

Myslím si, že jsem neměla do této diskuse vůbec vstupovat.

Svůj názor jsem řekla, napsat, že justice je v rozkladu, tak to já nejsem ten pravý partner do diskuse.

Přeju dobrou noc.

0/0
15.10.2019 21:19
Foto

N24a81ď62a 39D34u41b28c95o77v53á 7975100244825

P.S. jestli se vám zdá zločin korupce jako úsměvný, pak mně ne.

Ale rozhodně ho nebudu srovnávat se zločinem na dítěti.

+1/0
15.10.2019 21:46

B13e57a78t80a 51K37r32u45s35i45c 2274420279900

Já mám dojem, paní Dubcová, že vy vůbec netušíte, která bije a jen tu kopete za svůj hloupý postoj, kterého se snad - z osobní důležitosti odmítáte vzdát. Promiňte mi tu neomalenost, ale je to tak. Pan Braun to napsal přesně: jde o princip a vůbec tady nejde o nějaké sympatie, či antipatie k Rathovi - ale jenom a pouze o ten princip:

0/0
15.10.2019 21:57
Foto

N95a50ď45a 42D29u72b13c13o85v31á 7515220354865

Paní Krusic, nevím co vás opravňuje nazývat můj postoj jako hloupý, to bych si třeba já, nedovolila vůči vám napsat.

V ostatním, co jste mi poslala na moji adresu nebudu, jak jsem napsala diskutovat.

Jste prostě nejlepší, všechno víte nejlépe.

Tak jo :-)

0/0
15.10.2019 22:20

P36e45t25r 89B13u81r89i94a13n 4951696484218

Pan Braun to napsal populisticky, neobjektivně a hloupě. Paní Dubcová má samozřejmě pravdu.

A) nedá se poměřovat tak zcela rozdílné aspekty kriminální činnosti, jako je zločin na dítěti a mafiánské rozkrádání. Vy jste napsala botu. To bychom mohli příště porovnávat třeba 3 roky za napadení a 10 let za vlastizradu, kde se přeci taky nikomu nic viditelně nestalo.

B) rozsah Rathovy gauneřiny je nespočitatelný. Okradl a zlikvidoval poctivé firmy, důvěru v krajské úřady, důvěru ve výběrová řízení a posvětil mafii. Ten rozsah škod je tak na 20 let natvrdo. A pro ty, kteří to schvalují, pak minimálně ztráta společenských práv. (fuj, nikdy bych nevěřil, že toto použiju).

0/0
15.10.2019 23:46
Foto

M44a11r21t11i11n 95B91r59a59u21n 2804187271429

Pane Buriáne, máte v tom chaos. Jednak mi nejprve dáváte karmu a pak píšete o neobjektivitě a populismu. Co se týče Ratha, on nikoho neokradl. Pokud vím, nebyl odsouzen za krádež ale za korupci, což je diametrálně odlišný trestný čin. Byl odsouzen jen v jedné kauze, další probíhají, je nutné v nich tedy vycházet z presumpce neviny. Nevím jak jste došel k poznatku že rozsah škod je na 20 let natvrdo. Tak buďto máte v Česku zákony, které sčítání trestů neumožňují, anebo je tam zmatek jako za dob vlády dělnické třídy. Další otázkou je, že pokud je mi známo, pak je v České republice trestné nejen úplatek přijímat ale také jej nabízet. Je tedy trochu nejasné, z jakého titulu používáte termín poctivé firmy v souvislosti s těmi, které platily. Máte zjevně trochu zvláštní představu o poctivosti.

+1/0
16.10.2019 0:28

P67e24t59r 17B48u33r46i24a83n 4321916544908

Vidím, že jste dnes trochu rozevlátý, co se týče logiky a chápání vyřčeného, tedy: karmu máte za blog, nikoliv už za názory v diskuzi pod ním. Korupce znamená udělat něco protiprávního za peníze. Tedy největším zlem korupce není to, že někdo vzal peníze zadáčo, ale to, co za to následně udělal. A to co následně udělal je krádež na úkor nás všech, protože kdyby to nebyla krádež, nedostal by za to asi peníze, že? Stíháte to? Třeba že poškodil jiné firmy, které by jinak měly legitimní nárok na zakázku, ale byly o to okradeny, protože NEDALY onen úplatek. Tedy ne DALY, jak se domníváte vy, protože to by tu zakázku dostaly. A následně ji ty jiné firmy předražily na úkor nás všech, protože jinak by se jim ten úplatek nevyplatil. Tedy tady je ta krádež peněz v milionech. Logika se tomu říká, nic zvláštního v tom nehledejte.

Dvacet let pro Ratha nevychází z žádného zákoníku, jen z mého přání a je to za takovou zlodějinu a křivárnu adekvátní.

0/0
16.10.2019 1:38

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz