Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Asi chápete, co si lze pak myslet o odsouzení na 7 let.... v jiných případech!!Díky za článek.

3 0
možnosti
BK

PS. A kolik že to dostal pan Rath( kromě té sedmičky)- ještě k úhradě? Tuším, že to bylo 10 melounů - jestli se nepletu....;-)

2 1
možnosti
ND

Jak můžete do takové tragédie montovat Ratha, to mi hlava nebere...

5 0
možnosti
BK

;-D;-D tak jsem čekala, kdo s tím přijde:-))). A věřte, paní Dubcová, že i vy jste mi přišla také na mysl. To, že ej to tragédie, to ví každý blbec - a o něm se snad nemusíme bavit!!! Já ale upříměn přiznávám, že mě zarazila výše trestu, kterou ten člověk dostal! A to by mělo zarážet každého a vést k hlubokému zamyšlení. vy byste měla méně moralizovat - viz třeba dnes také pod blogem Edny Nové...

0 0
možnosti
BK

opr: a o tom se snad nemusíme bavit...

0 0
možnosti
ND

Paní Krusic, taky jsem čekala kdo přijde s tím moralizováním, no vy jste mě tedy nenapadla. Možná pro vás je zajímavé, nebo objevné přetřásat takové téma, já v tom prostě nic takového nevidím. Je to řachanda co, velká a malý...

A tady k tomu. Ano polemizuje se o výši trestu, ale snad by se mohl tento zločin poměřovat s podobným, protože jste tady s Rathem úplně v mimoni...

2 0
možnosti
BK

Víte, to že tady budu říkat, že by mu ho měli useknout - to jsou hlody k ničemu! Takhle si to říkávala moje babička. A tady je podstatné, aby se společnost bavila o výši toho trestu, o jednotlivých posuzovaných případech...a zabývali se i různými kauzami, na kterých se mnoho ukazuje - v rámci soudních řízení a fungování justice.

0 0
možnosti
ND

Paní Krusic, já jsem babička, společnost nechť diskutuje, bouří se, hlásá svoje myšlenky, proti tomu nic.

Zde se bavíme o formě takových projevů.

Nebudu pokračovat, pro mě je to příliš vážné, než abych zde s vámi vedla polemiky.

1 0
možnosti
BK

Ale samozřejmě, že to je vážné. Ale já se opravdu domnívám, že volání po smrti, po odplatě vězňů, o řezání genitálií - je k ničemu. Tady na blogu se často mluví o tom, že moje emoce a kdesi, cosi....A co je tohle??? Volání po smrti, popravě...apod. To nejsou jenom emoce! To jsou navíc pudy!! A při tom je na místě úplně jiný typ zamyšlení.

1 0
možnosti
ND

Co já bych si bez vás počala, kdo by mě poučil? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy