Pátek 29. května 2020, svátek má Maxmilián, Maxim
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 29. května 2020 Maxmilián, Maxim

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e62t17r 49N64e76d94o78m74a 4379937438200

u některých "weiße raben" ...rasismus naruby ;-D

0/0
5.11.2019 20:48

F89r30a52n33t97i38š80e74k 38O53s51t72r11ý 4855971527643

Na Facebooku se nemusíš provinit vůbec ničím. https://www.youtube.com/watch?v=9Z-aCenZdSc

0/0
5.11.2019 12:19

J46a97n 75R14i33c16h37t46e65r 5272592533165

Už od začátku jsem čekal, jak na to naroubujete antisemitismus a hle! Nemýlil jsem se;-D

+1/0
5.11.2019 12:11

P41e58t13r 72N35e26d56o80m66a 4979977158190

"To je v dnešní době velké stigma a na FB to může vyvolávat u " ....vy sam se projevujete jako rasista a nacionalista. Nejdrive se zamyslete nad rasismem jisteho naroda vuci Palstincum

0/−5
5.11.2019 9:21

J80i42ř20í 20H34o31l77ý 8876389502777

Rasista jste tu jen vy - podporou palestinských a protižidovských teroristů je to na vás vidět.

+2/0
5.11.2019 12:35

P73e90t54r 48N10e91d11o44m18a 4209927978660

vy jste rasista. Neco si prectete o historii palestinskeho konfliktu, kdy nic nevite

0/−1
5.11.2019 14:47
Foto

M68a37r94t79i39n 29B51r94a46u34n 2184327371849

Pane Nedomo a co víte o palestinském konfliktu vy, kromě toho co šíří teroristická a bolševická propaganda? Víte například, že Palestinci jako národ neexistují? Víte že všichni obyvatelé v onom regionu, jsou de fakto Palestinci, protože toto označení platí pro region a nikoliv pro národ? Co víte vy? Nic. A v tom je ta potíž.

+1/0
5.11.2019 21:39

P84e48t42r 80N19e79d24o43m84a 4479817888220

zkuste vzit jakekoliv huste osidlene misto na zemi a nastehovat tam mnoho milionu lidi s jinym nabozenstvim, kulturou a mentalitou, pac to maji dle jejich viry od Boha slibene. Vysledek bude vzdy stejny. A ano, konstatovani, ze Palestinci neexistuji je ted v mode.

0/−1
6.11.2019 11:09
Foto

M59a97r23t17i46n 34B10r27a36u64n 2194607421699

To není pane Nedomo v modě ale je to fakt. Před časem se dobrovolníci uvolili, anonymně samozřejmě, že si nechají udělat testy DNA. Byli to dobrovolníci, kteří se hlásili k tomu že jsou Palestinci. Výsledek je šokoval. Zjistilo se, že jejích DNA obsahuje Židovské markanty. Ovšem stejně tak i markanty jiných skupin. Faktem také je, že Palestinci jsou současně i Jordánci, Sýřané, Libanonci....

A když tak přemýšlím o vašem komentáři, pak mám obavu o budoucnost Řecka

+1/0
6.11.2019 13:59

P48e53t49r 59N11e74d82o78m16a 4339357548640

"namísto šíření krásna a pozitivní energie, v lidech vyvolává temné stránky jejích povah." .....neuveritelna demagogie a manipulace s fakty

0/0
5.11.2019 9:18

P58e57t79r 46N53e81d68o15m34a 4739207198290

"Kde najít stránku, propagující bolševismus, Stalina, teroristy jako Che Guevara je snazší nežli najít skutečného přítele"....pokud by fb blokoval "teroristy" jako Che Guevara apod. tak to bude pro lidi o oto pritazlivejsi, protoze zakazane. A take by takova cenzura pripominala cenzuru komunistickou

0/0
5.11.2019 9:13

P47e60t48r 25N54e54d69o63m10a 4249977388490

"nacistické a antisemitské komentáře. Kde oslava Hitlera a pohlavárů třetí říše je věcí zcela běžnou" .....ja taky chodim na fb a rozhodne tohle nejsou bezne veci.

+1/0
5.11.2019 9:09

K62l57á32r39a 38T39r10n74k72o70v79á 3604139624339

Alespoň paní Boehmová poznala, jak je nepříjemné někomu cosi blokovat a mazat.

+1/−1
4.11.2019 23:05
Foto

M93a70r79t53i76n 11B72r69a86u84n 2744167491399

To byl dost ubohý komentář. V době kdy paní Boehmová byla zdejší administrátorkou, tak se naopak snažila vždy vyjít v ústrety každému blogerovi. Srovnáváte nesrovnatelné, navíc mazání a rušení blogů není nikdy záležitost jednoho administrátora ale celého jejích kolektivu.

0/0
5.11.2019 0:29

K14l86á25r45a 38T82r40n65k70o26v86á 3794899174599

Nemáte pravdu, několikrát jsem si s ní dopisovala, když mi smazali Werichovy citáty nebo název knihy či filmu s poukazem, že taková jsou pravidla.

Tak holt se asi budete muset smířit s tím, že Facebook má také svá pravidla, která kdosi nastavil.

Osobně jsem proti mazání i blokaci vůbec, ale jak jsem zjistila, jsem v nepatrné menšině.

0/−1
5.11.2019 11:40

K73l51á82r73a 19T60r47n90k13o66v69á 3194799304659

Ještě dodatek: Schovávat něčí počiny za kolektiv je skutečně trapné, takové socialistické.

0/−1
5.11.2019 11:42
Foto

M68a52r25t98i66n 30B50r56a25u46n 2874657861489

Koukám paní Trnková, že to máte trošku popletené. Nejedná se o schovávání se za kolektiv ale o demokratické rozhodování, kde jedinec nemůže si dělat co se mu zachce a rozhoduje vždy tým lidí.

Naopak, trapné je, schovávat snahu o urážku odkazem, že se jednalo o citaci nějaké osobnosti nebo název filmu. I já jsem to párkrát udělal a byl jsem ochoten a schopen přijmout následky v podobě smáznutí. Mnohokrát jsem otevřeně hlásal svůj názor, že ten kodex je formulován poněkud staromilsky a ne v souladu s dnešní dobou. Na druhou stranu ale, chceme li zde působit, tak jej musíme akceptovat a to každý z nás udělal tím, že jej odsouhlasil svým podpisem. Anebo vy svůj podpis jen tak střílíte od boku všude bez rozmyslu? To by svědčilo o tom, že si ho moc nevážíte. To co se ale stalo paní Boehmové na FB ( a můj blog nebyl rozhodně jen o ní), to je něco jiného a asi třikrát jsem to zde v diskusi vysvětlil. Kdyby jí totiž tu pozvánku na výstavu smazali, asi bychom mohli těžko protestovat. Ovšem zablokovat něčí profil na 5 dní, jen za to že pozval na nějakou fotografickou výstavu, to svědčí o něčem zákeřném. Vás taky za ty Werichovy citace nezablokovali. Nebo snad ano?

0/0
5.11.2019 13:44

K87l16á83r84a 89T95r76n25k41o97v55á 3394779644969

Neschovávám se za citace, ale připadá mi trapné klasiky mazat. Zablokovat někomu diskuse na několik hodin, posléze dní kvůli známým citátům je stejné, jako zablokovat profil kvůli pozvánce na výstavu.

Tenkrát mě nezablokovali, ale dnes již jsou pravidla změněna, za totéž vás postupně blokují, až na několik dní.

S obojím nesouhlasím. Nesouhlasím ani s mazáním jiných příspěvků, tedy vlastních, ale to je tak všechno, co s tím mohu dělat. Jak píšete, nelze se proti tomu bránit a jsou taková pravidla.

Je potřeba měřit stejným metrem všem. To, že si některého jedince vážíte více, nezakládá ovšem na výjimku z pravidel nebo snad ano? Že by si podle vás zase někteří byli rovnější?

0/0
5.11.2019 15:15
Foto

M47a79r72t95i61n 45B65r23a31u64n 2434737841629

Vy asi nečtete co jsem napsal v komentářích a dokonce ani v článku. Takže ještě jednou speciálně pro vás: Případ paní Boehmové mně pobouřil kvůli faktu, že obecně platí, že zveřejníte li na FB "závadnou" fotografii, je vám tato eventuálně smazána a vám udělají bububu. V případě paní Boehmové ovšem došlo k něčemu, co je jen těžko pochopitelné. Na 5 dní ji zablokovali přístup na její účet. A znovu opakuji, nešlo o pornografii, šlo o umělecké fotografie. Jasně z toho vyplývá, že celá akce nemá nic společného s nějakým dodržováním pravidel ale je to důsledek chaosu a tuposti facebooku a hlavně udavačství, protože jediným vysvětlením, proč k tomu došlo, je pro mně fakt, že těch, co jí nahlásili bylo opravdu šílené množství. A proč to udělali? Já vidím důvod v jejím postoji k volbě miss ČR a k její celkové angažovanosti, která je trnem v oku mnoha takzvaným vlastencům.

To co jste popsala, to je docela jiná kategorie a i když sdílím vaší nechuť, ty pravidla jste podepsala vy, stejně jako já. A jen stěží můžeme dnes naříkat, že se nám to nelíbí. Něco za něco. Vždy je zde nějaký ústupek. Nedávno mně smazali můj komentář, který byl citací z filmu Světáci. Pan Moučka tehdy říkal Libíčkovi, Sovákovi a Brodskému, když je viděl v noci se učit slušnému chování : " Chlapi, vy jste B..I jako bedna kytu." Já to napsal v diskusi jednomu otravovi a byl jsem smazán s odůvodněním, že se jedná o vulgaritu. I když to zdůvodnění bylo hodně mimo, nezbylo mi než se zasmát, protože asi bych dosáhl změny klasifikace, ale komentář by byl smazán stejně, protože to bylo neuctivé, tedy v jazyce kodexu a jeho autora nekultivované.

0/0
5.11.2019 19:32

K33l62á44r10a 13T47r78n30k31o73v46á 3794789564479

No vidíte a opětovně jste byl smazán a jistě i na chvíli zablokován, váš příspěvek mám v mailu.

Blokaci na několik hodin či dní jsme asi nepodepsali. No nic, chápu, že se vám to s paní Boehmovou zdá nespravedlivé, to s vámi souhlasím, jen jsem upozornila na fakt, že ona byla v situaci cenzora dosti dlouho a nevím, co je na tom upozornění ubohého.

Je to jako v tom vtipu: "Když si přišli pro živnostníky, mlčel jsem, když si přišli pro nesouhlasící s režimem, mlčel jsem, když si přišli pro kamarády nadávající v hospodě, mlčel jsem dál..., když si pak přišli pro mě, nezbyl už vůbec nikdo, kdo by se mě mohl zastat.

0/0
5.11.2019 21:13
Foto

M83a34r32t93i26n 47B81r89a28u17n 2754907531489

Kdy jsem byl smazán? Nic smazáno nemám. A tu blokaci jste podepsala. Podepsala jste že budete dodržovat kodex blogera a kodex diskutéra. To znamená že souhlasíte se vším, co to obnáší. Je to prosté.

0/0
5.11.2019 21:36

K28l75á73r22a 80T67r22n92k16o25v29á 3954439414939

Litujeme, ale příspěvek, na který chcete reagovat, byl již smazán. Vaše reakce se proto neuloží, prosíme napište ji jako nový příspěvek.

Vaši dlouhou odpověď na můj příspěvek mám v mailu, ale zde není. Když chci přidat reakci objeví se mi text, který uvádím nahoře. Tak snad víte co píšete, ne?

0/0
5.11.2019 22:03
Foto

M75a40r70t29i43n 51B18r95a88u60n 2394387451969

Ale to co jsem napsal tu stále je.

0/0
5.11.2019 22:07
Foto

M28a23r29t70i53n 39B30r96a60u13n 2814357131659

A v administraci mám stále 0 smazaných komentářů

0/0
5.11.2019 22:08

K20l10á19r32a 62T92r83n74k80o25v23á 3774979424329

Nechci to sem dát celé, aby mě taky někdo nesmazal.

0/0
5.11.2019 22:17

K14l83á78r60a 62T77r78n31k77o30v22á 3324319114509

Začíná to:

Martin Braun (5.11.2019 19:32)

Vy asi nečtete co jsem napsal v komentářích a dokonce ani v článku. Takže ještě jednou speciálně pro vás: Případ paní Boehmové mně pobouřil kvůli faktu, že obecně platí, že zveřejníte li na FB "závadnou" fotografii... dlouze to pokračuje ...a končí to povídáním o Světácích.

Když chci odpovědět objeví se mi text o smazaném příspěvku a nikde ho tu taky nevidím. Že by to psal někdo za vás?

0/0
5.11.2019 22:16
Foto

M32a81r48t35i70n 84B94r29a37u36n 2734647291449

Aha, tak to je zajímavé...já totiž nemám žádné smazané komentáře v administraci registrovány. Ale je pravda, že ten komentář tady vážně není. Nebyl jsem ani zablokován.

0/0
5.11.2019 23:27
Foto

M94a72r23t17i29n 61B69r59a31u28n 2854587461419

Nasadila jste mi brouka do hlavy a proto jsem oslovil administraci s prosbou o vysvětlení. Je to opravdu záhadné a osobně si myslím, že jsou dvě možná vysvětlení. Buďto byl smáznut nějaký navazující komentář a tím pádem zmizel i ten můj, anebo došlo k jiné technické chybě. Nevidím jinou možnost.

0/0
5.11.2019 23:39

K53l40á25r63a 62T58r93n21k36o75v60á 3824779234929

Ani nebyl mimo téma, nerozumím tomu. Pravidla nějak nefungují.

0/0
6.11.2019 10:31
Foto

M65a43r49t51i57n 22B10r76a36u57n 2864437121299

Jak můžete vidět, paní Trnková, můj komentář je zpět. Šlo o malé nedorozumění a k vysvětlení stačilo jen málo. Komunikace. A o tom to je. Místo toho, že se budeme nafukovat a vykřikovat slova o cenzuře, tak je mnohdy lépe jen prostě spolu hovořit. A tento případ dokládá, že taková komunikace může fungovat i tam, kde v minulosti vládla třeba nedůvěra nebo rozpory.

My se tady můžeme dohadovat dlouho, ale podstatou mého článku bylo ve skutečnosti něco úplně jiného. Totiž fakt, že na takovém kolosu jakým je facebook, stačí abyste měla jiné názory a postoje a dav vás pomocí moderních technologií ukamenuje. To co se přihodilo paní Tereze Boehmové se děje dnes a denně mnoha dalších uživatelů. A já říkám že to není správné, protože facebook není jen nějaká bezvýznamná kecárna ale je to záležitost, která ovlivňuje životy milionů lidí celosvětově. Na rozdíl od blogu, který jste zmínila vy, a kde jsme jen taková mrňavá skupinká kverulantů a povídálků. má facebook mnohonásobně vyšší přesah. A proto by ten jeho systém administrace měl být mnohem sofistikovanější tak, aby zabránil riziku vyřízování si osobních účtů skrze udávače.

0/0
6.11.2019 13:55

K78l75á49r66a 18T69r89n94k30o34v13á 3794429244289

Já jsem zásadně proti jakémukoliv mazání a to považuji za podstatu mých příspěvků. Je mi jedno jestli je to malá či větší skupina, protože ctím právo rovnosti. Pravidla Facebooku i zde na iDnes mi připadají hloupá, až nesmyslná, ale nezbývá než se tím smířit nebo odejít.

Vy zase tak proti selekci příspěvků nejste, protože sám mažete nepohodlné.

Pro mě je důležité zjištění, že někdo, kdo provozuje selekci příspěvků a je to přímo náplní jeho práce, se najednou diví, když ho postihne totéž. Pravidla si totiž může každý vymyslet jaká chce a mohou být zcela stupidní. Ohánět se větším či menším počtem čtenářů nebo přispěvatelů či větším přesahem, je irelevantní. Pokud se vám pravidla na Facebooku nelíbí, nikdo nikoho nenutí se tohoto zúčastňovat.

Svoboda slova buď je nebo není, částečná svoboda je protimluv, stejně jako třeba částečné těhotenství.

Je zajímavé, že kdosi vehementně obhajuje nějaká daná pravidla, ovšem jen do chvíle, než se to dotkne jeho samého.

0/0
6.11.2019 14:39
Foto

M94a91r85t19i75n 52B14r92a92u13n 2904117821139

Paní Trnková já rozhodně nepohodlné nemažu. Jediným člověkem kterého mažu a mazat budu je Radek Polický, a toho smažu i kdyby napsal že toto je idnes.cz. Je to osobní a důvod jsem popsal mnohokrát. Nenechám se urážet, že jsem nacista a rasista. Mnohokrát jsem se mu snažil své postoje vysvětlit ale on ve svých urážkách stále pokračuje. Jsem naprostým a přesvědčeným odpůrcem absolutní svobody slova bez zodpovědnosti. Já nemám možnost se bránit jinak nežli tím, že ho prostě na svém blogu nenechám. Neexistuje pro mně větší urážka nežli osočení že jsem komunista, rasista nebo nacista.

0/0
6.11.2019 14:54

K63l85á31r45a 33T92r72n40k14o11v73á 3354569734589

Tak to se omlouvám, zmíněný pán je psychopat, takže to výjimečně chápu.:-)

0/0
6.11.2019 16:20

K56l37á87r95a 95T93r43n68k47o19v43á 3684989954619

Jistě, jenže pak vždycky vstupuje do hry posuzovatel a ten jedná dle vlastního přesvědčení. Poté má pocit nadřazenosti a ostatní vychovává nebo uzurpuje protože může.

Vám se nelíbí, když někdo zcenzuruje Newtonovu fotografii, moje babička by tomu zatleskala. Mně to připadá jako kulturní barbarství a totální nevzdělanost. Kdo má ale právo posuzovat?

Hospodin řekl: „Najdu-li v Sodomě, v tom městě, deset spravedlivých, odpustím kvůli nim celému tomu místu.“ Výsledek jistě znáte.

Mně urážky mé osoby nevadí, jsem nad ně povznesena. Jedna bloggerka už neví čím by mě ještě urazila, žádala jsem redakci, aby urážlivé příspěvky kohokoliv, týkající se mé osoby, nemazala. Nebylo mi vyhověno. Já si totiž myslím, že písemný projev je vizitkou každého z nás.

0/0
6.11.2019 16:46
Foto

M25a75r86t13i28n 50B10r26a56u92n 2814707981229

Co řekl Hospodin v Sodomě je mi celkem jedno. Nicméně vy stále a dokola nechápete o čem byl můj blog. Stále mi podsouváte, že mám problém s tím, že se někomu nelíbí fotografie Newtona, přitom o tom vůbec můj blog nebyl

0/0
7.11.2019 3:56
Foto

J77a71n 51P40e66c46h38a 7411546556253

R^ Já Facebook vůbec nepoužívám. Kdyby nás takových bylo víc, Facebook by mohl i se svou cenzurou zavřít krám.

+3/0
4.11.2019 19:22

J66a88n 36P12a64v55e62l 8963442118776

Já FB nepoužívám a nemám potřebu se tím chlubit v každé diskuzi.

0/0
5.11.2019 7:35

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J73a41n 97H71a52v18r46á95n78e47k 9500859756

Ačkoli Facebook i jiné sociální sítě vykazují dost pokřivené vnímání, co je a co není OK, zrovna to, co popisujete, bych nesváděl na zlý úmysl ani záměr ani výsledek nějak vysloveně špatně nastavených algoritmů. Na tohle podle mě stačí jediné vysvětlení: Facebook pochází z USA.

V USA je legální propagovat i "hnutí vedoucí k potlačení" a většina populace s tím souhlasí, na druhou stranu je většina populace nábožensky založená, a tak vykazuje vyšší míru puritánství či prudérie vůči veřejné nahotě (výjimkou z obou těchto principů mohou být populace velkých měst).

+2/0
4.11.2019 16:28
Foto

M20a30r89t37i53n 31B57r39a58u71n 2734947841599

Dobrý večer pane Havránku, nemyslím si, že to odkud je Facebook je nějak určující. Oni ti Američani sotva navštěvují profily Čechů. Kromě toho, Facebook má svůj původ v Kalifornii, kde je ta svoboda nahoty mnohem vyšší, nežli třeba v Dakotě.

0/0
4.11.2019 18:58

M66a65r79t16i52n 58H80o37d50í61k 2925145408697

Pane Braune, i když chápu a souhlasím s vaší obavou o zneužívání mediálního prostoru, jakým je FB, zdá se, že vám úplně nedochází, že při tom množství obsahu by musel FB zaměstnávat půl republiky, aby mohli provádět ruční cenzuru. V drtivé většině případů je to prováděno programy umělé inteligence. Některé vyselektované záležitosti pak posuzuje živá osoba, ale zdaleka ne všechny. JIná otázka je nastavení kritérií pro cenzuru. To je extrémně obtížné a FB týmu to nezávidím, protože jsou mezi dvěma mlýnskými kameny a samozřejmě mají navíc i své, občas pošahané názory. Nicméně cenzuru po nich vyžaduje kongres USA a to dost významnou a pod dost reálnou hrozbou drastických sankcí, pokud to dělat nebudou.

0/0
4.11.2019 23:19
Foto

M11a46r77t69i19n 88B61r78a78u52n 2754537731339

A s tím kongesem se dost mýlíte. Tu cenzuru na FB hlavně vyžaduje EU. Kongres, alespoň co se týče nahoty, zůstává v klidu. Ten vyšetřuje a vyslýchá Zuckerberga z jiných důvodů a to jsou daně a peníze obecně. A také vnitřní bezpečnost USA.

0/0
5.11.2019 0:44

M51i82l67a22n 80H44r50d20l28i79č84k15a 9694679710196

nemám na dementy z FB nervy........

0/0
4.11.2019 16:28
Foto

R10e13n69a64t34a 28H11a71s57i16l88o56v75á 2287360739168

Zdravím. Na tuhle výstavu jsem dala pozvánku v podobě pár záběrů z ní a dopadla jsem malinko lépe - byl blokován příspěvek, dokud jsem nesmazala fotku, která pohoršovala a já dostala napomenutí.

+1/0
4.11.2019 15:49

J82a76r37m50i30l71a 56V29a12v37r58o90c19h75o72v19á 8838135446730

Ano, svět se zbláznil. Nevím, zda přípustnost určitých slov v článcích či diskuzích vyhodnocuje robot, ale nesmyslnost vyloučení jedněch a nevyloučení jiných, svědčí o tom, že rozhodování je konáno něčím nebo někým nechápajícím význam psaného textu. Též udavačství některých jedinců je adorováno, ač je to vlastnost poněkud nelibá, a jsou oslavováni co pilíře ryzí demokracie. Kdo pamatuje padesátá a šedesátá léta minulého století, není většinou tolik překvapen, spirála dějin zdá se býti potvrzena. Blázní se jenom v jiné rovině a s jiným technickým zázemím.:-(

+10/0
4.11.2019 14:42
Foto

J30a81k28u43b 93S79ú71k91e14n39í33k 1188860429

Tohle snad dneska sleduji roboti. Robot asi těžko pozná, zda je prso umělecké nebo pornografické. Je to stupidní zákaz, souhlasím, ale konspirace za tím nebudou.

+5/0
4.11.2019 12:42
Foto

M93a65r14t26i36n 41B23r13a56u54n 2514557781399

Dobrý den, pane Súkeniku. Já nepsal ani tak o konspiraci. Vzhledem k tomu, že ta výstava skončila 28. října, musela logicky pozvánka na onom profilu být zveřejněna před tímto datem. To že profil byl zablokován po této době svědčí o skutečnosti, že se tak stalo na základě udání. Tak to na FB totiž chodí. Ty důvody, které jsem napsal byly jen přirozenou domněnkou, protože každý máme někde svého trolla. Já například zde, kterého soustavně mažu a on stále nechápe že není vítán a trollí. Ale to není důležité. Autorka zablokovaného profilu je hodně známá, velice aktivní osobnost, která těch trollů má desítky, možná stovky. A politika FB je taková, že když se sejde větší množství nahlášení, nastupuje právě vámi zmíněný automat a maže. Zde je ale trochu zarážející, a v článku jsem to napsal, že nejprve dochází k varování spojeném s odstraněním nežádoucího obsahu. Zablokování profilu, ještě na tak dlouhý čas a to kvůli takové pitomosti znamená, z mého pohledu, že je na FB něco hodně špatně. A vy podle fotky nejste nějaké mladé jelito, takže jistě víte, co je tam všechno za hrůzy možné najít. Ale jak jsem napsal v úvodu, nejde mi o konspirace. Spíše jsem dosazoval do vzorce možných vysvětlení. Přeji vám krásný den.

+1/0
4.11.2019 12:58

M65a66r51t62i63n 31H10o47d12í16k 2685125378617

Já bych to přisoudil spíše doposud nedokonalému algoritmu posuzování. Rozhodně bych nepodezříval zrovna mileniály z FB, že by měli něco proti nahotě v umění. Vzhledem k tomu, že ale "pornografii" cenzurovat musí, mají dost obtížný problém to naučit počítač rozpoznávat. Nahlašování samozřejmě sbírá taky robot a podle nějakého algoritmu vyhodnocuje. Pokud se proti nějaké jednotlivosti zvedne dostatečně silná vlna veřejného mínění, k čemuž nyní naštěstí přispíváte, dostane to do schránky živý cenzor a pokud to pozitivně vyhodnotí, nastaví v algoritmu vyjímku.

0/0
4.11.2019 23:28
Foto

M49a40r44t54i61n 85B67r85a75u89n 2474397561939

Pane Hodíku, jak jsem napsal na jiném místě, není v lidských silách a ani v silách žádného algoritmu mazat něco, co připomíná nahotu. Proto Facebook využívá a plně se spoléhá na systém udavačů. To není žádná konspirace ale prostý fakt. Nejsem si na sto procent jistý, ale tuším že stačí 100 lidí, kteří vás nahlásí a konkrétní post je smazán. Další věcí pak je trest, který už vůbec není v rukách počítače ale konkrétního člověka. Ten, který má na starosti Českou republiku sedí v Irsku. Což je půvabné, protože to není nikdo kdo by ovládal jazyk. Proto také, kdykoliv se dostanete do podobných potíží, nemáte prakticky žádnou šanci nápravy, protože neexistuje na administraci FB přímý kontakt. Můžete pouze vyplnit dotazník kde uvedete že nesouhlasíte. Odpověď vám příjde vždy stejná : Pečlivě jsme prověřili váš protest a shledali jsme, že naše rozhodnutí zůstává v platnosti.

Takže nyní se nabízí otázka. Kdykoliv cokoliv na FB nahlásíte, jde to v první instanci přes automat. To máte pravdu. Ale je důležité, jaký důvod uvedete. Pouhá nahota není dostatečná pro to, aby vás na několik dní zablokovali. Tady muselo jít o něco jiného a to ve mně vyvolává podezření, že se jedná o organizovanou akci proti paní Tereze Boehmové, kterou naplánovali její odpůrci, kterých není zrovna málo. A vzhledem k časové ose si myslím, že to má souvislost s jejím vyjádřením se k volbě Miss ČR. Je to prostě normální zbabělá pomsta bezmozků.

Je ale nepříjemné, že FB, který ovlivňuje životy milionů lidí, má takovou díru v systému a že umožní aby se takovýmto způsobem vyřizovaly osobní účty. Zatímco propagace násilí, mučení, neonacismu a nenávisti zůstává nepotrestána.

0/0
5.11.2019 0:41

J49a14k39u47b 35T29u46r34e98k 2662511441790

Konspirace?

0/0
5.11.2019 11:46

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz