Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrá deska. Poslední CD od Mišíka je taky výborné.

2 0
možnosti
Foto

No tak Big Bosse nebo vůbec zmínky o Root bych na blogu iD opravdu, ale opravdu nečekal.

Za mě triptych Kärgeräs/The Book/Black Seal nemá konkurenci. Zjevení samozřejmě stojí samo o sobě.

Tady je ale plno křesťanů, tohle se líbit nebude... :D

1 0
možnosti
Foto

No tak já rozhodně křesťan nejsem, takže jestli se jím to líbí nebo ne, to je mi naprosto jedno. Navíc, tahle jeho poslední deska nemá s Jurovou životní filozofií moc společného. Je nádhernou výpovědí o životě člověka, který se prošel vším možným a přesto zůstal stále svůj.

0 0
možnosti

Pro mě nový ale dobrý a hudbu na pohřeb už mám vybranou;-DR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS