Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sledoval jsem Premium v době lákání, a nenašel jsem jediný článek, který by mi stál byť i za korunu.

4 0
možnosti
Foto

Názory nejvyšších ústavních činitelů by měly být k dispozici bez jakekoliv restrikce v podobě platby.

3 0
možnosti
Foto

Podle mého je to naprosto v pořádku a dost se divím, že právě vy se divíte. :-)

0 1
možnosti

Nijak se toho nezastávám, naopak, celá ta myšlenka Premium se mi nelíbí, jen připomínám, že zas ještě není dávno doba, kdy kdokoliv si chtěl přečíst rozhovor s kýmkoliv, musel zaplatit - ty noviny nebo časopis si prostě koupit. Ten princip je asi v pořádku, něco za něco, ať se nám to líbí nebo ne. Všechno co kdo kdy napsal si nikdy nemůžete přečíst, otázka zní co je základ a co je už ten luxus navíc.

2 1
možnosti
Foto

Většina důležitých informací je v TV, za kterou už stejně platíme, tak přece nebudu za tutéž informaci platit ještě jednou.

Zajímavé je, že u nás ve městě se zdarma distribuován čtrnáctideník s nejdůležitějšími zprávami z města a okolí. A ještě je na webu. Asi si vystačí z reklam.

0 0
možnosti
Foto

Já se klidně přiznám k tomu, že si premium zaplatím, četl jsem i dnes hodně dávno předtím, než jsem tu začal blogovat a čtu ho dodnes, rozčilovalo by mě, že se do těch článků nedostanu.

0 0
možnosti

Rozhovor s prezidentem, bývá většinou k nezaplacení.;-D

10 0
možnosti

Tak v ČT to stojí 135 Kč, v ČRo 45 Kč. A když to zpoplatní soukromá firma, která všechno platí ze svého, tak to považujete za nemravné.

Z vás ten bolševismus přímo kape.:-/

3 4
možnosti

A87l16e29š 67N81o31v15á96k

7. 12. 2019 12:02

Jsou to soukromé noviny, pokud si je chcete číst, zaplaťte. Nic zvláštního. Jestli vás zajímají názory presidenta, zadarmo je vysílá TV Barrandov. ČT si taky platíte. A to se na ní ani nemusíte dívat.

2 1
možnosti
Foto

Tak já bych ho nečetl ani zadarmo...nic nového tam stejně nebude,jen zasekly kolovrátek na cestě k politickému hřbitovů.

4 1
možnosti
Foto

Četl jsem ho. Rozhovor s ním vedli redaktoři Plesl a Kolář. Ptali se ho třeba: "Některé vaše odpůrce vyděsilo jak vypadáte. Režisér Jan Hřebejk prohlásil -Rozhodilo mne, jak pan prezident zdravě vypadá. Bůh není. Bohužel. - Co jste tomu říkal?" Zeman: "Nejsem psychiatr, takže na pana Hřebejka z tohoto důvodu nebudu reagovat." Je tam na dvou fotografiích, které skutečně nemohou jeho odpůrcům radost dělat. Vypadá na nich zdravě a jeho odpovědi svědčí o skvěle fungujícím mozku.

4 2
možnosti
Foto

Jen ať je těch rozhovorů co nejvíce! Víte, kolik ušetřím? ;-D

5 1
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy