Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako ctitel Petra Nováka mám poněkud jinou představu jako o klaunech. To tohoto vidění mí pan Novotný nijak nezapadá. Jenom by mě zajímalo, zda si alespoň sám pro sebe zkusil sepsat pojednání, které by splňovalo nároky kladené na historiky při zpracování libovolného tématu.

1 1
možnosti
Foto

Novotný to má v hlavě aspoň za mne relativně srovnané. Není šméčkař, není podrazák a umí něco, co teda fakt moc lidí neumí. Umí říct, že i toho, kdo není s ním, si váží v jednání - Hřib, a nekydá na něj špínu. A nelže. Potřebuju prachy, a tak jsem diplomat. Rovinka věci...Je mu blbě rozumět, říká nepříjemné pravdy, ale věřím mu víc než komukoliv jinému...:,Mně nevadí , co řekl o mně... mně vadí , co tenhle Novotný řekl o Čechách"...R^R^R^ na první dobrou ho naštve, jak někdo mluví proti nám. A sebe vůbec neřeší. Je fajn chlap.

14 19
možnosti
Foto

No tak právě v tom rozstřelu jej nejvíce vytočilo, co bylo řečeno o něm.

7 0
možnosti
JH

Bohužel, lidi mají tendence nechápat, že když se potom vstoupí do jiné organizace (byť i ta se nachází ve spojenectví s tím samým zločinným režimem), tak je předcházejcí vyvražďování už mimo diskusi. Jen ruská propaganda se toho trapně chytá......

Nu ale což, platí-li, že hlavně, že to bylo osvěžující, nekompromisní a jasné v názorech, tak to zajisté bude platit pro kohokoliv, kdo by podobně jasně a osvěživě mluvil o čemkoliv na světě. Co by konkrétně říkal, a nechtěl-li by náhodou třeba nějakou zemi vymazat z mapy, patrně podstatné nebude. Pro mě osobně je podstatný i obsah, jestli není nenávistný a krvelačný, ale možná jsem až moc velký rejpal.

Prozatím je z rozstřelu zajímavý poznatek, že může být jedno, že vlasovci byli váleční zločinci, hlavně, že bojovali proti bolševismu. Z toho samého údobí by se ovšem našly i další organizace, které danou definici v pohodě splňují. Co by na to říkal třeba portagonistův dědeček, dle infa z minulého Reflexu uprchlík před nacismem a bojovník v severní Africe a západní Evropě, by bylo bezpochyby zajímavé vědět.

4 2
možnosti
Foto

Jenže to je právě to, co se pan Plesl a mnozí jiní snaží Novotnému podsunout. V Německu, Rusku, Rakousku i v jiných zemích mají pomníčky nebo alespoň pamětní desky vojáci Wehrmachtu. Přestože se mnozí z nich dopouštěli nepředstavitelných zločinů. Nikdo proti tomu nic nenamítá. V této souvislosti nevidím nejmenší důvod, proč by neměla existovat upomínka na ty, kteří zahynuli při osvobozování Prahy? On totiž nikdo není schopen dnes říct, jestli onen Sergej nebo Voloďa či Ivan, kteří v ulicích Prahy v řadách ROA padli, opravdu nějaký zločin spáchal. Možná ano ale možná také že ne. Obecně se ví, jakých zvěrstev se dopouštěli vojáci tolik oslavované Rudé armády. Jen se málokdo odváží to říkat nahlas.

10 1
možnosti
VF

No, ještě se možná bude vzpomínat na MZ.

5 5
možnosti
Foto

To snad ne. To ani není možné

6 4
možnosti
MK

Dál jsem po práci ten čas a pustil si to. No ... je to fakt síla. Ale třeba ODS s tímhle butanem získá nějaké ty hlasy. Já, jako dlouholetý volič modrého ptáka, tohle nemusím. A k tomu bonus Lang, co chtěl veřejně podřezat Zemana. Tedy za sebe říkám, ne.

15 0
možnosti
  • Počet článků 486
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2626x
http://www.zemancountdown.cz/

Lépe být mrtvý, než rudý.

AM YISRAEL CHAI

ARALLU Akbar

martinbraun@centrum.cz

Sionista - Islamofob - Antikomunista

Bohabojný židovský Antikrist

 

Jsem přítelem Izraele a jeho politiky. Jsem příznivcem židovského odboje, který přispěl k vzniku státu Izrael. Mým vzorem je Avraham Stern, brutálně zavražděný Brity. Ctím památku osvobozeneckých hnutí Haganah, Irgun a Lehi, které se zbraní v ruce bojovaly za svobodu, nezávislost a za vznik židovského státu na historických židovských územích.

Všechny současné i budoucí fotografie jsou zveřejněny s laskavým souhlasem Dory Bar Or, 

All current and future photographs are published with kind permission Dory Bar Or, from his Instagram account

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy